Polo 1.4 i 16v при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя
Polo 1.4 i 16v при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя
Това лято възникна следния проблем - при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя. Щом се охлади - пали без проблем. Ходих при трима компютърджии-имало грешки, изчистени били вече, това се получавало, когато е падал акумулатора... Добре но ето пак сега за 3 дни три пъти отново го прави, без да е падал акумулатора. Минах пак при компютърджия и ми заяви, че това е вследствие проблем с датчика на коляновия вал....Моля споделете, ако сте имали такъв проблем и как е бил разрешен....Благодаря
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: vw polo 1.4 i 16v при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя
Много вероятно да е датчика на коляновия вал виж и датчика на разпределителния вал.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 i 16v при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя
По големи глупости не бях чел скоро, от къде ги набара тия компютърджии?
Ако ти е скапан акумулатора няма да може да запали, много ясно, записва грешка поради слаб акумулатор, но това не го бърка да запали след, като си заредил акумулатора.
Да разбираме ли, че ти е зле акумулатора или не ти зарежда алтернатора може би?
Измери с мултицет, колко волта имаш на акумулатора преди да запалиш и по време на палене, трябва да пада до към 7 волта, когато не може да запали.
От грешки колата не може да не запали, триенето на грешки не оправя колата.
Датчика на коляновия вал има свойството да прекъсва при високи темепратури, т.е. при работна температура, но при нагрята кола от слънцето до сега не съм чувал.
Ако датчика на коляновият вал прекъсва, задължително ще имаш грешка за датчика в паметта на компютъра, това се вижда с ваг-ком, грешката си стои, докато не се изтрие. Ако нямаш грешка и не ти прексъва след, като си запалил, т.е. имаш само трудно палене и след това всичко е ок, означава, че едва ли е датчика на коляновия вал.
По скоро ми прилича на проблем с датчика на температурата на антифриза, температурния датчик, той също е причина за трудно палене или непалене, но и той се гледа на студен или напечен от слънцето двигател, колко градуса показва, ако лъже компа пак няма да можеш да запалиш.
Този момент явно пак са го пропуснали компютърджиите.
Какви точно грешки е открил отбора на компютърджиите?
Явно си 80 лв назад, а проблема си стои, добре си ги нахранил тези "мастори".
Трябваше първо да питаш във форума и после да ходиш на компютърджии.
Следващият път си запиши грешките, всяка грешка си има номер, наименование и описание. Така, както ги обясняваш нещата си пропуснал най-важното, самите грешки.
Диагностиката се прави за това, да се видят грешките, а ти си дал едни пари и сега не можеш да обясниш, защо си ги дал, все едно не си ходил на диагностика.
Ако може да се сетиш за грешките или да питаш компютърджиите е задължително да ги публикуваш тук в темата, за да може да ти помогне някой.

Ако ти е скапан акумулатора няма да може да запали, много ясно, записва грешка поради слаб акумулатор, но това не го бърка да запали след, като си заредил акумулатора.
Да разбираме ли, че ти е зле акумулатора или не ти зарежда алтернатора може би?
Измери с мултицет, колко волта имаш на акумулатора преди да запалиш и по време на палене, трябва да пада до към 7 волта, когато не може да запали.
От грешки колата не може да не запали, триенето на грешки не оправя колата.
Датчика на коляновия вал има свойството да прекъсва при високи темепратури, т.е. при работна температура, но при нагрята кола от слънцето до сега не съм чувал.
Ако датчика на коляновият вал прекъсва, задължително ще имаш грешка за датчика в паметта на компютъра, това се вижда с ваг-ком, грешката си стои, докато не се изтрие. Ако нямаш грешка и не ти прексъва след, като си запалил, т.е. имаш само трудно палене и след това всичко е ок, означава, че едва ли е датчика на коляновия вал.
По скоро ми прилича на проблем с датчика на температурата на антифриза, температурния датчик, той също е причина за трудно палене или непалене, но и той се гледа на студен или напечен от слънцето двигател, колко градуса показва, ако лъже компа пак няма да можеш да запалиш.
Този момент явно пак са го пропуснали компютърджиите.
Какви точно грешки е открил отбора на компютърджиите?
Явно си 80 лв назад, а проблема си стои, добре си ги нахранил тези "мастори".
Трябваше първо да питаш във форума и после да ходиш на компютърджии.

Следващият път си запиши грешките, всяка грешка си има номер, наименование и описание. Така, както ги обясняваш нещата си пропуснал най-важното, самите грешки.
Диагностиката се прави за това, да се видят грешките, а ти си дал едни пари и сега не можеш да обясниш, защо си ги дал, все едно не си ходил на диагностика.
Ако може да се сетиш за грешките или да питаш компютърджиите е задължително да ги публикуваш тук в темата, за да може да ти помогне някой.
Re: vw polo 1.4 i 16v при нагряване на колата от високите климатични температури, не можеше да се запали двигателя
Bobina s Komytator.
Последна промяна от IvanMan на Съб 03 сеп 2016 11:58, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата е задължителна!
Причина: Кирилицата е задължителна!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта