
Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Значи остана бобината, ся търся ама нова много скъпа 

- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Не избързвай, да купуваш. Ако намериш колега от същия град може да си ги размените монтаж-демонтаж=15мин. Стига колегата да се навие. Аз все още не съм видял развалена бобина
(не че не се развалят, но рядко). Иначе и моята я залепих и за сега няма проблем, мисля че кара още много.
По темата: Колата е с едно трупче по малко. Новият съединител е сложен, кутията, маслата за не я също. Моста, рейката, щангата и тръбите които поправих за хидравликата да не забравя и част от преправената генерация. Забавих се доста до като върна мотора на мястото му. Моторът е излязъл от тампона и е седял на кантар върху трупчето под картера. Това го осъзнахме като слагаме кутията понеже разстоянието между мотора и гредата беше по малка от нормалното и като видях
разбрах, че съм имал късмет понеже освен някой друг сноб кабели нищо друго не държеше мотора (беше вързан за една напречна греда над мотора, но ако беше се люшнал щеше да скъса доста кабелак.
Друга информация: Демпферния маховик тежи около 11кг за информация на тези които се чудят. Лагерът който дойде в комплект е малко по различен от оригиналния има бърза връзка по тръбичката която остава ВЪТРЕ в кутията, което не ми хареса много. Този който свалих беше с цяла тръба от лагера (помпата) до отвън (кутията).
Малко материал:
Лагер (снадката), Без катализатор-и
Лека вечер.

По темата: Колата е с едно трупче по малко. Новият съединител е сложен, кутията, маслата за не я също. Моста, рейката, щангата и тръбите които поправих за хидравликата да не забравя и част от преправената генерация. Забавих се доста до като върна мотора на мястото му. Моторът е излязъл от тампона и е седял на кантар върху трупчето под картера. Това го осъзнахме като слагаме кутията понеже разстоянието между мотора и гредата беше по малка от нормалното и като видях

Друга информация: Демпферния маховик тежи около 11кг за информация на тези които се чудят. Лагерът който дойде в комплект е малко по различен от оригиналния има бърза връзка по тръбичката която остава ВЪТРЕ в кутията, което не ми хареса много. Този който свалих беше с цяла тръба от лагера (помпата) до отвън (кутията).
Малко материал:
Лагер (снадката), Без катализатор-и
Лека вечер.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
На мойта майче проблема не е в бобината, а в комутатора(който е същите пари). А иначе колко ти излезе съединителя със маховика ? Моя го сменях мин. година без маховика пак на LUK ми излезна 200 или 250 лв беше не помня точно.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Така вече колата е в движение.
Не мога да повярвам колко странични шумове е заглушавала веригата, като бърз пример EVAP, обтечаг на пистовия дори леко повдигачи. След смяната на съединителя сега отлепя най долу (още в началото като се пуска педала) въпреки че все още нямам добро спиране (има някъде въздух). Веригата не трака, пробвах да потегля без газ плавно и си дърпа напред най нормално (не както преди с изтракване/чаткане и да изгасне). Та вече да дам информация:
Какво е нужно: 2- крика единият крокодил, стойки/трупчета, 90+ части (гeдоре), малък и голям к-кт гаечни ключове, шестограми от 4 до 10мм, някаква напречна греда над мотора, 12-стенна вложка 10мм за 3-те болта на кардана, М10 накрайник за маховика и полуоските, клещи за скоби и много обезмаслител + парцали.
Сменени части: К-кт ангренаж (2 вериги, долен обтегач, 3 плъзгача, горен обтягащ болт), к-кт съединител (демпферен маховик, феродо, притисквател, лагер помпа), 2 тампона на носача, масло на трансферна кутия, масло ск. кутия, спирачна течност, хидравлично масло, антифриз (всички масла и течности сменени) и един щуцер "У" образен за водата.
Прегледани и ремонтирани елементи: Стартер (още дълго ще изкара има четки няма луфтове), стаб. щанга нова боя, двете метални тръби за хидравликата боядисани, тествани дюзи със спрей за карбуратори всичките правят облак, изчистен дросел, (дебитомера бях го чистил скоро имах проблеми и се оправи), много дифтунги, "о" пръстени и маркучета бяха сменени. Премахнати катализатори и заместени с тръби.
Та общо взето е това, сега колата ми харесва още повече. Само имам малък проблем имам някакво прекъсване съмнявам се да дърпа въздух от някъде, прави го на различни обороти не е постоянно и няма определени обороти. Като дам рязко газ усещам едно засмукване сякаш съм със спортен филтър, не издаваше такъв шум (засмукване) преди, това се случва някъде около дросела. Закачих я няколко пъти общо взето нищо никакви грешки. В началото след първото стартиране имах грешки за положението на волана G85, abs, датчик за външна температура, speed sensor на кутията, клапана за климатика V71 след като ги изчистих не излизаше нищо. Правя едно кръгче закачам и нищо няколко пъти така, по долу ще видите какво "засича" vcds. Лично мен ме съмнява гофрирания маркуч където се захваща за дросела и самото уплътнение между колектора и дросела (не съм го сменял). Ето първо клип чуйте въпросното засмукване.
/Sunday,17,July,2016,20:28:38:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Mileage: 207390km-128866mi Repair Order:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76
Mileage: 207390km/128866miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 071 906 018 T
Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V02
Coding: 10032
Shop #: WSC 00570
VCID: 24470A1BB42E243ED0B-49D8
No fault code found.
Readiness: 0000 1001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
Part No: 1J0 907 379 AG
Component: ABS/EDS 20 IE CAN V009
Coding: 13504
Shop #: WSC 31414
VCID: 76E300535232E6AEBEF-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl
Part No: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 0.7.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 31414
VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-10 - Faulty - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 A
Component: 02 AIRBAG VW5 0003
Coding: 12338
Shop #: WSC 31414
VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Part No: 1J0 920 822 A
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28
Coding: 05154
Shop #: WSC 105356
VCID: 23450907B1202306A91-5000
Subsystem 1 - Part No: Ident
Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1728502
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1728502
1 Fault Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to Plus
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 00570
VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD Labels: 02D-900-554.lbl
Part No: 02D 900 554 B
Component: HALDEX LSC ECC 0006
VCID: 1F4D05F79D4807E68D9-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31414
VCID: 8407EA9B94EE443E30B-4A3A
Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
Component: 4E Tхrsteuerger. FS0002r
Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
Component: 4E Tхrsteuerger. BF0002r
Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
Component: 4E Tхrsteuerger. HL0002r
Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
Component: 4E Tхrsteuerger. HR0002H
2 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
35-00 - -
End/
Поздрави.

Какво е нужно: 2- крика единият крокодил, стойки/трупчета, 90+ части (гeдоре), малък и голям к-кт гаечни ключове, шестограми от 4 до 10мм, някаква напречна греда над мотора, 12-стенна вложка 10мм за 3-те болта на кардана, М10 накрайник за маховика и полуоските, клещи за скоби и много обезмаслител + парцали.

Сменени части: К-кт ангренаж (2 вериги, долен обтегач, 3 плъзгача, горен обтягащ болт), к-кт съединител (демпферен маховик, феродо, притисквател, лагер помпа), 2 тампона на носача, масло на трансферна кутия, масло ск. кутия, спирачна течност, хидравлично масло, антифриз (всички масла и течности сменени) и един щуцер "У" образен за водата.
Прегледани и ремонтирани елементи: Стартер (още дълго ще изкара има четки няма луфтове), стаб. щанга нова боя, двете метални тръби за хидравликата боядисани, тествани дюзи със спрей за карбуратори всичките правят облак, изчистен дросел, (дебитомера бях го чистил скоро имах проблеми и се оправи), много дифтунги, "о" пръстени и маркучета бяха сменени. Премахнати катализатори и заместени с тръби.
Та общо взето е това, сега колата ми харесва още повече. Само имам малък проблем имам някакво прекъсване съмнявам се да дърпа въздух от някъде, прави го на различни обороти не е постоянно и няма определени обороти. Като дам рязко газ усещам едно засмукване сякаш съм със спортен филтър, не издаваше такъв шум (засмукване) преди, това се случва някъде около дросела. Закачих я няколко пъти общо взето нищо никакви грешки. В началото след първото стартиране имах грешки за положението на волана G85, abs, датчик за външна температура, speed sensor на кутията, клапана за климатика V71 след като ги изчистих не излизаше нищо. Правя едно кръгче закачам и нищо няколко пъти така, по долу ще видите какво "засича" vcds. Лично мен ме съмнява гофрирания маркуч където се захваща за дросела и самото уплътнение между колектора и дросела (не съм го сменял). Ето първо клип чуйте въпросното засмукване.
/Sunday,17,July,2016,20:28:38:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
Mileage: 207390km-128866mi Repair Order:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76
Mileage: 207390km/128866miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 071 906 018 T
Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V02
Coding: 10032
Shop #: WSC 00570
VCID: 24470A1BB42E243ED0B-49D8
No fault code found.
Readiness: 0000 1001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
Part No: 1J0 907 379 AG
Component: ABS/EDS 20 IE CAN V009
Coding: 13504
Shop #: WSC 31414
VCID: 76E300535232E6AEBEF-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl
Part No: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 0.7.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 31414
VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-10 - Faulty - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 A
Component: 02 AIRBAG VW5 0003
Coding: 12338
Shop #: WSC 31414
VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl
Part No: 1J0 920 822 A
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28
Coding: 05154
Shop #: WSC 105356
VCID: 23450907B1202306A91-5000
Subsystem 1 - Part No: Ident
Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1728502
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1728502
1 Fault Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to Plus
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 00570
VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072
1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD Labels: 02D-900-554.lbl
Part No: 02D 900 554 B
Component: HALDEX LSC ECC 0006
VCID: 1F4D05F79D4807E68D9-4A3A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl
Part No: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31414
VCID: 8407EA9B94EE443E30B-4A3A
Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
Component: 4E Tхrsteuerger. FS0002r
Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
Component: 4E Tхrsteuerger. BF0002r
Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
Component: 4E Tхrsteuerger. HL0002r
Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
Component: 4E Tхrsteuerger. HR0002H
2 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
35-00 - -
End/
Поздрави.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
През почивните дни ще я разфасовам пак...
Ще сваля смукател да прегледа уплътненията, ще сменя абсолютно всички вакумни маркучи дори и скоби ще им сложа
, ще измеря налягането на помпата (макар, че е нова на БОШ), ще измеря комутатора и каквото ми хрумне до тогава. Че проблема стана голяма игра, най ме е яд е от такива проблеми които диагностиката не ги засича. Дросела адаптиран, дебитомера стойности: idle 3-4g/s и под товар 3 и 4 предавка до прекъсвач вади до около 80g/s. Сондата коригира в норми главно в отрицателната зона от 1% до -6%. Мога да проследя положението на единия вал в 091 канал която стойност е -2KW (до -8KW го дават, че веригата е достатъчно изпъната и не бърка центровката, както и че самият вал е зацепен както трябва). За друго не се сещам вече...
Колата на моменти прекъсва (в покой няма проблем държи стабилни обороти) в движение прекъсва най вече когато ускорявам. Ускорявам на "Х" предавка, превключвам на по горна давам газ и педала буквално не реагира 1-2сек, след това с прекъсване почва да наема/вдига обороти, иначе пък когато не прекъсва се усеща пълния потенциал на мотора (няма загуба на мощност). Сутрешното палене също е проблемно, какво се случва: качвам се въртя пали от ряз вдига до около 500-600rpm след което изгасва, въртя пак отново пали от ряз и без никакви проблеми скача на около 1 000rpm (все пак е студен) след малко престой падат до нормалните 750rpm.
Нека да споделя нещо полезно на което се натъкнах в чужд форум.
Когато тествате ламбда сондата в канал 32. Първото поле е за корекцията в покой, второто поле е когато товарите мотора (шофирате/форсирате). Стойността/корекцията и във двете полета трябва да е между 10% и -10% това е нормата, ако сте в отрицателното значи моторът е богат, а ако е в положително значи че сместа е бедна. Лично в моя случай значи моторът ми се нуждае от повече въздух (ако разчитаме на стойностите) понеже съм близо, до долната граница на сондата. Въпреки това стойността е нормална и не би трябвало да имам проблем...
Ще сваля смукател да прегледа уплътненията, ще сменя абсолютно всички вакумни маркучи дори и скоби ще им сложа

Колата на моменти прекъсва (в покой няма проблем държи стабилни обороти) в движение прекъсва най вече когато ускорявам. Ускорявам на "Х" предавка, превключвам на по горна давам газ и педала буквално не реагира 1-2сек, след това с прекъсване почва да наема/вдига обороти, иначе пък когато не прекъсва се усеща пълния потенциал на мотора (няма загуба на мощност). Сутрешното палене също е проблемно, какво се случва: качвам се въртя пали от ряз вдига до около 500-600rpm след което изгасва, въртя пак отново пали от ряз и без никакви проблеми скача на около 1 000rpm (все пак е студен) след малко престой падат до нормалните 750rpm.
Нека да споделя нещо полезно на което се натъкнах в чужд форум.
Когато тествате ламбда сондата в канал 32. Първото поле е за корекцията в покой, второто поле е когато товарите мотора (шофирате/форсирате). Стойността/корекцията и във двете полета трябва да е между 10% и -10% това е нормата, ако сте в отрицателното значи моторът е богат, а ако е в положително значи че сместа е бедна. Лично в моя случай значи моторът ми се нуждае от повече въздух (ако разчитаме на стойностите) понеже съм близо, до долната граница на сондата. Въпреки това стойността е нормална и не би трябвало да имам проблем...

- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Та какво направих днес по въпроса с прекъсването...
Домързя ме да сваля всмукател, дюзи и пак да се разделя с колата до като намеря други "уплътнения" (сигурен съм, че са в безупречно състояние)!
Разглобих абсолютно всеки един възел за вакумите от казана, през клапаните, регулатора, гофрето, смукателя чак до evap-а. Забелязах няколко вакумни тръбикчи които бяха излезли леко от 90* колена (при смяната на веригата явно съм ги раздърпал малко). Също забелязах, че някои 90* връзки са понацепени и разширени като вътрешно "ф". Та рискувах да ги ползвам пак, смених всички останали (прави) маркучи и абсолютно на всяка една връзка съм сложил свинки опашки, като допълнително ги натегнах с клещите да съм сигурен, че не може да пропусне (особено при 90* колена и тръбичките). Та какво се случи, запалих я около 1мин имаше едно прекъсване пробвах леко да форсирам, също прекъсваше както преди викам *бал съм го. Почнах да обевъздушавам спирачките за 3-ти път вече след ремонта от задно ляво и предно дясно излезе въздух, но вече спирачките коват на място мисля, че това! Та след обезвъздушаването забелязах, че мотора почнал да работи нормално, форсирах го малко и се развърташе добре. Тази вечер направих някои експерименти подавах гас, пусках, после пак рязко подавах, след смяна на предавки рязко настъпвах и нямаше нито едно колебание или прекъсване. Мисля, че оправих проблема с прекъсването дано не се появи в идните дни, че....
Лека вечер.
Домързя ме да сваля всмукател, дюзи и пак да се разделя с колата до като намеря други "уплътнения" (сигурен съм, че са в безупречно състояние)!
Разглобих абсолютно всеки един възел за вакумите от казана, през клапаните, регулатора, гофрето, смукателя чак до evap-а. Забелязах няколко вакумни тръбикчи които бяха излезли леко от 90* колена (при смяната на веригата явно съм ги раздърпал малко). Също забелязах, че някои 90* връзки са понацепени и разширени като вътрешно "ф". Та рискувах да ги ползвам пак, смених всички останали (прави) маркучи и абсолютно на всяка една връзка съм сложил свинки опашки, като допълнително ги натегнах с клещите да съм сигурен, че не може да пропусне (особено при 90* колена и тръбичките). Та какво се случи, запалих я около 1мин имаше едно прекъсване пробвах леко да форсирам, също прекъсваше както преди викам *бал съм го. Почнах да обевъздушавам спирачките за 3-ти път вече след ремонта от задно ляво и предно дясно излезе въздух, но вече спирачките коват на място мисля, че това! Та след обезвъздушаването забелязах, че мотора почнал да работи нормално, форсирах го малко и се развърташе добре. Тази вечер направих някои експерименти подавах гас, пусках, после пак рязко подавах, след смяна на предавки рязко настъпвах и нямаше нито едно колебание или прекъсване. Мисля, че оправих проблема с прекъсването дано не се появи в идните дни, че....
Лека вечер.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Колега да те попитам къде точно се влиза, за да проверя дали не е избягала центровката ? 091 канал от къде се влиза там? И от колко до колко е допустимото? Или просто тряя да не е по-малко от -8KW?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Engine/measuring blocks/group 91 и 92 (които заместват 208 и 209 при някои други мотори, при нас специално) имаш възможност да прегледаш едновременно 3 стойности на различни канали, въвеждаш 91 и 92 (имаш датчик само на единия вал тоест 91 би трябвало да работи коректно) след което натискаш "GO". Погледни тази тема "Cam Timing - Checking with VAG-COM" 91 и 92 ти показват реалното положение на валовете, а 93 показва корекция или нещо такова ще те излъжа за него. На всякъде намирам различни мнения за допуска, но мисля, че е от +8 до -8 в "норми, от там нататък лоша центровка следователно отпуснат ангренаж или прескочил зъб. Ако имаш проблем отдели 1час и 10лв за нови маркучи и опашки и прегледай/стегни вакумите. Виж ми последните мнения имах сериозни проблеми с прекъсването и се оказа вакуми... Явно този мотор си е чувствителен към вакум
.
Ето какво е положението при мен прилагам две снимки понеже през 2-3 секунди променя стойностите (повтаря стойностите на снимките). Не знам до колко реално са нормални стойностите или до колко е точен този метод за проверка, но като знам какво съм правил до като си сменям веригата и как тръгна и работи колата след оправянето на вакумите просто ме съмнява да не е добре центрована, разхода също е важен фактор все още не мога да и се нарадвам (понастъпвам я), но изглежда гори нормално 13-14л/100км градско главно на студен мотор (в град с обиколка 15км
) слагам 50лв гориво по 2лв/литър и минавам около 160-170км (може и да доближа 200км ако не я настъпвам толкова
)



Ето какво е положението при мен прилагам две снимки понеже през 2-3 секунди променя стойностите (повтаря стойностите на снимките). Не знам до колко реално са нормални стойностите или до колко е точен този метод за проверка, но като знам какво съм правил до като си сменям веригата и как тръгна и работи колата след оправянето на вакумите просто ме съмнява да не е добре центрована, разхода също е важен фактор все още не мога да и се нарадвам (понастъпвам я), но изглежда гори нормално 13-14л/100км градско главно на студен мотор (в град с обиколка 15км




- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Ясно! Благодаря много колега
, а твойта къде точно беше проблема във вакуумите ?

- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Не мога да кажа къде точно, но някъде по вакумите беше. Понеже аз смених всички прави маркучи, оставих само тръбичките и 90 градусовите колена. Всяка снадка я стегнах със свинска опашка. Както трябва да направиш: сваляш предната броня до радиаторите, откачаш кабелите тези които са за шалтера и вентилаторите така, че радиатора да висни на маркучите. Имаш 3 винта с които е захваната една планка винтовете ги развиваш с гаечен 8мм, тогава откачаш и двата клапана на вакума, зад тях се намира основният клапан има една тръбичка която идва от него и така всички вакуми на горе към мотора. Също една тръбичка слиза под колата точно до масления филтър влиза в един казан "кръгъл". Прегледай всичко без да те мързи, да си на 100% сигурен, че проблема не е от вакумите ако не се оправи и продължаваш напред.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Ще пробвам първо да видя дали не е избягала центровката и после ще видя вакуумите. Но те всъщност не контролират нещо толкова важно, че колата да прекъсва така? Или се бъркам?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Айде тази сутрин като запали оборотите се разколебаха, все пак не угасна. До работа няма проблем, тази вечер като се прибирах запали нормално, но почна отново да прекъсва карах я малко по грубо да загрее и нямаше подобрение. Сега ме мързи да я закачам, но ще видя утре вечер какво иска.... Дано този път диагностиката да си каже, че се нервя така с гатанки...
Цяла седмица след като оправих вакумите нямаше проблем с вървежа нито с паленето, сега какво му стана пак.
Цяла седмица след като оправих вакумите нямаше проблем с вървежа нито с паленето, сега какво му стана пак.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Дърпа пак от някъде, краткосрочните адаптации на празен ход колко % ти показват? Излизат ли някакви грешки? Аз, като имах пробив в едно клапанче, преди дросела, така ми правеше, луд станах, докато го хвана, държи си обороти и в един момент тръът и айде, или гасне или само падат, но го правеше и на загрял двигател, в началото беше само на студен или топъл, явно дупката се е разширила с времето.
Имах грешки на мапа, ламбдата, даваше ми, че ламбдата не работи правилно.
Имах грешки на мапа, ламбдата, даваше ми, че ламбдата не работи правилно.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Никакви грешки нито на vagcom нито на autocom. По принцип вече съм сигурен, че не е вакум всички прави маркучи сменени и всяка една снадка е затегната с опашка. И при мен е така, на студено понякога пали както трябва, по някога тамън дига обороти и угасва, друг път пали и едвам стабилизира оборотите без малко да угасне. В движение пък си е различно по някога дърпа/тегли като за последно, а по някога прекъсва на моменти често го засичам като пусна газта в движение и превключа на по висока предавка като дам отново газ за 1-3 секунди забива муцуната после или се оправя или пак на моменти прекъсва и общо взето нямам ускорение и ако съм по нагорнище тяга.
По принцип и аз имам едно място от където може да смуче въздух между дебитомера и дросела от PCV клапана (там има много снадки на самия клапан кекаво е направено заводско), но не мисля че проблема е от него понеже като взех колата Февруари 2016 колата не прекъсваше, а в последствие установих, че маркуча който влиза в този клапан от капака на главата (някаква вентилация на главата е) е спукан, на дължина тоест дори и 3-те ми пръста влизаха в маркуча. Сега е сменен и уплътнен със скоби от двата края, както казах няма и грешки....
Май се очертава да я покарам така известно време да видим нещо няма ли да се самонагласи.
Какво имаше на предвид с това "краткосрочните адаптации на празен ход колко % ти показват" на коя група са тези адаптации и за какво, че нещо не ти схванах въпроса.
По принцип и аз имам едно място от където може да смуче въздух между дебитомера и дросела от PCV клапана (там има много снадки на самия клапан кекаво е направено заводско), но не мисля че проблема е от него понеже като взех колата Февруари 2016 колата не прекъсваше, а в последствие установих, че маркуча който влиза в този клапан от капака на главата (някаква вентилация на главата е) е спукан, на дължина тоест дори и 3-те ми пръста влизаха в маркуча. Сега е сменен и уплътнен със скоби от двата края, както казах няма и грешки....
Май се очертава да я покарам така известно време да видим нещо няма ли да се самонагласи.
Какво имаше на предвид с това "краткосрочните адаптации на празен ход колко % ти показват" на коя група са тези адаптации и за какво, че нещо не ти схванах въпроса.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 AGZ трака като загрее
Колега провери какво става в 08 measuring block група 032 (първото и второто поле). В първото поле са дългосрочните корекции (адаптациите на компа) когато колата работи на ПХ, а втророто когато двигателя е под товар - колата е в движение. Ако стойностите в двете полета са много положителни това означава че сместа ти е бедна и компа се е самоадаптирал на тази бедна смес за да може ламбдата да показва читави моменти стойност (+/-10%). Друго което е възможно както описваш проблемите си да провериш бензиновата помпа - 3 bar налягане и 80l/h дебит. Впрочем чуваш ли помпата - да е станала по-шумна и да я чуваш по време на движение в купето?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта