


Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Чета Ауди форума доста често и подробно.Пак казвам на автора на темата...бягаи от тези пръчки.
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
samo_pechka написа:Добро"Излизам" и... Спирам.
Остатъка от твоите писания са толко излишни,че идея си нямаш.Може би реши да си остроумен или интересен,но едно е да искаш,друго да се получи.Най добре направи това от по-горе,смисленото от написания спам.
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Това душегуб и то стар е трагедия като чета.
То само казанчето за измиване на стъклата и помпата му не се чупи.
То само казанчето за измиване на стъклата и помпата му не се чупи.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Май имаше помпа в резервоара, която на повечето 2.5Д е изгоряла и от там също ядове... Но за това не съм много сигурен. Ако имаш време попрочети в ауди форума за душегуба - има доволно много теми за а6-ци. Като цяло не е кой знае каква драма тоя мотор на фона на модерния душегуб 3.0Д :) Само разхода му не е много дизелов, другото е приемливо.
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Новият 3 хил кубика е по кофти така ли ?
Дай примери че ми е интересно.
Дай примери че ми е интересно.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
При 3.0 ТДИ цифрите са още по- жестоки.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Моторчета на колекторите, дюзи, обтегачи на веригите горни (евентуално и долни), кормилна колона. Тези неща от сигурните на първо четене надхвърлят цена на цяла кола със старият душегуб :)
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Притежавах Ауди а4 2.5TDI AFB около година и 3-4 месеца и изминати около 4 смени на масло.За този период единственото нещо което смених беше 1 път ГНП и то защото реших да сменям транзистора ( един път явно е била отваряна ) и я изгорих.След като я смених с оригинална НЕправена интервенция по нея колата почна да върви много по-добре и свали разхода с около литър надоло.Сега карам Passat 5 1.9 TDI PD 131hp честно казано душегуба от към вървеж повече ми харесваше особенно магистрала или проход.Наберат ли 6те цилиндъра си е друго .. е в града е малко тромав ама и куатрото му помага да си е тромавичък.Който е решил да взема да не се отказва няма вечни двигатели всичко с времето си.Аз от душегуба съм доволен ! :)
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Колкото и невероятно да звучи, аз също го предпочитам пред 1.9 ПД :) Т.е. ако имам право на избор м/у двата типа мотори , бих предпочел душегупчето , особено ако е от по-новата ревизия ( въпреки, че и те имат някои трески за дялане :) )
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Е то и аз бих подкарал А6 така 6 цилиндъра 3 куба 205 коня дето Тъста го кара, ама е 2013та 
Изцяло диодни фарове и стопове, компресор за поддържане на гумите, навигации, типтроници.....
Ама на Тъста не му нареса как върви. Слабо било.

Изцяло диодни фарове и стопове, компресор за поддържане на гумите, навигации, типтроници.....
Ама на Тъста не му нареса как върви. Слабо било.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Основния проблем е в повдигачите на кобилиците, дори и серия В не са излекувани от него. След около 150'000км се разбиват и не качват масло по кобилиците. Тогава валовете почват да търкат на сухо и превантивна смяна на повдигачи след 150'000 може да спаси положението. Долнището на тия мотори е доволно здраво, известни са ми автомобили на над 700'000 на трети комплект валове, които работят отлично.
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
А защо не ги направят с хидравлични повдигачи като на 1.9ката ? Какъв е проблема ?
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Брат ми се "ожени" за един такъв душегуб, малко по-старо (2000г.) , преди 7-8 години. Има и типтрошник, както и парктрошник. Чипнато е на 190 к.с. и когато върви е като самолет, особено голям кеф е зимно време на поледици като се гледат паркетните джипове как не могат да издрапат. Но.. от 7-8 сезона вероятно 1-2 зими е бил в изправност че да го види човек, принципно повечето време е прекарало или обездвижено заради поредния безумно скъп ремонт над 2000 лв или в сервиз защото никой не може да разбере какво му е. И като чета тук да взема и аз да го накарам брат ми да иде да му ударят една светена вода. Турбото е 3-то или 4-то , типтрошника за пореден път е фейл някакъв, след основен ремонт преди 3-4 години. Механизма на петата врата отдавна не работи, парктроника и той, но не заради катастрофа , а просто така си реши да не работи. Датчици- матчици на шофьорска седалка пр. също май са шунтирани поради неизяснен проблем. Като се има предвид че и ние сме родом от Омуртаг, дали града не е проблемен нещо... Част от проблема е и поддръжката от страна на собственика, но от друга страна.... досега една чисто нова дачия Лоджи щеше да кара ако не беше се забил с тая проблемна кола... Какво масло препоръчвате за двигателя на тая барака, брат ми май го кара с 10в40? Сега като чета разбирам че 4 разпределителни вала, кобилици и клапани не му мърдат скоро
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Принципно за коли с турбо маслото трябва да е 5в40. Това е доста гъсто и зимата ще вие турбото при студ.
На компресорният Мерцедес С 180 на Жената гледам даже се върти 0в40. А компресора е в пъти по нискооборотен от турбото и за това го монтират на бензиновите резачки само.
Вярно че и 180ката е на малко километри.
На компресорният Мерцедес С 180 на Жената гледам даже се върти 0в40. А компресора е в пъти по нискооборотен от турбото и за това го монтират на бензиновите резачки само.
Вярно че и 180ката е на малко километри.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моето Audi A4 Душегуб Quattro
Аз моето го пускам на 5w30. Косис, повдигачите са хидравлични, при втора ревизия мисля че са ролкови.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта