Здравейте колеги, искам да попитам в коя група(group) на VAG COM трябва да се влезе, за да проверя дали и 2та температурни датчика на охладителната течност работят? На 4-та група видях температури, но от това което намерих за последната температура (-46.5) ми показва, че това е датчика за температурата на входящия въздух, а тази 76.5 е температура на охладителната течност, но не знам дали е усреднена от 2-та датчика или това е само от единия.



Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
И аз нямам леъйбъли, този текст под всяка кутийка не ми излиза или излиза нещо по общо, иначе ако си разпознае компа, под всяка кутийка си пише, кои данни за какво са и колко са допустимите отклонения от нормата.
След, като нямаш лейбъли намери инсталационните файлове на ваг-ком, предполагам са в (С:) и после в папка Labels намери файла с номера на твоя комп и кода на двигателя, като го отвориш ще се ориентираш на всеки блок, какво отговаря.
Моят ваг-ком си работи, но също не може да си намери лейбъл файла и аз така процедирах, при мен си беше в тази папка, пробвай да го намериш този файл.
След, като нямаш лейбъли намери инсталационните файлове на ваг-ком, предполагам са в (С:) и после в папка Labels намери файла с номера на твоя комп и кода на двигателя, като го отвориш ще се ориентираш на всеки блок, какво отговаря.
Моят ваг-ком си работи, но също не може да си намери лейбъл файла и аз така процедирах, при мен си беше в тази папка, пробвай да го намериш този файл.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Проблема е, че не е моя. На майстора е
, а тва което намерих аз е от нета и не съм сигурен, затова питам тука. Но мен повече ме интересува от коя група да видя втория датчик. А иначе ето от тука гледам не знам дали е вярно http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
В тази група са датчика на антифириза и на въздуха, а този на въздуха мери все едно си в Сибир, смятай, каква смес ще ти забърка компа. Няма никакви усреднени стойности, виждаш това, което мери датчика.
Не знам, какво му мислиш толкова, датчика ти е за смяна.
Още в първата ти тема ти писах да си провериш и смениш датчика, ти само го свали и огледа. Това, че не е счупен, не означава, че мери правилно температурата.
Колко струва тоя датчик, че още не си го сменил?

Не знам, какво му мислиш толкова, датчика ти е за смяна.
Още в първата ти тема ти писах да си провериш и смениш датчика, ти само го свали и огледа. Това, че не е счупен, не означава, че мери правилно температурата.
Колко струва тоя датчик, че още не си го сменил?
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Купих чисто нов колега, BOSCH оригинален. Но точно щото показва тези градуси ми излиза грешка Intake manifold temperature sensor (G72) - Short to Ground - Intermittent тоест, че някъде кабела е протрит и окъсява. А иначе питах за 2-та датчика за температурата на водата от къде се проверяват, щото като махна единия градусите на водата пак си стоят. А иначе за температурния датчик на входящия въздух щя търся къде окъсява...
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Кабелите са в един сноп с тези които са за дюзите и минават над изп. колектори и така слизат на долу по мотора. Ако гофрираната тръба се е напукала някъде може кабелът да се е разтопил. Лично аз си купих нова гоф. тръба и смених всичките стари, понеже температурите над колекторите са наистина високи. Дори преди да прекарам кабелите ги обвих с текстилно тиксо, ако покараш малко повечко, като пипнеш тръбичката/кабела ще разбереш колко яко се нагряват.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Колега нещо да не се бъркаш ? Или аз се бъркам, но кабелите на този датчик и кабелите на дюзите минават между всмукателните колектори, а не над изпускателните. И са си в пластмасова обвивка.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Кабелите за темп. датчика на въздуха минават точно над изпускателните колектори и се съединяват с тези от дюзите в общ сноп някъде около тампона на мотора, иначе да обвити са в пластмасов гофриран маркуч. Провери и буксата датчика да не е да е клеясало, то те са си два тънки кабела де.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP VAG COM въпрос.
Колега проверих отново бъркаш се кабела на този датчик минава между всмукателните колектори. Датчика както е забит отзад на всмукателния колектор, кабелите тръгват напред към дюзите, минава през снопа кабели за дюзите, излиза от другия край, върху скоростната кутия от там под акумулатора, под филтърната кутия и бам в компа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта