Тъй като съм млад шофьор мерака ми беше да карам Голф 4 купих си TDI1.9 110hp. Преди обслужването колата палеше перфектно дори при -15 градуса с паднал акумулатор и не беше палена 1 месец и запали веднага. След обслужване колата започна да се мъчи при палене, но все пак палеше всеки път. Така палех половин година до миналата седмица на една бензиностанция заредих гориво тръгнах да паля, но не искаше. Клемите въртях на акумулатора докато те не се запушиха, след това пробвах пак, помъчих се пак и запали. Пътувах към работа, вървеше ми добре, нито ми забиваше всичко беше наред държеше си ниските обороти и нямаше страничен шум на двигателя. Стигнах до работа изгасих я и пробвах пак и запали без проблем. След два дена пак направи същия номер, обаче преди да тръгна на работа не беше загрял двигателя. Изчаках 10-тина минути и пробвах пак помъчи не и запали пак. На таблото ми светна лампата за маслото и изгасна бързо. Закарах колата на сервиз и ми казаха, че ГНП-то е заминало. Моля някой да ми помогне или да ми даде съвет какво да правя.
Прегледах маркучите на горивото за течове, но няма.
Не знам дали проблема не е от това че смуче въздух от някъде, дали е клапана на гнп-то или въпросното буталце с пружинка на ГНП или уплътнения на ГНП. Друго което четох в сайта проблеми с клапана на горивния филтър.
Очаяно моля за помощ.

