Здравейте колеги ,
имам следния проблем : смених цялата предница на колата ( 8 бр носачи , биелети , външни и вътрешни накрайници )
наложи се да сменя рейката защото течеше , а беше много ръждясала и не ставаше за рециклиране. Преди десетина хиляди км съм сменил предните амортисиори и каретата. По време на този ремонт реших да сменя тампоните на двигателя и скоростната кутия тъй като както се оказа бяха оригиналните. Към 200 км преди ремонта взех нови гуми отпред ( едни от най-качествените в магазина ) и нямах проблем с "дърпане" на ляво или дясно. След ремонта закарах веднага колата на стенд с надеждата да се приключи цялата сага с тропане скърцане и т.н. Уви - не. В момента колата дърпа надясно като имам предвид че самия волан се изкривява при движение. Според стендаджията колата е нагласена перфектно ( аз лично не видях данните ), дори пробвахме да сменим лява с дясна гума - не даде ефект тъй като са чисто нови и преди ремонта не съм имам проблем. Та ситуацията е следната : по колата е сменено всичко що се движи по предната част, и дърпа . Единстеното старо е рейката(взета от морга и прегледана от хора които ги рециклират). Дали е възможно от рейката да дърпа надясно или проблема е в стендаджията. Мисля че това са двата единствени възможни варианта.
П.С. нямам задържащи спирачни апарати.
Приемам всякакви съвети.
Благодаря предварително на отзовалите се :)
Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Може да е от криво задно колело.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Вероятно е от стендаджията.
Но за да изключиш рейката- вдигни колата, предните колела да са във въздуха и запали двигателя. Виж дали се мести волана сам. Поставяй го в няколко положения, близки до правото и гледай дали ще тръгва в посоката на дърпане.
Но за да изключиш рейката- вдигни колата, предните колела да са във въздуха и запали двигателя. Виж дали се мести волана сам. Поставяй го в няколко положения, близки до правото и гледай дали ще тръгва в посоката на дърпане.
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Започни да търсиш в задния мост, най-вероятно там има какво да се смени
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
При мен е същото 2 години от както смених окачването.Колата не дърпа много, но волана стой леко в ляво след стенда.Гумите не са мръднали.Дали е от задните тампони или амортисьори?
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Сложи задните гуми отпред,имам съм същия проблем с чисто нови гуми Дънлоп
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Пробвай за тест да размениш гумите - задните отпред или задните лява/дясна, за да видищ дали ще се измести посоката на придърпване - до колкото разбирам волана по-принцип е прав, но той и колата отиват на дясно при движение, нали така? Ако не е в гуми, то сигурно е стендаджията, иди при друг. На мен след стенд ми се появи едно прискърцване, което преди това го нямаше...
При мен с два разбити кокала и кормилен накрайник от другата страна не ми е придъпрвала и чак се смаях от немската инжинерна мисъл.
Първо търси проблема в гуми и стенд, след това в нещо от сменените части.
В Поло раздела има колега с едно многострадално Поло, което стендаджията не беше забелязал, че окачването не е било монтирано правилно, но след цялата одисея гледам, че се е оказало не добре балансирани нови гуми, на нови джанти.
При мен с два разбити кокала и кормилен накрайник от другата страна не ми е придъпрвала и чак се смаях от немската инжинерна мисъл.
Първо търси проблема в гуми и стенд, след това в нещо от сменените части.
В Поло раздела има колега с едно многострадално Поло, което стендаджията не беше забелязал, че окачването не е било монтирано правилно, но след цялата одисея гледам, че се е оказало не добре балансирани нови гуми, на нови джанти.
Re: Пасат Б5 1998г 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. - Дърпане след ремонт на предница и стенд
Моите гуми са нови на 1 сезон и със старите го правеше.Със зимните май е малко по направо и по не дърпа, но пак волана е крив.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kassern и 62 госта