1989г. в Габрово, кат.В, с 5 учебни коли - Москвичи и една или две Лади.
Помня, че първото, което попита инструктора беше - Някой карал ли е до сега?
Признах си (и още двама-трима колеги), че съм карал семейната Шкода 100S по поляните и черните пътища на село. Инструктора каза - сядай и давай газ към града - първо каране.
Една колежка на полигона, на задна, на естакадата, единия Москвич го направи на "кантар" - слезе косо с двете задни гуми от естакадата и увисна.
Изпита пред КАТ - на първи сняг, 3-5 см, още неразринат. Карах като "баба" с 20-30км/ч. На кръстовищата отдалече свалях от 2-ра, 3-та на 1-ва и почти не ползвах спирачката. На половината от маршрута изпитващия ме спря да се сменим с друг колега, не каза нищо и чак като се изредихме 3-мата колеги, каза че съм "ОК". Ако бях продължил, трябваше да мина през стоп-а на тунела под хотела в центъра на Габрово, а там габровци знаят какво стръмно изкачване е и със сигурност нямаше да спра на стоп-а, за да се измъкна.
Имахме доста часове курмуване на времето, както на полигона, така и в града, което сега мисля, че е проблем с курсистите и малкото часове практика.