С такъв проблем си взех колата, и изчетох доста по въпроса, та:
1.Най-често повредата идва от една малка платка закрепена на моторчето във корпуса на фара, която отговря за завиването на лупата. Ако се извади и презапой, има голяма вероятност да се оправи. Лошото е ,че е навътре в корпуса, който пък е капсулован

.
2. Повредата може да се корени и в самия механизъм на управления на лупата, който механизъм, се задвижва с жилце. Ако е от това, трябва да се разглоби целия корпус на фара и всички механизми. Това поне от разглобените фарове които съм виждал, не е оферта.Обикновенно след това, не може да се напасне като хората механизма, за изключилтено сръчни и търпелви хора е
3. При определна серия фарове, има заводски дефект, при който снопа кабели се опъва прекалено много от механизма за закрепяне. Тогава буксата не прави хубав контакт и се светва грешката. Това е много рядък вариант,почти несъм го засичал като причина за AFS Inoperative, оправя се със смяна на скобата.
Аз лично си купих друг фар, но понеже все не намирам време да го сменя(от 1 година

), изключих модула зада не пищи и мига лампата постоянно
Като се изключи модула фаровете си правят първоначалния тест, и после си светят нормално, просто не се мърдат, и не мига жълтата лампа.