


Passat B5 1.9 TDI AFN '98 г проблем с ГНП - Quantity Adjuster (N146)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN '98 г проблем с ГНП - Quantity Adjuster (N146)
Износване на ГНП.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN '98 г проблем с ГНП - Quantity Adjuster (N146)
georgi_k написа:А тези стружки през горивния филтър ли са минали(което мисля е невъзможно)или са от износване на гнп-то?
От износване на ГНП-то.
П.с. Колегата хулиган ме изпревари в отговора за стотни от секундата

Тази тема може да ти помогне как става разглобяването и почивстването. Темата е за голф...ама работата е същата.
viewtopic.php?f=24&t=405495&p=4018928#p4018928
Успех!

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN '98 г проблем с ГНП - Quantity Adjuster (N146)
Ами решението на проблема: Тъй като нямам много свободно време последните дни, смених направо цялата горна част на помпата, имах късмет че мой познат беше с афн и има останали части вкл. и ГНП. Междувременно смених за по-сигурно и горивния филтър и всичко си дойде на мястото. Само едно последно нещо ме мъчи от сума ти време... Понеже колата е с чип, и винаги съм се питал колко милиграма трябва да бъде. Знам че обикновенно трябва да е около 3-4. Когато е с чип, трябва ли да има някаква различна стойност от тази?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN '98 г проблем с ГНП - Quantity Adjuster (N146)
Добре са си милиграмите, няма нужда да се пипат заради ремапа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 49 госта