Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 14 юни 2016 9:32
- Автомобил: Volkswagen Passat B6 Common BCAB
- Двигател: 2 TDI 4 motion
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
Както очаквах :) 1200 км и БУМ ! Светеше ДПФ-а докато в един момент не изпуши черен дим и колата спря... Чакам майсторите да кажат какви са пораженията и ще споделя
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
Е след толкова съвети не слушаш...
Лампи други светнаха ли?
Лампи други светнаха ли?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
сигурно турбото е заминало но за всеки случай вижте и шестограма ако трябва го ъпдейтвайте http://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122
- Pagemakerboy
- Мнения: 490
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
Ами аз неслучайно постоянно разправям, че от българска автокъща НИЩО не трябва да се купува, защото 99% са пълни боклуци, лъжци и измамници, ама никой не слуша.
ИМа 1% свестни и истински търговци като един от админите в Ауди форума, ама тия са единици на стотици БОКЛУЦИ.
В Германия като не купиш кола за експорт ти дават ГАРАНЦИЯ, тук ти превъртат километража с 200 000 км, външно правят колата изрусена кукла и после ти показват среден пръст като видиш дебелиО.
Преди година щях да взимам един Пасат 6 за баща ми, 4X4, уж препоръчан от уж мой човек от сервиз. Отивам да го гледам - външно ОК, на 157 000 на километраж, бежова кожа, външният ръб на шофьорската седалка МАЗАЛО!
Това струва 100-200 лв. джамбаза да го оправи да не се личи, ама те обичат САМО с пудрене без набиване на повече от 50-100 лв. по цялата кола.
Питам - ДПФ-а на колата как е - джамбаза казва - на 2% е!!! БЪркам с пръст в ауспуха - пръста става ЧЕРЕН! Обяснявам му, че или колата е без ДПФ, или е свален, защото е заминал...Каза ми, че нищо не разбирам...
ИМа 1% свестни и истински търговци като един от админите в Ауди форума, ама тия са единици на стотици БОКЛУЦИ.
В Германия като не купиш кола за експорт ти дават ГАРАНЦИЯ, тук ти превъртат километража с 200 000 км, външно правят колата изрусена кукла и после ти показват среден пръст като видиш дебелиО.
Преди година щях да взимам един Пасат 6 за баща ми, 4X4, уж препоръчан от уж мой човек от сервиз. Отивам да го гледам - външно ОК, на 157 000 на километраж, бежова кожа, външният ръб на шофьорската седалка МАЗАЛО!
Това струва 100-200 лв. джамбаза да го оправи да не се личи, ама те обичат САМО с пудрене без набиване на повече от 50-100 лв. по цялата кола.
Питам - ДПФ-а на колата как е - джамбаза казва - на 2% е!!! БЪркам с пръст в ауспуха - пръста става ЧЕРЕН! Обяснявам му, че или колата е без ДПФ, или е свален, защото е заминал...Каза ми, че нищо не разбирам...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 14 юни 2016 9:32
- Автомобил: Volkswagen Passat B6 Common BCAB
- Двигател: 2 TDI 4 motion
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
technopolis написа:Е след толкова съвети не слушаш...
Лампи други светнаха ли?
Кой съвет по-точно имаш предвид? :)
Само ДПФ-а светеше около 200 км,като преди това светваше но след каране на извънгр. изгасваше, след което просто колата загуби мощност изгасна и изпуши черен дим. Бях сменил масло, филтри ремъци и т.н. Пича на който оставих колата ме предупреди, че може и да е заминало и турбота заради запушения ДПФ. Онзи ден потвърди, че ДПФ-а е трагедия и е за изхвърляне, като тука ще вметна, че п**алчето от автокъщата даже ходи да го прегледа и вика 6 е е ДПФ-а. Тия на диагностиката преди да я купя викат чиста като сълза... само амортисиори, маншон и дисковете са скоро за смяна... Прецених, че ДПФ-а не е проблем, ще го махна ако не може да се оправи .. даваш некви пари и забравяш, та даже и с чипче ли ремап ще върви доволно. Както и да е, майстора разглобил колата правил некви неща ама пак проблем на тестовете и електрониката, нещо двигатела не се държи явно налягане и т.н. Сега чакам да ми кажат кво става с диагностиката, утре сигурно ще имам инфо... предполоагам, че изключват евтините ремонти и минават към по-сериозните за да се установи къде точно е проблема. Възможно е да е помпа или други неща... очаквам да разбера в скоро време.. за турбото нищо не казват най-вероятно е ок. Няма тракане в двигателя което ме успокоява малко или много, защото ако имаше тракане вече нещата отиват към клапани, гарнитури, бутала и т.н...
За колегите които викат, че тоя двигател е зле, че се чупи, че тия пасати са еди кво си, НЕ съм съгласен. Всички коли, особено дизелови, ги имат тея проблеми. Нямам познат с BMW който да не ял дърво я с турбо, я с дюзи, я с електроника. Говоря за по-новите модели. Относно Аудита същия гъз като пасат само дето и ремонтите са по-скъпи. Мерцедеси хубави, друг ценови диапазон за да се вземе нещо читаво като там проблеми пак.
Просто е въпрос на късмет при покупка на стара кола. Да тия авто търговици в БГ е ясно кво прават ама да отидеш да вземеш от Гермения такъв Пасат ти излиза 8-9К евро само да го купиш, а после обслужване, докарване до БГ свързано с доп. разходи регистрация... еми отиваш на мин 20 000 лв и по-малко да е пак тая работа. А тука взимаш некъв пребоядисан за 10-11К и го стягаш за 5-6 и поне знаеш, че немаш повече ядове щото всичко е сменено. А за 10000 - 11000 лв нема кво по-добро да вземеш от това, а и квото и да вземеш и откъдето да го вземеш пак риск ;) Голямо комби, добър разход, просторно, 4х4, върви прилично, мисля, че трудно за тия пари може да купиш читаво БМВ или Мерджан. Японските Акорд, Легаси са добри коли , но пак същите проблеми и много скъпи части, поне за пасата има части. Френски Лагуна, C5 Peugeut , е тука вече говорим за френски коли... или проблеми с ектроники или незнам си кво пак същата работа. Най-добре от приятел да знаеш как е каран обслужвана ама там пък немаш право на избор а взимаш тва дето ти дават.
Поздрави,

- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
ако причината за проблема е наистина задръстен DPF то това няма нищо общо нито с двигател нито с марка и т.н . може да се случи практически на всяка кола.
така че нека не избързваме да го оплюваме ... при градско каране ли стана белята колега ?
така че нека не избързваме да го оплюваме ... при градско каране ли стана белята колега ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 14 юни 2016 9:32
- Автомобил: Volkswagen Passat B6 Common BCAB
- Двигател: 2 TDI 4 motion
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
Да при градско каране 5мин.., но предишния ден направих едни 250 км извънградско и не огасна лампата. Както и да е ... Колата е оправена. Това което се оказа е тотална запушен ДПФ, който доколкото разбрах е позапушил и турбото. В сервиза и колега от форума, който прави колата премахна ДПФ-а и прочисти турбото (освен ДПФ и чипове, същия може да оправя и турбини) . Сега колата върви по съвсем друг начин, наистина се отпуши и на 1000 оборота и като цяло хвърчи. Покарах малко и светна Engine Malfuncition лампичката, която може да свети поради всякакви причини, дори ако капачката не резервоара не е затворена до какво ли още не. Ако мига е лошо , в случая не мигаше. Закарах му пак колата и човека направи диагностика и се оказа ламбда сонда дава грешка заради премахнатия ДПФ, която грешка той изтри и засега нема никви ядове. Само едно пукане по ходовата част излезна, явно като се разглабяли щото е 4х4 нещо дето е било прецакано и закрепено се е показало, но така или иначе ще ходя при специалист по ходови части за да сменя каквото е нужно ... ако има биалетки, тампонче, каре, лагерче или некви такива дреболии. То амортисиорите също са за смяна но има живот, има биене във волана при влизане в остри завои с 130км се усеща, както и тресене при по висока скорост на цялото купе. Интересното е, че на 5-та на 80-90 или 6та 100км като подам газ доста тресе колата и незнам дали нещо от двигателя или по ходовата... чудя се дали може да е от диференциала това хлопане или амортис., изключвам джанти и гуми и дискове.. иначе волана не дърпа на ляво или дясно странна работа и това ще се разбере какво е :) та удоволствието ми излезна едни 850лв + рапатрак 100лв , дано скоро не светнат пак некви лампи хаха :) Сега колата върви яко, но за сметка на това пък си изпушва от ауспуха чернилка при подаване на яко газ.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
Еми малък дявол щом турбината е здрава и само с махане на DPF си минал
За тресенето на двигателя - провери тампони на мотора . Може да е и маховика .
п.с На колко километра казваш е колата ? Реални ?

п.с На колко километра казваш е колата ? Реални ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 14 юни 2016 9:32
- Автомобил: Volkswagen Passat B6 Common BCAB
- Двигател: 2 TDI 4 motion
Re: Passat B6 2008 Common Rail 4 motion BCA - мнение
stoev87 написа:Еми малък дявол щом турбината е здрава и само с махане на DPF си миналЗа тресенето на двигателя - провери тампони на мотора . Може да е и маховика .
п.с На колко километра казваш е колата ? Реални ?
Да бе разминах се засега :) Немам идея колко са реалните, пише 144000км ама колко са реалнии незнам..
хмм тоя маховик като нищо може да е проблема щото и при тръгване от първа понякога се чува леко изтъргване, дали от диференциала на 4х4то, маховик ли незнам ще го видя, ще споделя като се разбере.
Иначе навъртях едни бързи 400 км и съм много доволен върви перфектно колата ама реших да пробвам с нормална нафта (без добавките) и определно с нафта с добавки се усеща, че върви по-добре... Чудя се тая обикновенната нафта дали да не я спра, че и комън рейла е по-чувствителен май към нафта... то не, че всичката нафта не става ама...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта