Прекъсва след 3500 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прекъсва след 3500 оборота

Мнениеот Adnan » Чет 08 фев 2007 14:39


Здравейте на всички от форума от 10 дена съм собственик на GOLF 3 TDI 90 HP. Колата съм я купил от германия. Обаче забелязах следния обезпокоителен проблем. След 3500 оборота прекъсва все едно му е свършила нафтата, на нагорнище повече от 120 невърви а на прав път 160 е максимума ??
Отначало си помислих че е горивния филтър смених го никаква разлика, смених му и въздушния за всеки случай. Но проблема си остава ??

Смених Дебитомера нищо същатата работа.
Вчера ходих и качих колата на Комп. не беше мой и само успях да зяпам и то не добре. Уж казаха че няма грешки и ме изпратиха !

Но проблема си остава същия. Но открих нещо друго когато почне така да прекъсва пускам газта и натискам наново почва да набира нормално, и след още няколко оборота пак така и си припопвам докато стигна максимума нещо не е както трябва ама какво ще да е ??

Ако някой се сблъскал с подобен проблем моля да спомене.

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 фев 2007 15:22


Клапана на уейст-гейта.Има тема за това.


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Чет 08 фев 2007 16:26


Първо 4естито за придобивката!жалко 4е о6е в на4алото има6 проблеми.Според мен,недостигането на маклсимална скорост се дължи на въпростният клапан N75-westgate,разположен е то4но до дебитомера зака4ен е на калника и има 3 марку4а+букса.цена около 60-70лв.но за съжаление с прекъсването няма да се размине6 само с толкова :( не вярвам да прекъсва от там!по скоро е или от електронното управление на помпата или от 3-та дюза.Но преди вси4ко те съветвам първо да я зака4и6 при кадърен маистор на Vag-Com и да и направте тест в движение.компа вси4ко 6е си кажи! :D


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 08 фев 2007 16:53


Много благодаря за отговорите.

Да ми дадето адрес телефон на някой кадърен майстор който да я прегеда на комп тук в София ?


Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Чет 08 фев 2007 17:03


Нека колегите от софия помагат:)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 фев 2007 17:06


WastelandTD от форума има ВАГ-Ком можеш да му пишеш на лични.Май и ники7878 но не сам сигурен.В раздел сервизи има контактите на майстора в Бакърената.Можеш да пробваш да откачиш кабелчето на гейта да видиш дали има разлика.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 08 фев 2007 17:16


Да, Ники7878 наистина има ВАГ-ком. Ако отиде6 при Виктор на Бакърената 6те ти свърши работа. Адреса го вземи от сервизи. Успех :да:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 08 фев 2007 17:29


Много благодаря за отговорите тази седмица ( утре ) ще си ходия но обезателно другата седмица още като се върна ще отиди при някой от посочените от вас.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 09 фев 2007 17:07


Ако не се окаже клапан N75 , мойте съмнения с тези прекъсвания и трудното набиране но като отпускаш и подваш газ набира са че имаш проблаем с електронния блок на помпата . Дай боже да не е така . Като минеш всички пътеки , и стигнеш до сервиз супер дизел и ти кажат че е електронния блок и ще ти струва 700лв. ми званни да ти го поправя на половин цена , с 1г. гаранция + всички видове центровки на колата ! И все пак си провери и всички маркучи за някаква цепчица , да не гълта въздух от някаде че и това може да ти създава същия проблем !


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 09 фев 2007 17:34


Защо трябва да минавам всички патеки не може ли направо да дойда при тебе и да видим какъв е проблема надявам се че имаш комп на който да го тестваме. Само да е другата седмица че тази няма да мога. За маркучи не съм проверявал утре най вероятно. Тази клапа N75 също ще тествам утре живот и здраве както споменаха колегите като махна маркуча.

Прати тел. адрес

Благодаря предварително !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 фев 2007 18:00


Не маркуча :!: Кабелчето :!:


Потребителски аватар
masterbench
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

трудното набиране но като отпускаш и подваш газ набира

Мнениеот masterbench » Нед 11 фев 2007 22:13


Тва с набирането го имах и дигаше със зор 150км Бях разменил горните два вакуума на смукателния маркуч кат си ги сложих дето им е местото и грижите изчезнаха


Потребителски аватар
mariyan_auto
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 22:58
Автомобил: MK4
Двигател: AGR
Местоположение: Враца

Re: Прекъсва след 3500 оборота

Мнениеот mariyan_auto » Нед 11 фев 2007 23:03


Adnan написа:Здравейте на всички от форума от 10 дена съм собственик на GOLF 3 TDI 90 HP. Колата съм я купил от германия. Обаче забелязах следния обезпокоителен проблем. След 3500 оборота прекъсва все едно му е свършила нафтата, на нагорнище повече от 120 невърви а на прав път 160 е максимума ??
Отначало си помислих че е горивния филтър смених го никаква разлика, смених му и въздушния за всеки случай. Но проблема си остава ??

Смених Дебитомера нищо същатата работа.
Вчера ходих и качих колата на Комп. не беше мой и само успях да зяпам и то не добре. Уж казаха че няма грешки и ме изпратиха !

Но проблема си остава същия. Но открих нещо друго когато почне така да прекъсва пускам газта и натискам наново почва да набира нормално, и след още няколко оборота пак така и си припопвам докато стигна максимума нещо не е както трябва ама какво ще да е ??

Ако някой се сблъскал с подобен проблем моля да спомене.

Благодаря предварително!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 14 фев 2007 10:50


наи първо си провери центровката;4есто пъти проблема е елементарен :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 фев 2007 11:02


niks76 написа:наи първо си провери центровката;4есто пъти проблема е елементарен :!:

Абсолютно важи за всички проблеми-първо изключване на елементарните/и евтини/ причини,ако може даже в домашни условия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта