поло 1.4 вапрос

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
pepy_112
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 11 ное 2004 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

поло 1.4 вапрос

Мнениеот pepy_112 » Чет 01 фев 2007 16:32


здравейте колеги сприал сам се на поло 1,4 като мотор имам ниаколко вапроса
1.сас сигорност ще е след 95г вапросами има обяви в които пишат едни години а едните имат аир беци на волана други не имали определена година от която ги слагат
2. имали с 2 аир бега
3.дали имат абс и от кога почва да се монтира на колата сериино
4.саответно и разход градско изван градско
5.и какво по определено да гледам кат се купува колата
благодаря предварително на всички :lol:




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: поло 1.4 вапрос

Мнениеот POLO GTI » Чет 01 фев 2007 21:33


pepy_112 написа:здравейте колеги сприал сам се на поло 1,4 като мотор имам ниаколко вапроса
1.сас сигорност ще е след 95г вапросами има обяви в които пишат едни години а едните имат аир беци на волана други не имали определена година от която ги слагат
2. имали с 2 аир бега
3.дали имат абс и от кога почва да се монтира на колата сериино
4.саответно и разход градско изван градско
5.и какво по определено да гледам кат се купува колата
благодаря предварително на всички :lol:


Здравей,
1.От Италия масово нямат възглавници, от немско повечето имат, поне на шофьора още от самото начало на производството...закачи колата на комп, за да видиш дали е имала удър или оригинално е без възглавница.
2.Има...моето например.
3.Имат, но не е сериен, а екстра.
4.За разхода има много теми, пробвай с търсачката...само а ориентир моето дава 6/100 среден разход
5.И за това има много теми- търсачката


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Пет 02 фев 2007 1:00


моето е от италия и има два айр-а, въпрос на късмет е, какво ще улучиш - колегата добре го каза - да го видиш на комп
мой съвет е да си търсиш с АБС - моето няма и за това единият ми фар и мигач са Депо - не беше мое дело :wink:
гледай ел инсталацията, да не прекъсва, погледни бобината, да не е нагоряла, че ще имаш ядове- 100тина лв е, гледай ел стъклата, много лесно се е%а:ат, а ремонтния комплект оригинален е 180лв - това го правих, да не се забавят при изкачване и да се движат лекичко, погледни антифриза, с който е карана, трябва да е червен(за АЕХ двгто). можеш да хвърлиш едно око на фарове и мигачи и стопове - да са една марка - две по две де... и се качи да я покараш, ако не хлопне и не тропне :D е добро окачването

ако се сетя още нещо ще пиша :wink:

ааа, за разход - градско - софия в задръстванията - 9 и малко над
извън градско, трябва да е към 6 при спокойно каране, но не става за АГУ, само за газов инж - всмукателния колектор е пластмасов - АЕХ :wink:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 02 фев 2007 3:54


това за антифриза за пръвпът чувам че трабва да е червен за АЕХ
Моя е червен. Но защо пък да е задъжително такъв? Знам че не трябва се смесват.


Най добре е да я закараш в сервис да я огледат от всякъде. Това за компа незнам ко толкос ще помогне. Джамбазина 100% ше е занулил секви грешки. Зада се натрупат някакви трябва да се покара.

Аз комп не съм проверявал но пък мой маистор дойде и я гледа и на подемник я качих и пак я гледа и веднага ми каза ко и има. В моя случай разбит заден лагер, леко чукане на клапани и бендикс.
Задължително ако можеш я покарай. И задължително провепи скоростната котия за теч и ниво на масло. Джамбазите са страшни на сякъде мият. Моита има теч от семеринга на скоронста но това при 1-вия оглед го нямаше.
Ако имаш познат бояджия да дойде с теб при огледа може да са по бориш за цена. При мен като я гледах нямаше нищо. След като я измих обаче за 1-ви път и лъсна една голяма драскотина на шофйорската врата от ключ или пирон и ся требва пребоядисвам врата.
Ако има клима задълително пускаш и требва веднага да задуха студено ако се бави не е добре (ма туй зимата незнам как ще го осетиш)

За екстирте там е луда работа сяко поло е различно. Мойто има клима и ел джамци но няма абс и аир бек. Явно италянеца решил че за градско нема му трябват.

За разхода ми аз лятото като я караше и сестра ми (млад шофиор повече от 3-та не включва) Авгост-Септемви я засякох 7,2-7,3(смесен). Извън градско я засичах като я карах към София(Варна - София 420км + 80 градско) ми даде 6.6-6.7 ма и аз не съм карал със 90 :). На магистралата дигнах 160 ма ми стана жал за мотора и съм подържал 130-140.

Късмет!
П.П
Един съвет. Кола без клима много тръдно се продава!


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Пет 02 фев 2007 12:23


Lizard написа:това за антифриза за пръвпът чувам че трабва да е червен за АЕХ


бе имаше няква врътка, може и да не е фатално, ама по-добре да си е чиста работата :D


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 02 фев 2007 13:40


BEX---GLX написа:
Lizard написа:това за антифриза за пръвпът чувам че трабва да е червен за АЕХ


бе имаше няква врътка, може и да не е фатално, ама по-добре да си е чиста работата :D


Стига леки работи...някой те е качил на черешата :wink:
Важно е за антифриза до какви градуси държи, а това за цвета си е до производителя, примерно Shell го правят червен, Аral го праят син, а Prista зелен...това образно казано...


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 02 фев 2007 13:48


POLO_SPORT написа:Стига леки работи...някой те е качил на черешата :wink:

Като чета, май и ти си на дървото :lol: Що не слезеш долу и да се разтърсиш малко.


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 02 фев 2007 14:26


но не става за АГУ, само за газов инж - всмукателния колектор е пластмасов - АЕХ

Да ама мойто има газ и не е газов инжекцион! :D и за 7 мес. нямам никакви проблеми, т.е. работи перфектно. Но е слагано в Италия и май е направено както трябва..., не че тук няма добри майстори ама трябва да ги намериш...
Колега "stil" ако знаеш нещо повече за цветовете на антифриза моля информирай ни нас непросветените :D , че ми е много интересно и на мен - нямах представа дали има някаква разлика червен или зелен например.


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Пет 02 фев 2007 16:59


От Италия масово нямат възглавници, от немско повечето имат


Така е защото в Италия по късно влиза задължителното слагане на поне един еърбег :wink: а колкото до мойто няма нито един ма то си е голо кат пушка няма ни една екстра и купувано чисто ново от Юнитрейд 98-ма :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 02 фев 2007 17:13


stil написа:Като чета, май и ти си на дървото :lol: Що не слезеш долу и да се разтърсиш малко.


Kaжи си думата, а ако си прав аз сам ще скоча mhihi


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Пет 02 фев 2007 19:03


ето по-подробна информация, за черешите :)
Г12 - само червен, е по-нов модел антифриз - и се налива в АЕХ и в по нови двигатели - пише си на разширителното казанче
в АБД (или 1.4 моно инж), можеш да налееш син или жълт или бенбен, къвто има
и в АЕХ можеш да налееш син, но важното е в АБД или изобщо в кола, която не е за Г12, да не наливаш Г12, защото ще корозира блока, не ръжда, ясно ми е че не е стоманен..
просто така е направено, аз моето АЕХ дълго го карах със син, но като прегря(не е виновен антифриза за това, да поясня) си сложих отново червен, щом си пише на казанчето Г12 - такъв трябва да се сипва, това си е моето мнение!!! инженерите са го измислили, аз не съм по-умен от тях, само за да спестя някой лев, няма да си батисвам колата :?

по повод на колегата, с газовото, саммо можеш да се радваш, че не си имал проблеми :wink: Пожелавам ти и да нямаш, но при гърмеж - което не идва от газовата, а от запалителната система - свещи, кабели, делко, бобина - можеш и да се разминеш, но може и да се видиш в чудо - спукан колектор, дори и тези клапи, дето отпускат налягането не са достатъчни...
а по повод монтажа - в България, никой себе си уважаващ сервиз няма да монтира обикновено газово на този двг...


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 02 фев 2007 22:49


Утре ще погледна какво пише на моето казанче и ще споделя... до тогава съм си на моето мнение, поради още една причина:
моето поло беше сервизирано в германия и по сервизна книжка му е сменян антифриза няколко пъти...не мога да я намеря в момента, за да кажа колко точно. В момента е със син антифриз, който му е налят от VWсервизът, който е поддържал колата ми...същия този сервиз прави сервизната, ГАРАНЦИОННА поддръжка на колата...мисля, че точно тези хора ще сложат в колата точно това, което трябва, същото това което същите тези инженери, които са създали тази кола са определили като най-добро за нея! Не вярвам да сложат нещо различно от оригиналното и да продължават да спазват гаранцията :idea: :wink:


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пет 09 фев 2007 10:29


:? Интересно, преди 2 години аз като го купих мойто му смених антифриза от цялата система. Сега цвета на антифриза ми е син и е някъде за около минус 30 градуса направен. Преди 1 месец ходих да замерят и казаха, че е бил спднал на около минус 19,20 градуса. Доляхме да го направиме отново до минус 30 градуса със същия, който бях налял първоначално. Гледам, че нямам проблем засега ( 2 години). Та дали наистина има нящо вярно в цвета на антифриза за АЕХ мотор? Аз лично мисля, че няма..... :?


Потребителски аватар
d3f
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот d3f » Съб 10 фев 2007 10:35


Аз до колкото разбрах, колегата BEX---GLX, иска да обясни, че няма проблем да се кара на син антифриз, когато колата е била на червен, но обратно е строго не препорачително.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта