Цените в ДасВелтАуто са доста сериозни - заради гарантирания произход. Поне километри не крият - http://www.dasweltauto.bg/vw-passat-var ... fuel-5846/ - 560 000 е нелош пробег за фритифаторче като 1.4 - тъкмо се е разработила, готова е да стане на 132 000.
A уж е от официален дилър и бла бла. В Бълхария сме все пак - не може да се вярва на никого за нищо. Много са високи цените в дасвелтауто... според мен е прекалено...
Мисля, че почти всички коли в Das Welt Auto са били служебни. За конкретния Пасат- гледам обявата е още активна в сайта им, може би става въпрос за различни автомобили, все пак? P.S. Сега видях снимките, изглежда е същата кола...
Не е задължително да са били слубежни - върнати от лизинг коли са - има и частни, но обикновено пробези от по 180-200 000+++ за 3-4-5 години са предимно на служебни возила.
И за да не ме налязят колегите и да ми кажат как немците не слизат от колите и редовно правят преходи Неапол-Хамбург с колата - ей така, да и правят колометри, прилагам статистически данни, на които попаднах наскоро - средният пробег на кола в Германия за 1 година е малко над 14 000 км.
DStoyanov написа:в някои дори имаше пари,червила и други.
Всичкото хубаво, ама май и ти си се хванал на парите и червилата. Червилата ги подхвърлят нарочно, така неволно да осъзнаеш, че е била на жена. А парите някои ги оставят от суеверие, но при автокъща пак си е инвестиция в лъгането. С 1-2 евро ще отклони вниманието от проблем за 200+.
Според мен ако искаш да избегнеш некоректните търговци, взимаш или от представител, но от програмата ..ауто / много добро лично мнение от Аутохит/ или от германия от собственик и в никакъв случай от автокъща / справка мобилеДЕ интересна тенденция в километрите и цените на обявите от частни лица и автокъщи/ тук идва проблема северна германия звучи като много изгнила отдолу кола. След разговор с някои от официалните сервизи не е проблема на колко километра е колата, а дали има сервизна история особенно DSG-то 6 степенното /е почти безпроблеммно и приятно/ смяна на масло /и маслото специално за dsg забравете другите масла ако държите на колата / на 60 хиляди, WV нямат заложена промивка на кутията при смяната, без промивка събира около 5+ литра сменя се с кабел следи се температурата, сменя се и филтъра, всичко друго е последващо реване, при цялостна смяна събира 6+ литра /но не знам дали е необходимо/ слабото DSG 7 се слага на Кади и малки мотори / е проблемно/, то се подържа горе долу като DSG 6 , а второто DSG7 което се слага на големите мотори на B8 и други по мощни мотори мисля не се обслужва / тоарега е с кутия като А8 и там не знам/ смяна на съединител на DSG 6 което е при пасат В6 и В7 приблизително 200 000 километра / пак си зависи / желателно при покупка заставате при запален мотор отпред и слушате ако се чува едно допълнително цъкане или е шайба на компресор или много вероятно е тръгнал маховика, друга проба тръгвате назад с повече газ ако не е плавно и има удар отново предстои сняма на маховик . В VW сервиз може без проблемно да се провери историята само ако сте собственик по документи. А колата дали е била служебна или не може да се разбере лесно, като отвориш задната врата и всичко вътре е като ново = служебна
Винаги най-изгодно излиза закупуване на автомобил с остатъчна гаранция, независимо от по-високата цена. Реално на такъв автомобил 95% от ресурса му е запазен, а цената му е от 40% нагоре по-ниска от чисто новата. Освен това, има и нещо друго - ние сме препатили от връщани километражи и затова гледаме подозрително и невярващо на малкото километри, но реално ако автомобила не е бил служебен, съвсем нормално е годишно да е правил по 30-40 хиляди километра, че и по-малко. За съжаление, за по-новите автомобили като В7, все още няма достатъчно категорична и статистически обоснована информация какви са присъщите проблеми, каквито са известни например за Пасат 6.