


Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Виж дали има хидравлично масло, помпата вие много гадно, ако няма.
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
hooligans написа:За имена не знам, по спомен се намираха в халетата преди автокъщите.
Ок, благодаря
vanesto написа:Виж дали има хидравлично масло, помпата вие много гадно, ако няма.
Ще проверя още довечера, да. Това съм го правила два пъти, мога и сама :) Докато е запалена ли се наливаше и после пълен десен и пълен ляв?
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
На изгасена, после палиш и въртиш, гасиш и пак проверяваш нивото. Ако ти се губи маслото не я карай много така, че ще ти замине помпата, и ремък можеш да скъсаш. Може да тече от някой маркуч, виж за следи, ако няма - може да се събира в маншоните на кормилната рейка - това е по-лошият вариант.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
iivvaa написа:но се замислих дали е възможно като паля на климатик да се случва така? Тази сутрин пък все едно се включваха някакви перки, все едно да охлаждат някъде под капака.
При включен климатик / компресор/ се включва перката за охлаждане на радиатора на ниска степен винаги.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
iivvaa написа:hooligans написа:В Кюстендил не знам кой ти я прави, но има едни много кадърни момчета на входа на Кюстендил като идваш от Дупница.
Как се казват тези момчета? Прави ми я Бисер, пак като идваш от Дупница, от дясната страна.. преди бензиностанцията. Два пъти ми се случва след като си взема колата от него да няма хидравлично масло. Може би е случайност, не знам как се получава. И така.. но днеска повече от паленето ме притесни тва бучене, като вентилатор, под капака. Какво има да се охлажда не знам толкова рано сутринта, климатика беше изключен. Когато е било жега разбирам.. ама сутринта, нито загряла.. карала съм 6 км до работа само.
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
vanesto написа:На изгасена, после палиш и въртиш, гасиш и пак проверяваш нивото. Ако ти се губи маслото не я карай много така, че ще ти замине помпата, и ремък можеш да скъсаш. Може да тече от някой маркуч, виж за следи, ако няма - може да се събира в маншоните на кормилната рейка - това е по-лошият вариант.
Добре, благодаря много пак, довечера ще пиша като видя какво е положението :)
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Като я запалиш довечера /без климатик/, вдигни капака и виж също дали се въртят перките.
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
vanesto написа:Като я запалиш довечера /без климатик/, вдигни капака и виж също дали се въртят перките.
Ok
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Относно виенето при паленето, при мен се получаваше само при първото палене сутрин. След това всичко си беше нормално. Свалих стартера и отидох при майстора, който смаза хубаво бендикса (каза, че не бил за смяна) и проблема изчезна. Това беше преди около 9 - 10месеца и нямам проблеми досега. За работа ми взе минимални пари 8-10лв. Когато отидох при майстора, не знаех дали е бендикс или стартер, но той каза, че ако пали без да върти много стартера, си е ОК. Предполагам и при теб е същия проблем, би трябвало щом пали от раз да не е стартера.
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Здравейте, хидравлично масло има, даже е над максимума. Пак се включиха перките. Говорих с баща ми, той вика нормално е.. било топло. Относно паленето, баща ми каза, че акумулатора е нов. Утре мисля да ида някъде да го замерят все пак. Може ли да ми кажете къде в кв. Васил Левски или близките в София? И дали според вас може да има толкова сериозен проблем, че да не трябва да я карам до морето, защото трябваше с нея да пътувам.. т.е. дали вие бихте тръгнали на път при такова положение? :) Четох, че някакви ремъци се късат и това ме притеснява най-много.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Колежке, много интересна тема се получава и поради факта, че рядко се навъртат колежки се надявам да събереш фен клуб от помагачи във форума.
Доколкото можах да разбера от твоите обяснения, това, което стърже и бучи е перката, палиш и веднага се включва перката. Така ли е?
На таблото, колко градуса ти показва стрелката за температурата на антифриза?
Когато дадеш на контакт на таблото има едно термометърче и стрелка, колко градуса показва?

Доколкото можах да разбера от твоите обяснения, това, което стърже и бучи е перката, палиш и веднага се включва перката. Така ли е?
На таблото, колко градуса ти показва стрелката за температурата на антифриза?
Когато дадеш на контакт на таблото има едно термометърче и стрелка, колко градуса показва?

Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
freelancer написа:Колежке, много интересна тема се получава и поради факта, че рядко се навъртат колежки се надявам да събереш фен клуб от помагачи във форума.![]()
Доколкото можах да разбера от твоите обяснения, това, което стърже и бучи е перката, палиш и веднага се включва перката. Така ли е?
На таблото, колко градуса ти показва стрелката за температурата на антифриза?
Когато дадеш на контакт на таблото има едно термометърче и стрелка, колко градуса показва?
Не, не се включват веднага перките :D температурата си е 90 градуса, следях го да не би да прегрява, но не :)
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Така, значи маслото си е там, перките се включват на 90гр, значи остана само паленето - там имахме предвид, че стартера е за ремонт, за акумулатор май не сме споменавали. За едно море ще те закара тая кола, за връщането ще видим :) Следи си нивото на хидравличното масло /и на двигателното/ и като се върнеш си ремонтирай стартера.
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
vanesto написа:Така, значи маслото си е там, перките се включват на 90гр, значи остана само паленето - там имахме предвид, че стартера е за ремонт, за акумулатор май не сме споменавали. За едно море ще те закара тая кола, за връщането ще видим :) Следи си нивото на хидравличното масло /и на двигателното/ и като се върнеш си ремонтирай стартера.
Хидравличното е ок, двигателното го проверих днеска, по-средата беше, като се има предвид, че беше загряла колата. Много ме е шубе да не стане нещо по пътя, затова съм се загрижила така :) че съм слушала за такива случки и няма да е приятно :) Пък днеска след работа като си тръгвах един не можа да запали сума време пък сигурно си кара пича хаха :)
Сега за перките баща ми предполага, че вероятно не се отваря големия кръг, но доколкото четох датчика за тия перки е при втория кръг.. може ли да е свързано с пълненето на климатика с фреон, т.е. нещо да са объркали?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK3 2000 г. 1.6 - Моя проблемен голф 4
Ще те закара до морето също и ще те прибере не се притеснявай. Ако съм разбрал правилно проблема (виенето) е само до като запали после изчезва нали?
Колкото до случките аз имам такава 4-5дневна почивка в Бургаско ми излезе по евтино от ремонта на колата отново Голф 4.
Колкото до случките аз имам такава 4-5дневна почивка в Бургаско ми излезе по евтино от ремонта на колата отново Голф 4.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта