Vento TD 75 коня 1993 г. - силно трака мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vento TD 75 коня 1993 г. - силно трака мотора

Мнениеот samo_pechka » Вто 27 сеп 2016 21:49


cvlaev написа: Пистовия свири за около минута две и и спира да свири, оборотомера тръгва и ЦЯЛ ден няма този, както и други проблеми

Свири защото ти е опечен демфера на кол.вал. Когато е опечен той, не поема пулсациите на ниски обороти, оттам се износва интензивно ремъка ( пистовия ) . Почват да се наострят каналите в ремъка и "дъното" на ремъка опира в горните ръбове на ролката на алтернатора. Т.е. не се получава добър контакт, След малко време натоварването на самия алтернатор спада ( при първоначалното палене е най-голямо натоварването ), оттам тръгва лека полека да не "превърта" в ролката на алтернатора и спира свиренето. Нещата няма се оправят с доп. натягане на ремъка, ще се влошава във времето и ще иска редовно нови ремъци
Има два варианта, да се смени демферната шайба с нова и втори, да се сложи фрайлауфна ролка на алтернатора и нов ремък. Още по-добре е, хем нова шайба на вала, хем и фрайлауф на алтернатора.
Нека се съчетаят нещата със смяна и на централният болт на КВ с по-як .




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Vento TD 75 коня 1993 г. - силно трака мотора

Мнениеот Водния дух1 » Вто 27 сеп 2016 23:08


Ей,много бързо го шашнахте човека.На мен ми свирукаше ремъка заради исносена шайба на динамото,която смених пак с НЕТРЕСЧОТЪЧНА и нямах никакви проблеми с вибрациите.Относно демпферната шайба -проверка с маркер.


cvlaev
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 14:49
Автомобил:
Двигател:

До всички колеги от форума и най вече до vlado_tonev

Мнениеот cvlaev » Пет 30 сеп 2016 11:53


Специални благодарности на колегата vlado_tonev! През годините съм го имал проблема с клемите, даже съм давал акъл на колеги, ама а де, кой да се сети. Явно като съм слязъл от дядо ЗАЗ, бебе Трабант, чичо Москвич и кака Лада съм се разглезил, и ето ти проблем!
Сетих се че един колега ползва акумулатора да си запали колата и явно само е нахлузил клемите, даже не е и затегнал акумулатора на мястото му и ден след ден, това стана.
Колеги,
маже да ви се стори нищо и никакъв проблема ми, ама се реши от тук !!! Приятно изненадан съм от този начин на общуване и приветствам създаването му, мнооооого е полезен !!!
Поздрави на всички и ВЕСЕЛ уикенд !


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Vento TD 75 коня 1993 г. - силно трака мотора

Мнениеот Водния дух1 » Пет 30 сеп 2016 20:42


Я,си карай ААЗ ката и не се притеснявай-здрава ли е шпонката,този мотор ще те закара винаги.Това ти го казвам от собствен опит-за 5-6 г никога и никъде не ме е предавал.Пък нека някои да говорят,че бил лаком ,бавен и т.н.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MapTo_D и 79 госта