Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги дайте съвет,преди два три дена ми изгоря бушон с номер 10 който е за вратите и осветлението вътре.
Ходих на майстор погледна човека каза че е изгорял бушон смени го връщам се вкъщи след 15мин.отново някъде прави късо и отново гори бушона.
Днес 3час вече проверя и не може да открие проблема!Някой да е преминал през този път?
Ходих на майстор погледна човека каза че е изгорял бушон смени го връщам се вкъщи след 15мин.отново някъде прави късо и отново гори бушона.
Днес 3час вече проверя и не може да открие проблема!Някой да е преминал през този път?
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги имам един въпрос за обслужване на пасат АДР.
Смятате ли, че това са нещата, които трябва да сменя за първоначално обслужване.
Ангрен. ремък, обтяжна ролка агр.ремък, паразитна ролка анг.ремък, успокоител вибрации, пистов ремък алтернатор, пистов ремък климатик, ремък водна помпа, обтяжна ролка климатик, паразитна ролка пистов ремък, обтяжен мехънизъм пистов ремък= 700 лв с труда и какво друго евентуално трябва да се смени.
Смятате ли, че това са нещата, които трябва да сменя за първоначално обслужване.
Ангрен. ремък, обтяжна ролка агр.ремък, паразитна ролка анг.ремък, успокоител вибрации, пистов ремък алтернатор, пистов ремък климатик, ремък водна помпа, обтяжна ролка климатик, паразитна ролка пистов ремък, обтяжен мехънизъм пистов ремък= 700 лв с труда и какво друго евентуално трябва да се смени.
- pesho72
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:06
- Автомобил: VW Passat B 5 Benzin 1.8
- Двигател: APT 1999
- Местоположение: Nicosia Cyprus
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
crank1968 написа:Колеги имам един въпрос за обслужване на пасат АДР.
Смятате ли, че това са нещата, които трябва да сменя за първоначално обслужване.
Ангрен. ремък, обтяжна ролка агр.ремък, паразитна ролка анг.ремък, успокоител вибрации, пистов ремък алтернатор, пистов ремък климатик, ремък водна помпа, обтяжна ролка климатик, паразитна ролка пистов ремък, обтяжен мехънизъм пистов ремък= 700 лв с труда и какво друго евентуално трябва да се смени.
Здравей колега,сменя се и водната помпа.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
3 години и половина по-късно и 100 хил км на 17" 225/45 гуми смених тампон на преден десен, долен носач (задния) и външен кормилен накрайник. Наздраве на всички дето години наред плюят това толкова "сложно, скъпо и трошливо окачване". 

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги кое е релето за вратата на багажник при комби варианта.
-
penko_pulev
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А аз да Ви попитам относно климатроника. Как трябва да работи когато е на авто? При мен започва да духа от предните духалки, седи на 22 градуса, на половината мощност на вентилатора и дори след един час работа продължава да е така. Не трябва ли да сменя духалките, да отваря и затваря клапите, да регулира потока на въздушната струя? На диагностика не изкарва проблем. Мисля си, че температурния датчик в управлението, или вентилаторчето не е добре. Взел съм 4 управления и утре ще пробвам, но не знам дали трябва да прави това, което описвам.
Поздраи
Б5 е таралясника, дизелов 99 година.
Поздраи
Б5 е таралясника, дизелов 99 година.
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13539
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Прекалено изискваш,работи си коректно.
Като запалиш, почва ли да вее здраво?
Като запалиш, почва ли да вее здраво?
-
penko_pulev
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бе то вее здраво, но не регулира температурата, клапите и потока въздух, ако ти не ги регулираш. А регулираш ли ги, се маха автото. Работи като климатик а не като климатроник. Демек, духа студено право в теб, докато не настинеш вътре. Т.е. не поддържа зададената температура. Това не е правилна работа на автоматичен жерим на климатроник. На мой приятел с б5.5 2001г. при авто режим сам си регулира клапите, регулира си вентилатора, за да потдържа зададената температура и това при авто! Не мисля, че изисквам много, просто искам нормална работа и търся решение на проблема.
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13539
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това вече е друго, както го описваш.
И моят като го стартирам почва да вее здраво.
После като навакса, се кротва.И аз го държа на 22 Ауто.
И моят като го стартирам почва да вее здраво.
После като навакса, се кротва.И аз го държа на 22 Ауто.
-
Bro0z3r
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Виж показанията на сензора за вътрешна температура.. Като влезеш в скритото меню (натискаш копчето за намаляване на температурата и ECON едновременно) отиваш на 1ви канал (каналите се сменят с копчетата за регулиране на температурата) и виждаш какво показва.. Ако не му харесва ще вее насреща ти, чак ще пита за още
Другото, което можеш да провериш са показанията на сензора за слънчева светлина. Той е на трети канал. Самия сензор се намира по средата на духалката за предното стъкло (една лъскава издадена пластмаса)
От менюто се излиза като натиснеш ECON
Другото, което можеш да провериш са показанията на сензора за слънчева светлина. Той е на трети канал. Самия сензор се намира по средата на духалката за предното стъкло (една лъскава издадена пластмаса)
От менюто се излиза като натиснеш ECON
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Гледам,че има въпроси отностно климатроника.Имам проблем като карам и е спряно всичко на OFF продължава да духа от отвън въздух къде да търся евентуално проблема?На диагностика няма грешки .. Нещо клапата не се затваря ли не знам вече,че и духа силно :D
-
petrov.ivopetrov
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 28 юни 2016 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Колеги идеи как да го оправя, че се счупиха двете ушета, опитах да сваля сенника, но запъва преди да се свали. Пасат 5, 1997 година
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Последна промяна от petrov.ivopetrov на Нед 28 авг 2016 12:22, променено общо 2 пъти.
-
penko_pulev
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Mastersound, преди да спреш климатроника, натисни копчето за рециркулация. Така няма да влиза въздух :)
При мен проблема се оказа в неработещо вентилаторче в управлението.
Относно диагностиката спомената по-горе:
Натискаш ECON + намаляне на температурата + намаляне на вентилатора едновременно. Ще се покаже меню в което се гледат ето тези неща:
0. program number
1. inside temp. °C
2. sun intensity delayed *10W/m2
3. sun intensity *10W/m2
4. outside temp. delayed °C
5. outside temp. bumper °C
6. outside temp. air intake °C
7. warming temp. feed room °C
8. warming temp. MAS °C
9. target voltage ventilation *0,1V
10. actuall voltage ventilation *0,1V
11. target temp. Folds Dig.
12. target temp. central folds Dig.
13. target temp. circle folds Dig.
14. target feed room folds Dig.
15. motor running time s.
16. actual speed km/h
17. start Ap Dig.
18. inside/outside folds
19. compressor off code
20. PI regulation Dig.
21. INT regulation Dig.
22. Epsilon regulation Dig.
23. actual out blowing temp. °C
24. target out blowing temp. °C
25. –stop temp. folds Dig
26. RMP zentral folds Dig.
27. + stopp temp folds Dig.
28. Stopp zentral folds Dig.
29. RMP circuit folds Dig.
30. + Stopp zentral folds Dig.
31. – Stopp zentral folds Dig.
32. RMP circuit folds Dig.
33. + stop circuit folds Dig.
34. – stop circuit folds Dig.
35. RMP feed room Dig.
36. + stop feed room Dig.
37. out time min.
38. compressor PWM Dig.
39. target evaporator temp.
40. actual evaporator temp.
41. I-Stell evaporator Dig.
42. epsilon evaporator Dig.
43. refrigerant pressure bar
44. BI level/MAS Dig.
45. engine temp. °C
46. actual evaporator electricity mA
47. target evaporator electricity mA
48. evaporator max.-electricity mA
49. evaporator revolutions 100/min
50. radiator fan heading for signal
51. windshield wiper mode 0=off 1=interval 2=on
52. Fdk-correction windshield wiper Dig.
53. radiator V correction *0,1V
54. reason-number
55. VW-number
56. Hella-number
57. test 1
58. test 2
59. test 3
60. test 4
При мен проблема се оказа в неработещо вентилаторче в управлението.
Относно диагностиката спомената по-горе:
Натискаш ECON + намаляне на температурата + намаляне на вентилатора едновременно. Ще се покаже меню в което се гледат ето тези неща:
0. program number
1. inside temp. °C
2. sun intensity delayed *10W/m2
3. sun intensity *10W/m2
4. outside temp. delayed °C
5. outside temp. bumper °C
6. outside temp. air intake °C
7. warming temp. feed room °C
8. warming temp. MAS °C
9. target voltage ventilation *0,1V
10. actuall voltage ventilation *0,1V
11. target temp. Folds Dig.
12. target temp. central folds Dig.
13. target temp. circle folds Dig.
14. target feed room folds Dig.
15. motor running time s.
16. actual speed km/h
17. start Ap Dig.
18. inside/outside folds
19. compressor off code
20. PI regulation Dig.
21. INT regulation Dig.
22. Epsilon regulation Dig.
23. actual out blowing temp. °C
24. target out blowing temp. °C
25. –stop temp. folds Dig
26. RMP zentral folds Dig.
27. + stopp temp folds Dig.
28. Stopp zentral folds Dig.
29. RMP circuit folds Dig.
30. + Stopp zentral folds Dig.
31. – Stopp zentral folds Dig.
32. RMP circuit folds Dig.
33. + stop circuit folds Dig.
34. – stop circuit folds Dig.
35. RMP feed room Dig.
36. + stop feed room Dig.
37. out time min.
38. compressor PWM Dig.
39. target evaporator temp.
40. actual evaporator temp.
41. I-Stell evaporator Dig.
42. epsilon evaporator Dig.
43. refrigerant pressure bar
44. BI level/MAS Dig.
45. engine temp. °C
46. actual evaporator electricity mA
47. target evaporator electricity mA
48. evaporator max.-electricity mA
49. evaporator revolutions 100/min
50. radiator fan heading for signal
51. windshield wiper mode 0=off 1=interval 2=on
52. Fdk-correction windshield wiper Dig.
53. radiator V correction *0,1V
54. reason-number
55. VW-number
56. Hella-number
57. test 1
58. test 2
59. test 3
60. test 4
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
petrov.ivopetrov написа:
Колеги идеи как да го оправя, че се счупиха двете ушета, опитах да сваля сенника, но запъва преди да се свали. Пасат 5, 1997 година
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Не сваляй сенника!
Моето едното чопче се счупи. Намерих мъничко винтче със същия р-р , пробих и го завинтих на мястото на чопчето. Стана по-здраво от ново.
За монтажа-огъваш капачето да влезе чопчето .
Няма друг начин. Така е сглобено и при производството му.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да и аз лекувам счупените панти с рапидки и подобни оси
---------
Дали е нормално когато карам Пасата с над 140 някъде в жегите и после погледан Виско перката ми направи впечатление че е леко с лекьосани витла на вентилатора. После забелязах че е намазнено и самото виско-оребрената метална сърцевина. Явно леко изпуска при по големи жеги и скорости.
Иначе като я врътна на ръка се върти тегаво все още. Не съм пробвал да я спирам по време на работа с ръкавица на ръката, понеже ми се струва малко опасен този тест.
Та дали и на друг му е правило впечатление подобно нещо и дали е показател за остаряване на въпросното виско ???
---------
Дали е нормално когато карам Пасата с над 140 някъде в жегите и после погледан Виско перката ми направи впечатление че е леко с лекьосани витла на вентилатора. После забелязах че е намазнено и самото виско-оребрената метална сърцевина. Явно леко изпуска при по големи жеги и скорости.
Иначе като я врътна на ръка се върти тегаво все още. Не съм пробвал да я спирам по време на работа с ръкавица на ръката, понеже ми се струва малко опасен този тест.
Та дали и на друг му е правило впечатление подобно нещо и дали е показател за остаряване на въпросното виско ???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта