Голф 4 1,6 101 коня АГ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Николай.Петров
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:49
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот Николай.Петров » Сря 14 сеп 2016 17:32


Здравейте, колата ми трудно пали.. установих че проблема идва от ГИ. Когато има газ в бутилката колата не иска да запали лесно пали от втори или трети път с много въртене. Когато газта свърши си пали от първия път. Както карам обръщам малко преди да спирам на бензин и някой път пали някой път не иска дори когато е топла колата пали от 5тия път с адско въртене, съсипах един бендикс и един маховик вече.. Според вас пикаещи инжектори ли имам и като спирам дори на бензин истаналата газ в тръбите преди рейката да влиза в цилиндрите и да меши газ/бензин при палене . Пак казвам като няма газ в бутилката пали без проблем.




dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот dreadx » Сря 14 сеп 2016 20:18


Преди изпарителя (или на самия изпарител) трябва да има един клапан - провери дали затваря добре. Или другият вариант е да пробваш да му спреш тока (като извадиш жицата към него) и да изчакаш колата да угасне сама. Ако след това пак има проблем с паленето, значи най-вероятно клапанът пропуска и системата отново се е напълнила с газ. Ако пък запали лесно, значи клапанът си спира, обаче останалият след изпарителя газ, когато е угасена колата успява да излезе през дюзите - навлиза в колекторите и дави двигателя при следващо палене.

Ако проблемът е в дюзите - лошо. Ти май беше с някакъв изчанчен холандски инжекцион, за който дюзи трудно ще се намерят, а и са скъпи.

Но ако установиш, че спирането от клапана ще намали проблема с трудното палене, и ако не те притеснява нищо друго в работата на ГИ-то, може да си изкараш едно ключе и да спираш клапана от него, а след това да чакаш колата да угасне - за да не остава газ под налягане след изпарителя.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот batmit » Сря 14 сеп 2016 21:31


Проблема е от смесването на газ и бензин. Аз смених изпарителя и всичко се оправи.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот dreadx » Чет 15 сеп 2016 0:58


Аха, ами предвид, че пали на бензин, значи отнякъде има в повече газ.
- от къде ли може да е дошъл въпросният газ, ако газовата рейка не е задействана, газовият клапан е затворен и т.н.?

edit: абе споко, аз като гледам проблемите се влачат от януари-юни-септември - човекът пише колкото да се оплаче от газовата, нито един път не е отчел някакво развитие
(било то и никакво, например: "- ходих при газаджия, той направи това и това - но проблемът продължава.")

Аз лично съвсем наскоро попаднах на неговата по-стара тема, от юни месец, където отново споделя разочарованията си от работата на въпросното ГИ и веднага му оставих на ЛС телефона на един човек в Русе, който със сигурност има софтуер за такива SGI и им разбира. Отговор не получих обаче - дали е ходил при въпросния човек и т.н.
Можем да му помогнем и със съвети разни, но оставам с впечатление, че няма да се захване сам с ремонти по колата.

Не знам по колко километра минава, но ако наистина му е завишен разходът, както пише още в началото на тази година, от една страна ще е добре да си оправи ГИ-то.
- 2 варианта: да го смени с някое ширпотребно ГИ, от което всички разбират, или да си намери части за неговото (40 паунда за 1 бр. дюза гледах наскоро - и ги няма.)

/Холандската кочина е с нестандартни части - даже и щуцерите в колекторите мисля, че бяха някакви различни, затова газаджията ще има да псува, ако се опре до цялостна подмяна на инсталацията./

От друга страна ако ГИ-то работи по-зле и харчи повече, винаги има вариант да си събере обикновено АГУ- изпарител, ключе и плочка за 30-40 лв. (до сега кой знае колко пъти по 40 лв. е изхарчил заради лошата работа на ГИ-то).

Проблемът е, че няма с какво да му помогнем. Ето, от поведението на потребителя, виждам, че ти си по-загрижен за неговата кола, отколкото е самият той. Ако скоро ходиш към Русе и имаш желание, звънни му да му я погледнеш. Ако не, ще очакваме поредното съобщение през декември месец - колко зле била колата и т.н.

Ето, има по-скъпи и по-евтини варианти - но без някой да я пипне, няма да се оправи колата.


Потребителски аватар
grubianov
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 24 дек 2015 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот grubianov » Нед 30 окт 2016 12:10


Здравейте. Имам Golf 4 1,6 101 к.с. внос от Италия. Купих я с газовата уредба, която е STAG. Исках да й направя диагностика, че не е правена от както съм я купил края на юни, а и нещо дюзите се разщтракаха, но удрям на камък. Навсякъде пробват с двайсетина програми и ми казват, че била заключена. Ще съм много благодарен ако някой се опита да даде по-адекватен отговор от... "Ами трябва да сменим цялата електроника". Поздрави.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот dreadx » Нед 30 окт 2016 17:40


Потърси някой от известните газаджии - ivan_pop, или qnis3 (последният май с всякакви марки ГИ-та се занимава, не знам до сега да е върнал някого).


Потребителски аватар
grubianov
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 24 дек 2015 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1,6 101 коня АГ

Мнениеот grubianov » Нед 30 окт 2016 18:32


Благодаря dreadx, ще се допитам до тях.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта