


VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Проблемите с моя голф продължават.... Тихите обороти пак не са наред. Изключа ли от скорост на бензин колата не гасне, изключа ли я на газ изгасва. В същото време и на газ и на бензин двигателя работи неравномерно в тихите обороти и се получава леко мърдане на стрелката на оборотомера. Питах газаджия и ми вика да си оправя бензина. Отивам при майстори на бензин и ми казват, че съм за газаджия. Отидох при майстор дето прави и двете. Смени О-пръстените на колекторните тръби, смени и свещите. Настройва я на място, после в движение. Карах я няколко пъти и не гаснеше, даже вчера минах над 300 км. и пак не изгасна. Днес тръгнах да я карам и изгасна 3 пъти.... Писна ми да ходя по майстори, честно казано. Преди време сменях дебитомера и датчика за хидравликата. Давайте предложения от какво може да е, че утре ще ходя да я закачим на Ваг ком и покрай него да проверим и други неща...
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
почистете и адаптирайте дроселовата калапа
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
tdi fen написа:почистете и адаптирайте дроселовата калапа
Дали ще даде грешка на Ваг кома?
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Направи това, което ти е казал колегата + ако можеш изкарай картерната вентилация в атмосферата, че много цапа дросела и от там почва да ти прави мизерия с оборотите, аз го направих и проблема се реши, иначе се въоръжавай с търпение и през месец бъди готов да чистиш дросел.
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Закарах я на диагностика и ми излязоха 2 грешки:
01276 Хидр. помпа ABS
01312 CAN - за пренос на мощността.
Не могат да се изтрият.
Някой сблъсквал ли се е с втората и съответно как се отстранява?
01276 Хидр. помпа ABS
01312 CAN - за пренос на мощността.
Не могат да се изтрият.
Някой сблъсквал ли се е с втората и съответно как се отстранява?
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Дрослеовата клапа е изчистена. Стана като нова. Въпросът е сега как да я обуча. Четох за Simos, че трябва да изключа акумулатора за 5-10 минути, после 5-10 минути на контакт и после 5-10 минути на място да поработи колата и след това каране. Ама при условие, че имам газов инжекцион на бензин ли трябва да я обуча или и на двете. Според майстори само с каране ще стане работата. вече я карах над 30 км и като я изключа от скорост на бензин държи стрелката на 1200 оборота, а на газ между 1400 и 1600 оборота?
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Колата трябва да я направиш да работи на бензин перфектно и след това да я караш на кадърен газаджия да ти я насторои, няма как да върви перфектно на газ ако на бензин е зле.
Повечето проблеми идват от кофти настройка на газ, защо ... защото газовото еку е вързано за бензиновото и се влиаят взаимно, сиреч като не е настроена добре на газ покрай газовата се обозва бензиновото еку, от там ти почват проблемите с бедна/богата смес, според зависи как е настроена газовата и човек се чуди какво му става с колата, за това казвам, че ако колата има проблеми трябва да я оправиш да почне да върви перфектно на бензин и след това да се настрои газовата иначе ще си тровиш нервите и толкоз.
За 30 км едва ли ще успее да се самоадаптира, според мен трябва да и навъртиш поне 100-150км, ако тогава не са ок оборотите значи ще трябва да почнеш пак отначало с всичко.
Повечето проблеми идват от кофти настройка на газ, защо ... защото газовото еку е вързано за бензиновото и се влиаят взаимно, сиреч като не е настроена добре на газ покрай газовата се обозва бензиновото еку, от там ти почват проблемите с бедна/богата смес, според зависи как е настроена газовата и човек се чуди какво му става с колата, за това казвам, че ако колата има проблеми трябва да я оправиш да почне да върви перфектно на бензин и след това да се настрои газовата иначе ще си тровиш нервите и толкоз.
За 30 км едва ли ще успее да се самоадаптира, според мен трябва да и навъртиш поне 100-150км, ако тогава не са ок оборотите значи ще трябва да почнеш пак отначало с всичко.
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Ей, направо не знам какво да кажа вече..... Нали това правя, търся причината в бензина. Оправям бензина сега. Казвам, че съм изчистил дроселовата клапа като нова, сега трябва да я настроя. Значи трябва на бензин да я настроя както трябва и от там вече ще оправям газовата...
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
Здрасти Колега,
Същия проблем - 1.6 с Газова - изключвам от скорост на Газ и понякога гаснеше но само зимата. Смених свещи и Газ само от ЕКО на Ломското и изгасна веднъж или два миналата зима и е ок.Предполагам и Газта и газаджиите са в играта защото ноа бенз е ок
Същия проблем - 1.6 с Газова - изключвам от скорост на Газ и понякога гаснеше но само зимата. Смених свещи и Газ само от ЕКО на Ломското и изгасна веднъж или два миналата зима и е ок.Предполагам и Газта и газаджиите са в играта защото ноа бенз е ок
Re: VW Golf MK4 1.6 АКЛ. Проблемът с нестабилните тихи обороти и гасненето продължава....
в др. клапа беше проблема
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта