


Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Еку-то уж го чете компа ама нз дали не може да се сбърка нещо вътре?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Под волана кабелите се елиминират с едно кабелче което се пуска от плюса на акумулатора до плюса на бобината и с нещо, примерно отверка се даде на късо на стартера за да завърти. Щом обаче пали като го дадете на голямо предварение, вижте какво се случва с ангренажа, това е като все едно 2 зъба изместване на центровката.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
И това е проверено...не е от агренажа...вс белези са както трябва...мисля си нещо да не сбърква когато се даде старт и да не подава ток някъде където трябва...например таралеж, някое реле, кондензатор....явно ще трябва токаджия да се намеси или да пробваме това с кабелите както каза колега...?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Те белезите са както трябва, ама валовете дали са на точното място? В смисъл да не е откъснало шпонка на някое от ангренажните колела примерно или ако това на разпределителния вал е на конус да буксува. Да не би да има откъснат зъб на ремъка и да не сте го видели. Ако трябва отзад на маховика гледайте белега на коляновия вал и свалете капака на клапаните за да видите положението на разпределителния вал, гърбиците на първи цилиндър трябва да сочат напред и назад, т.е да не натискат клапани.
Няма какво да гледате кабели, щом хвърля ток от кабелите на свещите и има гориво значи просто искрата и горивото просто не са по едно и също време там където трябва
Няма какво да гледате кабели, щом хвърля ток от кабелите на свещите и има гориво значи просто искрата и горивото просто не са по едно и също време там където трябва
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Ще го пробваме това с кабелчето към бобината и ако няма резултат ще отворим и капака да видим как е...но никаква логика няма да не запали тоя дарак при положение че има ток и гориво...а то ми угасна на газ между др... И беше нито на бенз нито на газ
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Е щом има ток и гориво именно логиката е такава, че не са на едно и също място по едно и също време, т.е бяга им тайминга
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
А това може ли да се дължи на ЕКУ-то...нещо да обърква искрата или това ще е механичен процес зависещ от центровката на делото? Някакъв вариант да е от ламбда сонда дебитомер или тпс датчик???
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Абе ти четеш ли?Когато са валовете на белези,проверете и делкото на къде сочи.Щом го палите на голямо предварение,значи не е в ред именно центровката.Ако трябва го извадете,огледайте и зацепете наново.ЕКУ то ти дава искра,ама палеца реално я подава към цилиндъра в точния момент.
Ако ти бяга контакта на стартер/от клемореда/,ти казах още първото мнение да мерите напрежението към бобината докато въртиш на стартер.А има ли контакт и искра на свещите,всичко по ел.веригата отпада като потенциален заподозрян.Провери и механичните заподозрени,че на края датчиците.
Ако ти бяга контакта на стартер/от клемореда/,ти казах още първото мнение да мерите напрежението към бобината докато въртиш на стартер.А има ли контакт и искра на свещите,всичко по ел.веригата отпада като потенциален заподозрян.Провери и механичните заподозрени,че на края датчиците.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
След обяда ще почнем с валовете и делкото...ако има напредък ще пиша, ако не....вече нз
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Няма паленка това нещо колеги....Всичко пробвахме вече...Махахме капака на клапаните, белези, делкото...вс е нагласено както трябва механично...Братчеда я е запалил с предварение, т.е. единия държи на стартер, другия върти делкото. Запалва и връщат делкото където трябва на белега. Работи 2 3 мин и гасне. Ще кажеш че като загрее и нещо я спъва и край...После на спрей не пали. Също гасне и като подадеш газ. Все едно някой врътва ключа на обратно. Страшна мъка с тази кола. Вече нз какво да гледаме. Останаха само ТПС, ламбдата и дебитомера, но невиждам грам проблем да работи колата на празен ход дори да са прецакани и те! Към електричар ли да се обърна и аз нз вече. А той какво ще проследи като и ток отива към свещите и гориво с цилиндрите...чак нз??
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
На нашият пасат се беше прекъснал един кабел до делкото. Същата работа, угасна и няма палене, а бяхме проверили всичко, и бобини сменяхме, и свещи, и дебитомера и какво ли не още...направо 1 седмица се бяхме вкарали в чудо. Накрая си мислехме, че е делкото и го сменихме и преебахме центровката, та карах пасатко при Ваското в гаража да ми я оправи...
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
И аз си мислех за прекъснати кабели и нещо по ел мрежата...но няма как да пали на предварение да върнем делкото на белезите и след 2 мин да угасне...а даже единия път я държахме на равна газ около 2500 оборота и както работа и умря на място...а кажи за ко иде реч... А аз все питам дебитомер или ламбда сонда дали може да окаже нещо в моя случай???
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7925
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Да няма някое прецакано реле, както 109 при TDI.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Тук е 30 или 32.Но нали се сещате,че при какъвто и да е проблем с ЕКУ-то, ще изчезнат тоците и/или горивото...
Ламбдата имаше тема как прихваща индукция от кабелаците и колата гасне,защото компа намаля бензина....
Дебитомера мери въздуха и от там пак се променя количеството и времето на впръскване.Въпроса е,че има впръскване като цяло,а колата не пали.Но как да разберем горивото много или малко е?
Дюзите ако нещо нямат захранване-пак няма да ходи гориво в цилиндрите.
Датчика на хол ако се ебава същата работа-ни искра,ни гориво ще пусне компа.Ама човека вика има.
Това с въртенето на делкото не ми харесва.Детонационния датчик принципно си играе с аванса,ама незнам за паленето влияе ли.Но знам,че компа връща доста аванса,ако отчете липса на датчика.Не е лошо да се огледат кабелите му.
Ламбдата имаше тема как прихваща индукция от кабелаците и колата гасне,защото компа намаля бензина....
Дебитомера мери въздуха и от там пак се променя количеството и времето на впръскване.Въпроса е,че има впръскване като цяло,а колата не пали.Но как да разберем горивото много или малко е?
Дюзите ако нещо нямат захранване-пак няма да ходи гориво в цилиндрите.
Датчика на хол ако се ебава същата работа-ни искра,ни гориво ще пусне компа.Ама човека вика има.
Това с въртенето на делкото не ми харесва.Детонационния датчик принципно си играе с аванса,ама незнам за паленето влияе ли.Но знам,че компа връща доста аванса,ако отчете липса на датчика.Не е лошо да се огледат кабелите му.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 22:48
- Автомобил: vw passat b4
- Двигател: 2E 115кс
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 1995г 2Е - не може да запали!
Детонационния не сме го сменяли...чак чудно да не запали от него...нз и аз кво да гледам и на кой да я нося да я прави. Има гориво и ток а не пали... Пали с предварение и после гасне. Тук моя майстор го хвърлих в тъч мм яко с тая кола. Вика такова нещо на такъв дарак не ми се е случвало
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта