Капак над акумулатор за Б5.5 - оригинален Порше София Изток -19,34 лв.
провери цялата кора колко струва , да не се окаже че чисто нова е пак на тези пари !
номера на цялата кора е 3B1819447BB41
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Последна промяна от JuStan на Пон 10 окт 2016 15:31, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
3B1 819 447 B41 това е номера на кората и е около 70лв клиент, + тази над акуто която е 19лв не виждам смисъл за втора ръка 80лв
Освен това, не знам дали знаеш , но има два вида казанчета за спирачната течност. С кръгъл и с почти правоъгълен профил, ама малко по сложен, като пясъчен часовник е малко. Та има предвид и това.
Освен това, не знам дали знаеш , но има два вида казанчета за спирачната течност. С кръгъл и с почти правоъгълен профил, ама малко по сложен, като пясъчен часовник е малко. Та има предвид и това.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
penko_pulev
Тая кора над сервото при монтаж на Б5 не пасва заради хидравличното казанче. Говоря за казанчето което е кръгло, за другото не знам. Самото казанче е по-навътре към челното стъкло и не пасва на отвора в кората. Всичко това идва от разликата в сервото при Б5 и Б5.5. При Б5.5 е двойно и изнася казана напред. Аз за това смених и сервото заедно със спирачната помпа и казана, като сложих двойно такова от Б5.5 или Ауди А6. Хем кората пасна, хем спирачките станаха в пъти по чувствителни и сега колата спира с лекота. Защото при Б5 спирачките никак не ми харесваха.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
penko_pulev
Говориш за гръглото и за онова като пясъчен часовник,нали? При мен(Б5) е кръгло и взех кора с кръгъл отвор от Б5.5, но не пасна отвора на казанчето, заради описаните по-горе причини. Та просто споделям, за да знаят колегите. Аз смених и лайсната под чистачките и филтърната кутия заедно с кората над сервото. Тъпото е, че филтърната кутия от Б5.5 е по-кекава и не ляга толкова добре на купето, като тази на Б5. Тази на Б5 стои по-стабилно и гайките я притискат много по-добре като се сложи.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:3B1 819 447 B41 това е номера на кората и е около 70лв клиент, + тази над акуто която е 19лв не виждам смисъл за втора ръка 80лв
Освен това, не знам дали знаеш , но има два вида казанчета за спирачната течност. С кръгъл и с почти правоъгълен профил, ама малко по сложен, като пясъчен часовник е малко. Та има предвид и това.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
[quote]сложих двойно такова от Б5.5 или Ауди А6. Хем кората пасна, хем спирачките станаха в пъти по чувствителни и сега колата спира с лекота. Защото при Б5 спирачките никак не ми харесваха.quote]
Колега, би ли описал - лесно ли става процедурата и къде са трудните моменти?
Кои части се сменят?
Напълно споделям мнението ти за единичното серво.
Колега, би ли описал - лесно ли става процедурата и къде са трудните моменти?
Кои части се сменят?
Напълно споделям мнението ти за единичното серво.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Трябват ти Двойното серво(с лостчето към педала и двата болта)+помпата(с казанчето)+двата армирани маркуча до АБС блока.Смяната е средна степен на сложност.Резултата е изключително добър!
Аз си купих от донор V6 дизел 180к.с,но с такива са и 1.9PD.

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Много благодаря!
Питам,щото съм чул,че болтовете на сервото откъм купето са на почти невъзможно място.
А АBS-а има ли някакъв чалъм за обезвъздушаването,щото ще влезе малко въздух.
Питам,щото съм чул,че болтовете на сервото откъм купето са на почти невъзможно място.
А АBS-а има ли някакъв чалъм за обезвъздушаването,щото ще влезе малко въздух.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма болтове на кофти места! Обезвъздушаването е класическо,няма да имаш проблем.Задължително си вземи сервото+лостчето към педала,защото ще има разлика в дължината,спрямо твоето.Нямам спомен дали и буксата към датчика на казанчето е различна.Все пак си вземи и нея.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Имам въпрос - защо на климатроника не мога да съм едновременно на Econ и да върти въздуха в купето само - да не вкарва външен? Нали като трябва да духа топло трябва да е на Econ? Не искам като съм зад някой пушещ да се одимявам и аз..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Можеш. Но като изгасиш двигателя и после запалиш пак ще ти е изключено въртенето.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Всъщност, климатроника на 5,5 е направен по логиката че когато искаш да затвориш клапата за рециркулация е необходимо някой да осушава и въздуха в купето, защото неминуемо при студено време и особено при дъжд започва интензивно запотяване на стъклата в този момент.
Ако превключиш да не духа на предно стъкло а през духалките или в краката ти има вариант да не включи климатик при затваряне на клапата. Но и това не действа винаги.
Така или иначе когато температурите паднат под нулата климатика няма да се пуска макар че Екона ще изчезва от дисплея при затваряне на клапата.
Също при някой модели има и помощен (auxiliary) радиатор на 12 волта, който се включва точно когато температурата е под нулата и Екона не свети на дисплея на место климатика - тоест от ниските температури климатика не студи, но радиатора започва да грее и да затопля бързо докато загрее антифриза.
На Мерцедес С 180 примерно няма тази зависимост между клапата и климатика. Но там като наближа някой който дими и тя сам се отваря ако е била затворена.
Абе може и да си внушавам, но така поне ми се стори. Ходихме до вилата с жената с Мерцедеса и сто пъти я затварях тази клапа и тя сама се отваряше по някаква логика.
Mishonti, Когато се къпеш обикновено смесваш топла и студена вода ако всичко е нормално нали, и тук идеята е такава- за оптимална работа и температура в купето и за да е топъл но и сух въздуха особено когато вали е необходимо да работи и климатика !
Естествено че под нулата няма да го пускаш, освен сутрин ако имаш помощен радиатор. А и да го пуснеш той няма да включва.
Ако превключиш да не духа на предно стъкло а през духалките или в краката ти има вариант да не включи климатик при затваряне на клапата. Но и това не действа винаги.
Така или иначе когато температурите паднат под нулата климатика няма да се пуска макар че Екона ще изчезва от дисплея при затваряне на клапата.
Също при някой модели има и помощен (auxiliary) радиатор на 12 волта, който се включва точно когато температурата е под нулата и Екона не свети на дисплея на место климатика - тоест от ниските температури климатика не студи, но радиатора започва да грее и да затопля бързо докато загрее антифриза.
На Мерцедес С 180 примерно няма тази зависимост между клапата и климатика. Но там като наближа някой който дими и тя сам се отваря ако е била затворена.


Mishonti, Когато се къпеш обикновено смесваш топла и студена вода ако всичко е нормално нали, и тук идеята е такава- за оптимална работа и температура в купето и за да е топъл но и сух въздуха особено когато вали е необходимо да работи и климатика !
Естествено че под нулата няма да го пускаш, освен сутрин ако имаш помощен радиатор. А и да го пуснеш той няма да включва.
Последна промяна от kossis на Пет 14 окт 2016 10:41, променено общо 3 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Mishonti написа:Имам въпрос - защо на климатроника не мога да съм едновременно на Econ и да върти въздуха в купето само - да не вкарва външен? Нали като трябва да духа топло трябва да е на Econ? Не искам като съм зад някой пушещ да се одимявам и аз..
можеш, натискаш бутона за вътрешна циркулация, след него натискаш econ бутона вътрешната си е задействана, компресора спрян. Аз го ползвам това сутрин като ми е студено докато се стопли купето , че става по-бързо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мене ако натисна Екона след рециркулацията и духа на стъкла- клапата се отваря пак. Само ако духа през духалки или на крака тогава става тази хватка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 59 госта