Четох и аз темите, даже в едната съм писал и точно едно от нещата, което бях посочил на колегата се оказа един от проблемите при него, а именно блока-бобина. Другия беше датчика на коляновия вал.
Съжалявам, че не направих клип оня ден като ми направи номера. Така като чета, много е възможно да е тоя датчик. Мотивите ми са следните:
Колата има проблем с паленето. Но когато запали, върви без проблем - не притриса, не губи цилиндри, което ме навежда на мисълта, че бобината е ОК. Ако не беше, щеше да прави точно такива неща, дори и като върви. С тоя комутатор не знам какъв е филма - дали може той да е проблемен също. не съм много сигурен, но мисля, че той е вграден в този блок, който играе роля на бобина.
Освен това, някой път, въпреки че върви и не прави проблеми, я усещам леко спъната, докато друг път върви с лекота. Това си мислех, че може да е от горивото или да кажем, като е по-хладно, да вкарва по-богат на кислород въздух, ама като се замисля, ай пак е този датчик. Доколкото знам от един колега, може да се тества тоя датчик, като се провери дали вдига максимални обороти. Ако спира на 5500-5600, значи е взел да си заминава.



VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали.... РЕШЕНО
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Пак да пиша...
Колата пак направи проблем - изгасна и до там. Свалих кабела на 4-ти цилиндър и сложих една стара свещ, която си работи - допрях я на корпус - искра няма.
Интересното е, че проблемите почват когато колата загрее...
Колата пак направи проблем - изгасна и до там. Свалих кабела на 4-ти цилиндър и сложих една стара свещ, която си работи - допрях я на корпус - искра няма.
Интересното е, че проблемите почват когато колата загрее...
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Добре де що не вземеш една бобина и да пробваш веднага щом изгасне?Иначе ако е от датчик колянов вал веднага записва грешката.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Нямам познат със същия мотор, от който да взема бобина....
Да попитам, този кабел, който влиза в бобината, от къде точно идва и как мога да замеря дали има ток на него - става ли с мултицет или с пробна лампа само?
Edit към 21:00 ч.
Тъй като днеска изгасна на около 200 м. от нас, помъчих я няколко пъти, но не запали изобщо, както писах по-горе. Сега като се стъмни ( и двигателя изстина) отидох да я видя и запали почти веднага. Което ме навежда на мисълта за някоя слаба връзка в някой електронен блок, свързан с паленето - бобина, EКУ,..
Да попитам, този кабел, който влиза в бобината, от къде точно идва и как мога да замеря дали има ток на него - става ли с мултицет или с пробна лампа само?
Edit към 21:00 ч.
Тъй като днеска изгасна на около 200 м. от нас, помъчих я няколко пъти, но не запали изобщо, както писах по-горе. Сега като се стъмни ( и двигателя изстина) отидох да я видя и запали почти веднага. Което ме навежда на мисълта за някоя слаба връзка в някой електронен блок, свързан с паленето - бобина, EКУ,..

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Датчик колянов вал, симптомите са абсолютно същите. Диагностика скоро правил ли си?
Не съм чувал бобина да се оправя след, като се охлади.
Бобините са две в един корпус нали така? Дори и да изгори едната, колата пак ще пали, на 2 цилиндъра, така си мисля, нека се изкаже някой по запознат.
Компа също не се оправя сам, той развали ли се повече няма да запалиш.
Единственият, който прекъсва след, като загрее двигателя и се "оправя" след, като изстине е този датчик.
Проблеми, като дросел, датчик колянов вал, бобина, вакууми са запазена марка на нашите двигатели.
Не съм чувал бобина да се оправя след, като се охлади.

Бобините са две в един корпус нали така? Дори и да изгори едната, колата пак ще пали, на 2 цилиндъра, така си мисля, нека се изкаже някой по запознат.
Компа също не се оправя сам, той развали ли се повече няма да запалиш.
Единственият, който прекъсва след, като загрее двигателя и се "оправя" след, като изстине е този датчик.
Проблеми, като дросел, датчик колянов вал, бобина, вакууми са запазена марка на нашите двигатели.

- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Ако на диагностика не покаже грешка датчик колянов вал значи проблема е от бобината.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Малко Update: Смених бобината и като, че ли колата се оправи - вчера и днес покарах градско - не гасне. Взе и да пали
Обаче времето е студено и не знам дали загрява като хората.
Въпрос: На снимката долу е блок на 1.6 АКЛ. Там където съм оградил в червеното ли е датчика на коляновия вал?

Сякаш обаче има и още един проблем: като завъртя ключа на контакт и започва едно скърцане от към бензиновата помпа (все едно се върти несмазана ос) а по някой път пък като завъртя на контакт и не се чува нищо. И съответно като завъртя колата не пали, а трябва да завъртя още веднъж, за да запали.
Мисля да проверя релето на помпата - четох че било № 409. Иначе, дали е възможно и помпата да е тръгнала да си ходи?
Преди малко (10:00 ч, 22.09) пуснах диагностика. Грешки в канал 01 Engine, нямаше, освен "Voltage supply low", което го отдавам нафакта, че съм откачал акумулатора, но не помня последно, кога е било това.

Въпрос: На снимката долу е блок на 1.6 АКЛ. Там където съм оградил в червеното ли е датчика на коляновия вал?

Сякаш обаче има и още един проблем: като завъртя ключа на контакт и започва едно скърцане от към бензиновата помпа (все едно се върти несмазана ос) а по някой път пък като завъртя на контакт и не се чува нищо. И съответно като завъртя колата не пали, а трябва да завъртя още веднъж, за да запали.
Мисля да проверя релето на помпата - четох че било № 409. Иначе, дали е възможно и помпата да е тръгнала да си ходи?
Преди малко (10:00 ч, 22.09) пуснах диагностика. Грешки в канал 01 Engine, нямаше, освен "Voltage supply low", което го отдавам нафакта, че съм откачал акумулатора, но не помня последно, кога е било това.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Да там е датчик колянов вал. но щом нямаш записана грешка от него не го пипай.Аз съм доволен от бобина с марка Беру.Това за загряването нещо не го разбрах.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Това е типичен проблем на датчик колянов вал,сменяй по-рано докато не те е оставила в някое задръстване 

- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
За загряването: проблемите почват когато колата я напече слънцето (черна е). И оня ден се случи следното - както писах по-горе, след като смених бобината реших, че колата се е оправила и излязах из града да си върша работа. Запалих сутринта (от втория път) и отидох до един магазин. Спрях отпред и влязох вътре. Времето беше слънчево. След като излязох, опитах пак да запаля. Първоначално като завъртях на контакт, лампите на таблото светваха, стартера върти, но колата не пали. В един момент, след няколко опита да запаля, лампите на таблото спряха да светят. Въпреки това стартера си въртеше, но колата така и не запали. Съответно - репатрак и в сервиз.
За датчика на КВ - ако е от него, защо не излиза на диагностика?!
И другото което ме озадачава, защо не ми светят лампите на таблото, като напече слънцето. Като изстине колата - когато пресгои вдчерта примерно, лампите светват. Но дали ще запали не е ясно.
Та гова е за сега.... ще пиша като я взема от сервиза.
За датчика на КВ - ако е от него, защо не излиза на диагностика?!
И другото което ме озадачава, защо не ми светят лампите на таблото, като напече слънцето. Като изстине колата - когато пресгои вдчерта примерно, лампите светват. Но дали ще запали не е ясно.
Та гова е за сега.... ще пиша като я взема от сервиза.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Значи към клеморед върви работата 

- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Първоначално и аз на там се бях насочил, но нищо чудно нещата да са били комплексни...клейморед, бобина и дано да няма повече.
- tupac
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 13:25
- Автомобил: golf3 gti
- Двигател: 2e 1993
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
виж си първо акумолатора дали всичко там е стегнато клемите и дали нямаш окисляване на някоя клема демек лош контакт или акумолатора ти е чао това във връзка с лампите аааа за това като ти загрее колата е 100 процента датчик на хол а ако нямаш значи колянов вал///////////// всичко друуго са легенди
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.6 AKL - Гасне в движение, не пали....
Днес ми звъннаха майсторите...казаха, че проблемът е бил в контактната букса. Сменили са я. Сложил ми някаква италианска, марка ЕRA, каза че били най-добрите.
Edit: 12.10.2016 г. След смяната на клеймореда колата се оправи, вече нямам проблеми нито с гасненето в движение, нито с неплане. И все пак, твърде е възможно нещата да са били комплексни - и бобината да е имала проблем.
Edit: 12.10.2016 г. След смяната на клеймореда колата се оправи, вече нямам проблеми нито с гасненето в движение, нито с неплане. И все пак, твърде е възможно нещата да са били комплексни - и бобината да е имала проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта