Колеги имам следното питане.
За два месеца сменям трето жило за газта.
Изкарва до месец максимум и започва да се къса(Стопява).
Някой знае ли лек за това нещо и защо се получава.
Дори последния път му сложих и един маркуч на самото жило в опит да го спася навярно от топлината но отново не се получи и в момента отново съм за смяна.
Лошото в случая,е че като се стопи повече и педала на газта се втърдява и тогава става наистина неприятно.
Жило за газта на Голф 3 АБФ,93 год
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Жило за газта на Голф 3 АБФ,93 год
Здравейте колега.
От написаното разбирам че за 2 месеца сте закупили 3 ментеливи продукта .
От написаното разбирам че за 2 месеца сте закупили 3 ментеливи продукта .
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Жило за газта на Голф 3 АБФ,93 год
Колега, как стоманено жило се стопява от топлината на мотора ? Да не би през него да минава ток и от това да се стопява? Проверил ли си масите на двигателя дали са наред?
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Жило за газта на Голф 3 АБФ,93 год
Ако не са му наред масите на мотора няма да може да запали нормално. А от педала , през клапата че до стартера малко не виждам как ще даде сечение за ток на запалване. Освен да кажем климатика му или вентилатора да иска маса от двига ? Но има доста метални елементи че да допре тока до сечението на жилото за проводник ????????????
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта