Непрехвърля на газ след продължителна работа.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот R@do » Сря 06 юли 2016 12:12


Отварям темата тъй като проблема се оказа труден за диагностика поради нелогичната му поява:
Газова уредба: Ловато, електричеаки изпарител.
Двигател: АВК, Ауди 80, 115 к.с.2000 см, пълна инжекция.
Състояние: Напълно обслужен-свещи, кабели,филтри.Перфектна работа и разход на газ и бензин.
Електрическа система на АГУ: Подмених всички кабели, връзки, легло на бушона.Ключа газ/бензин проверен, дори съм карал и с друг за експеримент.
Проблема:Колата пали на бензин и след форсиране за да премине на газ, прехвърля и гасне. С кабел пуснах ток директно и на клапана и на изпарителя -чува се щракане. Проблема да се диагностицира е, че обикновенно 5-10 мин. след проявата му, системата започва да функционира безпроблемно и не може да се установи, кое точно неработи. Освен това не се появява всеки път-възможно е да работи коректно и един месец, възмоно е да се сшучва ден след ден. Единствената зависимост, която установих е, че се проявява след като колата е работила. До момента не се е случвало при студен старт да не прехвърли.
Благодаря предварително за мненията.




petrushkov
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот petrushkov » Сря 06 юли 2016 12:28


Здравейте колега .
Това подозрително прилича на окислени кабелни обувки или слаба връзка по ситемата . В частен случай дефектирала бобинка на клапана . Мога да препоръчам да проверите и притегнете всички връзки и кабелчета по газовата уредба. Този дефект на бобинката се получава в изключително редки случай( а и струва повече от една проверка на кабелчетата и конекторите).
Успех с отстраняването на проблема :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот Bai Sando » Сря 06 юли 2016 18:29


Клапана ти прави мизерия.Разглоби го,изчисти го хубаво от вътре,като му смениш и филтърчето.
Ако продължи да прави проблеми,го сменяй с друг.
Не е лошо да замериш с уред напрежението което идва до клапана,когато направи проблем.По някога самото копче не дава добър ток и клапана не може да отвори. :wink


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот muns61 » Сря 06 юли 2016 18:31


Този клапан най-вероятно е NLP, който много прилича на Ловато. Ако е така, направо нов.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 07 юли 2016 15:10


Такива дерзания имах и аз, окислени кабелни обувки, клапан ловато със спукана бобина отвън и брц изпарител с ниския клапан.
Първо, като е много топло отвън над 30 градуса и колата е на слънце, не знам, налягането в бутилката ли се вдигаше, но не можеше да отвори клапана и да пусне газ. При работеща кола, върти мотора, горния клапан /ловатото/ отваря, тоя на изпарителя не иска, като го ударя два - три пъти отгоре с гаечния ключ, дръпне клапана и запали колата.
Как ги решихме тия проблеми. С един приятел преработихме цялата инсталация, нови кабелни обувки и добавихме още едно реле, което да се управлява от копчето, но да пуска директно ток от акумулатора към клапаните


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот Iezekil » Съб 20 авг 2016 21:57


Явно е някой клапан и към това число е време да добавим и евроклапана/ако имаме такъв/,че често го забравяме.А от седене на слънце е възможно да добавим към заподозрените и инертния клапан.Помня такъв случай,въпреки,че очевидно е рядък проблем.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 21 авг 2016 21:14


Този инертния, се появява като проблем предимно като напълниш бутилката и прескочиш малко ограничителя в по топло време. Обаче от него колата почва да прекъсва и не върви като хората, защото той затваря тръбата, но не докрай, по малко газчица си минава


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Непрехвърля на газ след продължителна работа.

Мнениеот vovo6808 » Пон 22 авг 2016 10:22


Същият проблем го имах и аз. Оказа се че между котвата и бобината на клапана е пълно със графит . Почистих го и вече нямам проблем. Става въпрос за клапана който е със филтърчето вътре.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта