Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Мнениеот blade84 » Пет 19 авг 2016 20:32


Моля ако някой си е премахнал софтуерно ЕГР клапана на при помпа дюза, без значение 2.0 или 1.9 да сподели има ли проблем от кондензат, който се образува от тоблообменника, и попада директно на геометрията на турбото и следователно ръждясва и натам е ясно.
Премахнах си ЕГРа на мойта кола 2.0 ТДИ БКД и сега тъй като наближава зимата се притеснявам от конденз върху геометрията. Когато топлообменника не се обдухва се образува кондензат при угасване на колата, който се стича директно при геометрията.
Моля хората с премахнат ЕГР на коли с такъв топлообменник да споделят от колко време така карат и има ли проблеми.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Мнениеот kenwood » Нед 28 авг 2016 17:35


Има проблем да...турбото запича геометрия и почва зверската да пренадува. Ако не ти се маха охладителя отзад затапи още на изпускателния колектор. При премахнат такъв зимата загрява по-бавно. Така и така е затапен отпред, функцията на топлообменика драстично намалява. Най-добре разкарай всичко...единственото нещо което ще ти трябва е права бърза връзка за радиатора на парното отзад.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Мнениеот blade84 » Съб 03 сеп 2016 16:34


kenwood написа:Има проблем да...турбото запича геометрия и почва зверската да пренадува.

Това от опит ли го знаеш, защото и аз четох на едно място за такъв проблем, обаче като цяло са много така с затапени ЕГРи и никой не се оплаквал до сега. Ако е така ще ида до шкода да си сложат нов софтуер и ще се пусне пак ЕГРа.
Аз не мога да си обясна как става тоя конденз, тя колата докато работи тръбата пак се обдухва, макар и не много като преди, като се изгаси охлажда се тръбата, тогава може да се образува, ама то и с активен ЕГР като се изгаси пак е същата ситуация.


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Мнениеот kenwood » Съб 03 сеп 2016 22:09


От опит да, по-добре го затапи отзад на колектора...гарнитурата е същата. Конденза се получава от разликата в температурите...имаш горещи газове, които не циркулират през затапената системата отпред егр-а и в същото време се оглаждат от радиатора отзад от антифриза, който е с доста по-ниска температура.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Oктавия 2.0 ТДИ БКД, проблем с кондензат върху геометрията след затапване на ЕГР

Мнениеот blade84 » Съб 03 сеп 2016 22:26


Мерси много за помощта. Тъй като съм в чужбина няма как да слагам пластината, тъй като нямам условия за ремонти. Ще ходя да правят ъпдейт на софтуера с оригинален.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта