Баце тия са големи филмари,60 лева ли ти искат за джам на тоя пасатор...баси...
Аз на старата джета от аватара си сложих предно стъкло китаец за 70 лева в кобра,преди 6 години,за 4 години ползване не се надра и не стана на гъз.
Може да е било хубава бройка,нямам идея това е моят опит.
Аз бих си сложил нов китаец,кучето скача според тоягата и те така.



Passat B3 89г - 1.8RP стъклото лепено ли е или е на уплътнение ?
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
инжектопляктор написа:stefan4o написа:Ще видиш ако се наложи да сменяш съединител как ще се чудиш що на Голф/Джета е със 100 кинта надолу цената на компректа ЛукКараш премиум модел ФВ
Не е вярно. За 1.8 RP цената на съединител на Пасат3 и Голф2 е сходна.
Обади се в някой магазин и питай, ще видиш колко е сходна цената

- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Втора ръка от Оги за 40лв. + 50лв. демонтаж-монтаж и нямам оплаквания - пък нека е на 30години, ама си е оригинално.
В Кобра ми обявиха около 130лв. за китайско и над 200 за "оригинално"
П.П. 1,8 RP - съединител LUK 230лв.
В Кобра ми обявиха около 130лв. за китайско и над 200 за "оригинално"
П.П. 1,8 RP - съединител LUK 230лв.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
stefan4o написа:Обади се в някой магазин и питай, ще видиш колко е сходна ценатаИмам спомен, че пасатовият беше с около 100 кинта отгоре, двата съединителя са коренно различни.
Добре, човек. Ще кажеш, че не съм проверил в 3 сайта цената на консуматива, преди да ти пиша.
Ето пасат3 седан 90коня RP - https://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D ... 4c110.html
Eто Голф2 90коня RP - https://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D ... 5c110.html
218 срещу 231лв за Лук. Двигателите РП са еднакви.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Zdravko Zankov написа:К.Одаджийски написа:
П.С Здравко, всичките втора ръка стъкла са на 24+ години оригинални и всичките са на точки от пясъка. Имам достъп до няколко оригинални стъкла които се карат в момента. Точно същото положение като новото ми на 2 години вече китайско или турско стъкло не помня точно.
Без коментар.
Здравко, швабата я е кара л тая кола по добре изчистени пътища и няма никакъв шанс да стане стъклото на звънки дори и за толкова време.
Виж на снимките на какво ми прилича предния капак, за само две зими през Петрохан, няма стъкло което да устиска на такъв тормоз


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Сега да ви споделя и аз малко личен опит.
На Пасата сменях преден дхам на място,викнах Кобрата в едно село/60км.от града/,дойдоха с китайче за 120 лв/със сенник щото/,20лв.транспорт и готово.След месец пак ги виках,че при скорост свиреше нещо,а после протече,дойдоха гаранционно/безплатно/пак на село,казаха шупла,подлепиха и готово.
Избор между нов и оригинален е в полза на втория,без значение икономическото измерение.До колкото помня,ментетата нещо кривяха изображението,пречупваха светлината,по-бели са от оригинала/нямат матиране/ и най-важното,не са триплекс а калени стъкла.Това не съм го виждал с очите си,но се говори,че при удар се начупва цялото.Даже съм чувал,че не се и пръска ами става на опасни за живота късове,като ножове.
А пък по форума четох нейде,че оригиналното зад таблото имало някъде да виси конец,с който се изрязва чрез дърпане джама.
Та аз бих заложил на старо.
На Пасата сменях преден дхам на място,викнах Кобрата в едно село/60км.от града/,дойдоха с китайче за 120 лв/със сенник щото/,20лв.транспорт и готово.След месец пак ги виках,че при скорост свиреше нещо,а после протече,дойдоха гаранционно/безплатно/пак на село,казаха шупла,подлепиха и готово.
Избор между нов и оригинален е в полза на втория,без значение икономическото измерение.До колкото помня,ментетата нещо кривяха изображението,пречупваха светлината,по-бели са от оригинала/нямат матиране/ и най-важното,не са триплекс а калени стъкла.Това не съм го виждал с очите си,но се говори,че при удар се начупва цялото.Даже съм чувал,че не се и пръска ами става на опасни за живота късове,като ножове.
А пък по форума четох нейде,че оригиналното зад таблото имало някъде да виси конец,с който се изрязва чрез дърпане джама.
Та аз бих заложил на старо.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Оригиналното има конец за изрязване, т.нар цигански конец, само че след 20 години, дърпаш, къса се конеца и толкова. Не е като да не дърпах и на предното и на задното стъкло. Те с мъка го изрязват с ножовете и с въжето, та тоя конец освен пунта мара, за друго не става
Китайското стъкло от кобра, поне моето първото беше триплекс, като го сменяваха го счупиха доста злобно и освен да се напука и да си стои цяло, друго не видях. Надявам се и сегашното да е триплекс, пак е Китайско. И при двете стъкла изкривяване не съм видял
Китайското стъкло от кобра, поне моето първото беше триплекс, като го сменяваха го счупиха доста злобно и освен да се напука и да си стои цяло, друго не видях. Надявам се и сегашното да е триплекс, пак е Китайско. И при двете стъкла изкривяване не съм видял
-
- VW експерт
- Мнения: 13403
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
К.Одаджийски написа: И при двете стъкла изкривяване не съм видял
Явно си извадил късмет,две стъкла съм слагал при Кобрите,китайци,на Зафира и на моя Пасат.
И двете бяха криви.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Е освен да са турски дейба, аз в интерес на истината не съм питал какви са, че нали Боби в монтанската кобра е парче фв фен и направо отивам, каквото ми сложи, това е 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Zdravko Zankov написа:Китайското след една зима ще бъде цялото на точици от пясъка.
Oригинално стъкло пък след макс 3-4г е на същото положение.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Стъклото на Passat B3 89г - 1.8RP лепено ли е или е на уплътнение?
Стъкло NordGlass - 130лв с монтажа. Кобрата и китайските стъкла ги зарязах. Доволен съм, освен от това че стъклото се слага бавно. Под уплътнението е имало ръжда, наложи се да чистят и грундират.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта