Днес си смених акумулатора и се загледах в силовите бушони над него. Тъй като колата е от 2 месеца моя не бях загледал, но бушон 20А е изгорял. Разрових се и намерих една тема, в която имаше частична информация по която гадая, как са при мен. Моля някой колега, който знае как са да ги опишем (включително 30А-ровите за какво са) - ще е полезно и за други колеги.
Колата няма климатик и бушоните вървят така:
10А - черен кабел / предполагам за вентилатора на парното
20А - червен кабел / за охлаждащия вентилатор на радиатора
30А - няма кабел / климатик или ABS
30А - няма кабел / климатик или ABS
Нагледно:

Мисля, че 20А е за вентилатора на радиатора, тъй като вентилатора е сменян и има прекъснат кабел.
Ето куплунга:

Смених бушона с нов, а вентилатора мисля да го заменя скоро понеже е много шумен и не върви леко.
Та навява ме тази история на размисли, защо е прекъснат кабела. Предполагам вентилатора е със две степени и отрязабия кабел да е бавната?
Според вас, защо нещата изглеждат така?