Здравейте колеги.
Появи се следният проблем със спирачната система на колата.
Както всичко е Ок светва индикацията за ръчната спирачка ( проблем в спирачната система ), след няколко натискания на педала просто спирачките изчезват.
До тук установих следното. На гърба на сервото ако така се казва от към щита има електродвигател и компенсатор. След като разклатя електро двигателя се оправят нещата за известно време и послед пак греда. В няколко сервиза директно ми казват замяна на моята спирачна система с обикновенна. Питам не може ли да се констатира проблема и отстрани? Отговора е: трудно. Обслужваем ли е този ел. двигател? Има ли датчик, който да прави проблем? Изобщо можете ли да ми препоръчате място, където да диагностицират проблема?
Благодаря предварително.



Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Последна промяна от civilen на Пет 08 юли 2016 11:28, променено общо 1 път.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1.8 GTI Отказващи спирачки
Здравей, добави и годината на колата в заглавието.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
явно си с ABS
този двигател задвижва помпа която подържа някакво налягане
може на двигателя да са му свършили четките или лош контакт в буксите.
а имаш ли достатъчно спирачна течност в казанчето?
този двигател задвижва помпа която подържа някакво налягане
може на двигателя да са му свършили четките или лош контакт в буксите.
а имаш ли достатъчно спирачна течност в казанчето?
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
С ABS е колата. Нивото на спирачната течност е на макдимум. Притеснява ме единствено, че не знам как да сваля цялото нещо. Някой да ме опъти. Трябва ли да сваля таблото за да открия гайките или болтовете които го държат?
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 29 апр 2013 15:27
- Автомобил: Голф 2
- Двигател: ВР6
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Провери вакум помпата дали прави вакум
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Я тези с нафтовите печки да не объркват хората с нормални автомобили!
То и аз сега пия нафта, ама преди имах нормална кола, със същото ABS-подобие.
Вакуум помпа нямаш!
Нямаш и вакуумен сервоусилвател
Ролята му се изпълнява от помпата, която клатиш и тръгва (от време на време).
Преди да ти светне индикацията на ръчната, трябва да ти светне и индикацията "ABS" (за да те предупреди, че нямаш такава система в момента)
Тази за ръчната светва при 3 положение: дръпнта ръчна, ниско ниво на спирана течност и налягане под критичното в ABS-системата.
Схема на твоя ABS: Teves MK02



Вероятни причини за проблема:
-свършили (блокиращи) четки на помпата
-'запецнал' датчик
-окислени пинове по буксите (най-вероятна според мен)


То и аз сега пия нафта, ама преди имах нормална кола, със същото ABS-подобие.
Вакуум помпа нямаш!
Нямаш и вакуумен сервоусилвател
Ролята му се изпълнява от помпата, която клатиш и тръгва (от време на време).
Преди да ти светне индикацията на ръчната, трябва да ти светне и индикацията "ABS" (за да те предупреди, че нямаш такава система в момента)
Тази за ръчната светва при 3 положение: дръпнта ръчна, ниско ниво на спирана течност и налягане под критичното в ABS-системата.
Схема на твоя ABS: Teves MK02



Вероятни причини за проблема:
-свършили (блокиращи) четки на помпата
-'запецнал' датчик
-окислени пинове по буксите (най-вероятна според мен)
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Точно това е помпата ми. Точно така изглежда.
Abs- лампата действително ми светва преди лампата за ръчната. По принцип имам проблем със задните колела. От 3 години апаратите са блокирали. Не е за първи път. В годините не един или два пъти пръсках луди пари да ги правят, но уви. Накрая се ядосах и казах като ще блокират толкова често м... им. Колега от къде бих могъл да изтегля инфото за помпата. Снимките малко са размазани ( не се оплаквам ), но горе долу виждам блока къде се държи за щита.
Като за начало ще взема контактен спрей и ще напръскам двете букси, които са на самият блок.
Abs- лампата действително ми светва преди лампата за ръчната. По принцип имам проблем със задните колела. От 3 години апаратите са блокирали. Не е за първи път. В годините не един или два пъти пръсках луди пари да ги правят, но уви. Накрая се ядосах и казах като ще блокират толкова често м... им. Колега от къде бих могъл да изтегля инфото за помпата. Снимките малко са размазани ( не се оплаквам ), но горе долу виждам блока къде се държи за щита.
Като за начало ще взема контактен спрей и ще напръскам двете букси, които са на самият блок.
Последна промяна от civilen на Чет 14 юли 2016 5:02, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Преснимах го от книгата 'Ремонт на Фолксваген Пассат' Една зелена, на издателство Мултипойнт
Имаше го и като PDF, ама линковете не работят вече.
Потърси го на руски из руските форуми.
А иначе, ето и снимка от АутоДата-та:
Имаше го и като PDF, ама линковете не работят вече.

Потърси го на руски из руските форуми.
А иначе, ето и снимка от АутоДата-та:
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Благодаря колега. Сега един колега ще извади неговата библия ( за Пасат ) и ще погледна за инфо там.
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Като се справиш с проблема, пиши, нека знаем за в бъдеще какво е решението и как сме се справили с него. Благодаря :)
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
Ще направя снимков матерял и ще направя една темичка. Само да остане време ;) Скоро надявам св.
Re: Голф 2 1.8 112 GTI 1991 - Отказващи спирачки
За съжаление, сръчността ми не бе достатъчна и взех решение майстор да пипне гоуфа.
След, като се свързах с майстора закарах колата и тя бе диагностицирана. Намерих друго abs/серво и всичко си дойде на място.
Вече колата има спирачки та дори и задните дискове започнаха да се чистят, а уж бяха блокирали.
След, като се свързах с майстора закарах колата и тя бе диагностицирана. Намерих друго abs/серво и всичко си дойде на място.
Вече колата има спирачки та дори и задните дискове започнаха да се чистят, а уж бяха блокирали.