Инерция на въртене на предни колела (задвижващи)?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Инерция на въртене на предни колела (задвижващи)?

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 02 сеп 2016 23:12


lion_heart002 написа:А аз пък махам скобите от носачите и чистя носача отдолу,под скобата и апарата отвътре,гледам маншоните на водачите,да не са скъсани,ако има скъсани сменявам. Гресирам водачите,слагам медна грес на тънък слой където приляга апарата към накладката, за да не тропа, гресирам и отдолу на скобите където ще се движи накадката когато се износва и мести. Задължително се уверявам,че накладката се движи без да задържа в канала по който ще върви и ще се износва. И накрая слагам лепилце от синичкото за резбички и стягам с необходимото усилие указано от производителя,понеже си го гледам от аутодата. Така хем не е много стегнато,хем няма как сами да се отвъртят,а ако няма посочен въртящ момент стягам на 20 НМ. Както казах-всеки си решава сам как да работи. А да,на износени дискове с ръб или криви не монтирам нови накладки,ако искат нови накладки на стар износен диск му слагам старите и го пращам да му ги сменят другаде.

Точно така се прави и на братчеда в сервиза. Инжектопляктора, не знам в какви сервизи попада, та да развиват болтовете с тръба и още куп дивотии. Много отдавна са измислили и се ползват гайковерти на въздух. Никой уважаващ себе си майстор, няма сметка да ти смени накладките, без да ти смени маншончето и да му се върнеш с блокирал апарат след 10 дни, да му правиш рекламация




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Инерция на въртене на предни колела (задвижващи)?

Мнениеот инжектопляктор » Пет 02 сеп 2016 23:26


К.Одаджийски написа: Инжектопляктора, не знам в какви сервизи попада, та да развиват болтовете с тръба и още куп дивотии.

Никъде не съм виждал маншонче да се смени при смяна на накладки или да се смажат водачите. Дали е с гайковерт или тръба, не съм видял някой да смазва водачи.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Инерция на въртене на предни колела (задвижващи)?

Мнениеот lion_heart002 » Пет 02 сеп 2016 23:34


Масово сервизите в България са под всякаква критика.
Много отдавна е трябвало да се сформира БИМИ (Български Институт По Моторна Индустрия). Да се квалифицират хората занимаващи се с това и специалностите да са полезни и образователни,даващи знание и опит. Аз се занимавам точно с това, обучавам хора за работа в индустрията. За съжаление в България това май няма да се случи.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Инерция на въртене на предни колела (задвижващи)?

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 03 сеп 2016 19:30


инжектопляктор написа:
К.Одаджийски написа: Инжектопляктора, не знам в какви сервизи попада, та да развиват болтовете с тръба и още куп дивотии.

Никъде не съм виждал маншонче да се смени при смяна на накладки или да се смажат водачите. Дали е с гайковерт или тръба, не съм видял някой да смазва водачи.

То не е задължително да се сменя, но поне е задължително да се свали и да се смажат водачите. Ако е скъсан маншон някакъв, тогава се сменява, ама както казва колегата с лъвското сърце, в такава държава живеем.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта