Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Моля придържайте се към темата. Ако имате други странични и индивидуални за вас въпроси, започнете нова тема в съответния технически раздел. Благодаря!
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Здравейте отново
След тонове изчетени форуми и информация, свързана тези мотори, трябва да ви кажа, че съм доста притеснен.
Оказва се, че 1.8 и 2.0 TSI-тата, които са произведени м/у 2009 и 2012 година имат проблем със семерингите на буталата.
Цитирам ви едно мнение, извадено от audi-sport.net, дословно.
или в превод
Тъй като аз съм със същия код на мотора (CDAA) и колата ми попада потенциално в засегнатите (2012 е) се чудя, дали има някакъв начин да разбера с кой вид семеринги съм?
Може би ако звънна във Porsche?
След тонове изчетени форуми и информация, свързана тези мотори, трябва да ви кажа, че съм доста притеснен.
Оказва се, че 1.8 и 2.0 TSI-тата, които са произведени м/у 2009 и 2012 година имат проблем със семерингите на буталата.
Цитирам ви едно мнение, извадено от audi-sport.net, дословно.
you guys with the 1.8 TFSI engine are (particularly the 2009-2012) are sitting on a potential ticking "TIME BOMB".
This massive oil consumption issue is widely known by Audi but they will strongly deny it.
How can a modern engine drink so much oil.
I say this because I have the same car with engine code CDAA with the same problem but worse.
Piston rings on these affected cars were plasma cut rather than being machine cut.
This oil consumption is due to a design fault on the size of the piston rings (NOT WEAR & TEAR) which are not sealing the pistons properly.
This in turn results on the oil pump to get oil round the engine and eventually the weakest points such as the tensioner
and cam chain fails thereby bending the valves.
The excessive oil consumption is also a big problem on variants of the 2.0 TFSI as well.
или в превод
Хората с 1.8 ТФСИ двигател (предимно 2009-2012) седят на потенциална бомба със закъснител.
Огромния разход на масло е добре известен на Ауди, но те отказват да признаят за подобен проблем.
Казвам това, защото имам същата кола с код CDAA и имам същия проблем, даже по-зле.
Разхода на масло е поради дизайнерска грешка в размера на семерингите на буталата (не става дума за изхабяване поради употреба) които не уплътняват буталата достатъчно. В резултат на това, маслената помпа вкарва масло в двигателя и в някакъв момент най-слабите точки, като обтегача и веригата отказват и поради това се получава изкривяване на клапаните.
Прекомерния разход на масло е голям проблем и на определени варианти на 2.0 тфси също така
Тъй като аз съм със същия код на мотора (CDAA) и колата ми попада потенциално в засегнатите (2012 е) се чудя, дали има някакъв начин да разбера с кой вид семеринги съм?
Може би ако звънна във Porsche?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
А харчи ли ти много масло?
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Този двигател страда и от дефектен обтегач на веригата , който вече е заменен с нов тип. Стария е с пружинка , която държи контра зъбче, тази пружина отслабва и поради вибрациите между зъбния гребен и контразъбчето пследното се износва и обтегача се прибира. Последствията са ясни. Симптомите са увеличен шум от ангренажната верига, особено при студен старт. Не му ли се обърне внимание, освен удар клапани бутала се получава прескачане на веригате по зъбните колела на валовете и непоправимо задиране, които пък са неделима част от валовете и цената им е около 3800лв с ддс за клиент.
Проблема на сегментите е в това, че са много тънки и меки. Сегмента има три основни функции. Първо уплътнява горивната камера, второ обира маслото и не позволява навлизането му в горивната камера и третата му пренебрегвана функция е охлаждане на буталото посредством топлоотдаване към иначе добре охлаждания цилиндър обграден от охладителна течност. Така буталото не е добре топло-разтоварено, директното впръскване допълнително създава температурни шокове. Мекия материал на сегментите съчетан с големите заводски хлабина в ключа и осовите такива в каналите на буталото са добри от една страна, защото разтоварват цилиндрите и на практика там няма износване, дори на двигатели над 300хил км следите от хонинговането са на лице, но всичко това превърща сегментите в чудесен помпен елемент, който през хлабавия ключ изтласква маслото в горивната камера.
Проблема на сегментите е в това, че са много тънки и меки. Сегмента има три основни функции. Първо уплътнява горивната камера, второ обира маслото и не позволява навлизането му в горивната камера и третата му пренебрегвана функция е охлаждане на буталото посредством топлоотдаване към иначе добре охлаждания цилиндър обграден от охладителна течност. Така буталото не е добре топло-разтоварено, директното впръскване допълнително създава температурни шокове. Мекия материал на сегментите съчетан с големите заводски хлабина в ключа и осовите такива в каналите на буталото са добри от една страна, защото разтоварват цилиндрите и на практика там няма износване, дори на двигатели над 300хил км следите от хонинговането са на лице, но всичко това превърща сегментите в чудесен помпен елемент, който през хлабавия ключ изтласква маслото в горивната камера.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
hooligan_sk написа:А харчи ли ти много масло?
Към днешна дата няма никакви проблеми, ама ако ще я плащам втори път, поне да знам
- golfo_88
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 15 апр 2013 17:53
- Автомобил: VW Golf mk6 GTI
- Двигател: EA888 2010
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
2.0 TSI GTI
Колата е мк6, преди 2 седмици ми я докараха от Германия, на 82000 км. Всичко изглежда, чува се, и върви като хората, освен един звук, от който направо ми побелява косата. При бавно движение на първа и задна скорост, на полусъединител на малко по-високи обороти се чува ужасен метален звук някъде от ходовата част. Случва се главно на студена кола, като загрее поне аз не го чувам. Все едно стърже метал в стъкло, не знам как по друг начин да го опиша. Идеи? Или да записвам час за диагностика в порше изток...
Колата е мк6, преди 2 седмици ми я докараха от Германия, на 82000 км. Всичко изглежда, чува се, и върви като хората, освен един звук, от който направо ми побелява косата. При бавно движение на първа и задна скорост, на полусъединител на малко по-високи обороти се чува ужасен метален звук някъде от ходовата част. Случва се главно на студена кола, като загрее поне аз не го чувам. Все едно стърже метал в стъкло, не знам как по друг начин да го опиша. Идеи? Или да записвам час за диагностика в порше изток...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Ако се получава само при каране на полу съединител, вероятно е именно той. Лагер на първичния вал също е вариант.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Изтрито.
Последна промяна от lordlosh на Вто 25 апр 2017 10:36, променено общо 1 път.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Колега,
В другата тема беше писал, че има и тракане при студен старт - загубата на масло и това тракане са си симптоми за сериозни проблеми, моя съвет е да не чакаш да стане по-голяма беля и да отвориш мотора.
В другата тема беше писал, че има и тракане при студен старт - загубата на масло и това тракане са си симптоми за сериозни проблеми, моя съвет е да не чакаш да стане по-голяма беля и да отвориш мотора.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Изтрито.
Последна промяна от lordlosh на Вто 25 апр 2017 10:36, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
добре де, къде отива маслото!?
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Изтрито
Последна промяна от lordlosh на Вто 25 апр 2017 10:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
П.П. Наскоро смених веригата с всичките и "екстри".
Последна промяна от lordlosh на Вто 25 апр 2017 10:23, променено общо 1 път.
- Кайзен
- Мнения: 1538
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
За тези, които отбират от руски език - http://www.zr.ru/content/articles/79793 ... ut-maslo/#
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
като добавка на горното мнение, намерих едно клипче, което показва нагледно проблема:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pacone и 23 госта