Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот ktamen » Нед 17 юли 2016 3:04


kgkep написа: Като отворя мотора

Как изобщо реши, че трябва да отваряш мотора :question
Смени си гумичките, без да сваляш главата, това е съвсем просто и евтино. Не се вкарвай в драматични филми, щото ще плачеш.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 17 юли 2016 5:20


ktamen написа:
kgkep написа: Като отворя мотора

Как изобщо реши, че трябва да отваряш мотора :question
Смени си гумичките, без да сваляш главата, това е съвсем просто и евтино. Не се вкарвай в драматични филми, щото ще плачеш.

Ти пък, на предната страница има предложения за бутала, кегменти, шлайф на цилиндри. По принцип е вярно, че гумичките на клапаните може да се сменят без да се сваля главата, но така и така ще се занимава, профилактино що да не смени и гарнитурата и да пасне клапаните. Ако много време е горила масло, сигурно е направила нагар по клапаните и не се затварят добре..
Поне при мен беше натрупало нагар отгоре и не затваряха много хубаво два клапана, въпреки че преди 100 хил бях сменил гумичките. И аз профилактично свалях главата за ремонт, щото не беше пипана близо 250 хил км и всеки ми викаше, че за толкова километри е станал за отваряне мотора


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот ktamen » Нед 17 юли 2016 5:27


К.Одаджийски написа:що да не смени

Щото е скъпо и рисковано.
Гумичките са 2,50лв 8 бройки. Сменят се за два часа.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот muns61 » Нед 17 юли 2016 7:38


Нека да творят хората, я виж темите на милиционера!:)

Понякога се чудя, няма ли съпруги, деца, приятелки, риболов, някое и друго хоби, та се вглеждате толкова в тези тенекии...


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот IceHeart » Нед 17 юли 2016 8:46


Тоя мотор е безсмъртен, що се вика. Сменяй гумичките и карай! Едва ли ще го караш още 10 години, та да му правиш основен ремонт. То купето ще изгние, но двигателя няма да се скапе, ако се сменя маслото!
Имах познат с такъв мотор, поне два пъти го караше почти без масло, загряваше и какво ли не. Още кара с него, макар само за полето.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот ktamen » Нед 17 юли 2016 8:53


IceHeart написа: Едва ли ще го караш още 10 години,

Ако наистина е на 220 000 и маслото е сменяно редовно, без проблем ще изкара още 20 години. Най много да се наложи да смени гумичките още веднъж.
ПП Точно за милиционера си мислех и аз, докато четях за бутала и ризи на предната страница.
Луди хора.


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот IceHeart » Нед 17 юли 2016 10:07


Ами ако замогне колегата, и си купи нещо по-ново след 1,2 години за какво да и прави основен ремонт?? Със сигурност колата е и без климатик и т.н. А екстрите са си нужни основно за извън града.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот kgkep » Нед 17 юли 2016 12:38


Колата ще я карам още 2,3 години докато завърша университета и изкарам пари за друга. Главата ще си я направя като хората, така съм решил, има и други проблеми по нея. Общо взето К. Одаджийски го е казал по-горе. Няма страшно, няма да рева и съм си направил сметката какво правя, дали ми е по-силите и дали съм го правил досега, преди да се захвана. Не ми е скъпо и рисковано. С милиционера не ме сравнявайте, не че се правя на майстор или нещо, ама досега не съм ревал как съм оакал здрава кола...
Въпроса беше дали да сменям сегменти, а не дали и как да правя главата.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот ktamen » Нед 17 юли 2016 14:23


kgkep написа:Главата........... проблеми

Кви са тези проблеми :gruebel


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 17 юли 2016 15:24


kgkep написа:Колата ще я карам още 2,3 години докато завърша университета и изкарам пари за друга. Главата ще си я направя като хората, така съм решил, има и други проблеми по нея. Общо взето К. Одаджийски го е казал по-горе. Няма страшно, няма да рева и съм си направил сметката какво правя, дали ми е по-силите и дали съм го правил досега, преди да се захвана. Не ми е скъпо и рисковано. С милиционера не ме сравнявайте, не че се правя на майстор или нещо, ама досега не съм ревал как съм оакал здрава кола...
Въпроса беше дали да сменям сегменти, а не дали и как да правя главата.

Ако нямаш инструмент, хубав инструмент, ще те посъветвам да отидеш при майстор на който можеш да помагаш, но има и динамометричен ключ и скоба за пружините на клапаните и инструмент за изваждане на старите гумички и подходящ дорник за набиване на новите гумички. Със сигурност ще познава и читав шлайфист, който да тръкне главата.

ktamen написа:
kgkep написа:Главата........... проблеми

Кви са тези проблеми :gruebel

Моята като я свалих главата, гарнитурата беше почти изгнила между маслена и водна магистрала. Проблемът беше въпрос на много малко време да се появи


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот kgkep » Нед 17 юли 2016 21:05


Инструменти имам, доста съм накупил, общо взето голяма част от бюджета ми отива за това :biggrin . Нямам само скобата за клапаните. Иначе точно така имам познат майстор, при който още като ученик от към 10ти клас ходех да помагам и изкарам някой лев ваканциите. Напоследък си правя всичко сам защото Б3ката с моно е доста проста, но ако има нещо по-сложно, което не съм правил сам ходя да го правя при него. Примерно миналата есен там сменях всичките гарнитури на ГНПто на AFNа на баща ми, защото не бях отварял помпа досега и ако има нещо го питам и ми показва. При него едно лято съм правил глава на RP, както и на 3, 4 други коли. Затова казах, че не ми е проблем да я сменя сам. Като сваля главата ще му я дам да я кара за шлайфане и ако е нужно за водачи.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот muns61 » Нед 17 юли 2016 21:17


Колко масло доливаш за 10 000 км? Караш ли на къси разстояния и студена?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот kgkep » Нед 17 юли 2016 23:37


Да предимно на къси разстояния се кара, дори и да е студена грее доста бързо, за 15тина мимути и в яка жега и каране градско държи около 100~110 градуса. Водна помпа, термостат.... всичко е проверено. Термошалтера не вклчваше втората степен и съм го сменил, малко по-добре е, но пак отива към 100те. Баща ми като я караше в началото не работеше уреда за водата, така я взе преди 12 години но тогава искаха много пари за табло и никой не го беше открехнал, че се прави. Където я откараше искаха да слагат ново. Затова я караше поне още 6, 7 години така и май постоянно си е била прегреяна. Впоследствие оправи уредите за водата и бензина и вече видяхме, че понякога минава 90°. Затова искам да я отворя. Също и надува прекалено маркучите на антифриза. Гори около литър и половина масло между смените. Не мисля, че е за сегменти, но очаквах повече компресия, затова се зачудих дали да ги сменям.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: За смяна ли са сегментите на Б3 1.8 моно ABS?

Мнениеот ktamen » Пон 18 юли 2016 7:43


Компресията, дето си я измерил показва, че двигателят си е в отлично състояние, поне доколкото може да се вярва на компресията. Щото тя е съвсем ориентировъчно нещо. Зависи повече от състоянието на акумулатора, отколкото от клапаните или сегментите. Съвсем нормално е температурата да минава понякога 90гр. Вентилатора е направен да се включва над тази температура на първа степен и над 100гр на втора степен.
Тези градуси кой и как ги е измерил или вярвате на стрелката? Пробвал ли си да караш с постоянно включен вентилатор? Губи ли антифриз, пробвали ли сте дали в антифриза има изгорели газове
А на приличаш на милиционера, щото и ти имаш желание да ремонтираш съвсем изправни неща. Дали ще хленчиш после не е особено важно.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот kgkep » Пон 18 юли 2016 20:21


Абе недей да обясняваш много много кой на кого прилича. Казах че ще правя глава и не ща мнения дали и как да стане това. Одата го написа защо е добре да го направя, аз обясних и казах, че мисля по същия начин. За загряването не съм питал просто го споменах в отговор на muns61. Къде почна да вкарваш акумулатора, постоянно включен вентилатор, грешен уред на температурата и подобни. Не казвам, че не са възможни но не е там проблема. Казах, че втората степен не е работила изобщо доста време и първата не можеше да се справи. Колата работи на много над 90, обикновено на 110. За компресията двигателя е ABS, степента на сгъстяване е 10:1, не е RP с 9:1, това не е двутактово, с равна степен на сгъстяване и компресия.
Според мен темата се изчерпа, МОЛЯ ако някой няма какво да каже по въпроса за сегментите да не пише, за да не стават разправии. Не искам да споря и да се разправям с никого и да се създава излишно напрежение във форума. :love.vwclub



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта