Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
t7854
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 ное 2015 20:50
Автомобил:
Двигател:

Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот t7854 » Вто 27 сеп 2016 14:27


Тук има пълна информация за колата:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8625

Само от няколко месеца я карам и ми се струва, че трябва да има повече мощност. Преди да я закупя и обслужа напълно я закарах на технически преглед и не са намерили проблем, така че спекулирам че или е нормално за тази кола, или са затлачени дюзи някакви.

Познати са ми предложили да я карам известно време с високи обороти да видим дали това ще оправи проблема, преди да се опитвам да уговарям час с механика (че работа върши хубаво и евтино, но се бави и за малки работи с дни, а е далече)

Ta въпросите ми са:

Първо - какво е въпросния тип каране за прочистване на дюзи, щото различни хора казват примерно да се кара 50ина километра на 3000-4000 оборота, други казват да се вдигнат до червено обороти на първа за няколко секунди, след това същото на втора и тн.? 30км на четвърта ли да давам, 50 на червено на всички предавки ли да карам, как?

Второ - за тая кола (че до сега не съм карал с турбина) рисково ли е да се вдигат такива обороти? Питам защото съм забелязал, че щом вдигна над 2500 турбината реве все едно ще гръмне. Да подчертая - не е да вие пронизително и да излиза черен пушек, и да има голям харч на гориво, все едно има някакъв сериозен проблем. Просто нормалния шум на двигател, който винаги се засилва при повече обороти на всички коли е по-подчертан при тая кола и се чудя нормално ли е да реве повече ако е с турбина или просто не е хубаво да се форсира такава кола, и съответно да не е пороръчително да я карам и съвсем малко на 3000-4000 оборота

Последно - имам си идея на празен резервоар да сложа някаква добавка за чистене на двигател, да покарам 10ина мин. на магистралата и тогава да правя това упражнение с карането на високи обороти. Ако имам някакви мръсотии в резервоара предполам ще си вкарам автогол с добавка, защото може да набие цялата гнилоч от двигателя в дюзата. Има ли как да проверя дали всъщност си е чист, че да не направя истински проблем?

Благодаря предварително




Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот IceHeart » Вто 27 сеп 2016 17:05


Не знам, как разбирате колите "Дали вървят толкова за конете си''? И на мен са ми казвали, че Голфа ми, не вървял толкова за конете си? Как го разбират, не мога да схвана. Според мен, всяка кола си върви нормално, ако е поддържана нормално.
Тия неща дето ги казваш, нямат нищо общо. Чисти се турбината по този начин с раздаване на газ. Дюзи се чистят с ПЪЛЕН РЕЗЕРВОАР НАФТА и чак тогава се слага добавка. И се кара докато светне лампата за нафта, не се зарежда нафта преди това. Или се карат дюзите на ултра звук, и ако там ти кажат, че не става някоя дюза се заменя. Но преди това, качи колата на диагностика, и виж какви грешки дава.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот Zinoto » Сря 28 сеп 2016 16:45


Не се занимавай с продухване, дюзи, добавки и т.н. Единствено ако "забива" и след рестарт на мотора се оправя до следващото забиване може да има ефект каране на магистрала с висока скорост. Това, че не е особено пъргава може да се дължи на доста неща, като например дебитомера. Една регулировка на помпата може да промени много вървежа. От къде си ти? Нужна ти е диагностика.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот 110afn » Сря 28 сеп 2016 17:45


Zinoto, това е помпа-дюза


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот Zinoto » Сря 28 сеп 2016 18:21


Абе и аз мислех, че голф 5 са само помпа-дюза, но този мотор 90 коня трябва да е ALH, който е 90 коня и е с роторна помпа. Нека автора на темата да уточни, защото наистина са много редки голф 5 с този мотор.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот stefan4o » Сря 28 сеп 2016 18:28


Няма Голф Мк5 с роторна помпа, не се излагай. Помпа-дюза си е, има и ПД 1.9 75 коня даже, но мисля само на Кади се монтира :th_up


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот Zinoto » Сря 28 сеп 2016 19:58


Може и да греша за мотора, но за помпа-дюза нещата са същите - диагностика, дебитомер, регулиране на дюзи вместо регулиране на помпа.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Голф петица, 19. 90hp. Нисък въртящ момент

Мнениеот Andonov » Чет 29 сеп 2016 13:08


Zinoto написа:Абе и аз мислех, че голф 5 са само помпа-дюза, но този мотор 90 коня трябва да е ALH, който е 90 коня и е с роторна помпа. Нека автора на темата да уточни, защото наистина са много редки голф 5 с този мотор.


За толкова години мислех че си понаучил нещата, ама ти явно тъпчеш на едно място, четейки постовете ти. :mhihi Сигурно и пасат Б5.5 си виждал с роторна помпа. :mhihi

И да те открехна че тия коли вървят и без дебитомер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта