Здравейте колеги,
Вече станаха 3 месеца от както си продадох старото Голфче 4 (90 к.с. АГР) и събрах достатъчно пари за да мина малко по-нагоре в хранителната верига, спрял съм се на тези 3те колички за момента:
http://www.cars.bg/c1657127 А3
http://www.cars.bg/c1711667 А3
http://www.cars.bg/c1803531 Г4
Първата А3ка е с Климатик а не с килиматроник, аз до сега не бях виждал такива, но пък изглежда доста запазена, а и да не говорим ако всичките тези неща наистина са сменени
Втората А3ка също изглежда добре и, без зимните гуми/джанти, бас каси маси и усилватели предполагам цената и ще падне под 5к (не ми трябват, имам чисто нови мишелинки от миналия сезон)
Голфа го виждам горе долу като аналог на първата А3ка и е с климатроник и спортно окачване, но 500 лв разлика в цената..
Малко голяма дилема ми се пада тук, и се чудя какво да правя, и смейте се колкото искате, ама по-принцип предпочитам Голфа защото има поставка за две чаши!!! Не знам какъв е бил замисълът при А3-ките с едната чаша, но както и да е :D
Какво мислите?
П.С. Други предложения също приемам, спрял съм се на 131/150 к.с., но това горе-долу изнамерих като най-читаво (по снимки и описание) и оправдано с исканата цена :)
Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 20 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
+1 зa голфУ, изглеждa по добре от a3 според мен, от към поддръжкa горе долу еднaкви, но и по снимките голфa пaк изглеждa по джиджaн.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Според мен , черното А3 хваща най-много окото (може и да е боядисвано , знам ли). Голфа изглежда уморен и то много. Сивото просто не ме радва (не си падам по черни тавани и джанти) . Споделям всичко това като аматьор , разбира се 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 20 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Коментара в обявата на голфа ме радва, "причина за продажба заминаване в чужбина", ама можело и бартер за бензинов. Ако получи бензинов автомобил си остава в БГ! Помогнете на човека да не емигрира :) :) :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
ARL си остава ТОП дизелов мотор при 4-ката и след време като решиш да го продаваш ще се продаде по-лесно. Пък и с един софтуер му вдигаш 35-40 кончета и вече караш самолет без крила
Моя съвет е да си търсиш такъв, но вече ти си решаваш.
Когато търсех моя критерия ми беше да е точно ARL (двуврат задължително) и да не е пипан, исках да си е пълен сток и затова гледах да е нов внос. Доста обикаляне и търсене падна докато намеря тякъв който да отговаря на мойте критерии, също и на нормална цена.

Когато търсех моя критерия ми беше да е точно ARL (двуврат задължително) и да не е пипан, исках да си е пълен сток и затова гледах да е нов внос. Доста обикаляне и търсене падна докато намеря тякъв който да отговаря на мойте критерии, също и на нормална цена.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Благодаря за отговорите, да и аз се ориентирах към Г4, а първата А3ка вече беше взета като звъннах.
АРЛ-та има доста малко, а още по-малко читави/или на добра цена, единственото което виждам към момента е:
http://www.cars.bg/c1855373 тука човека каза, че е сменял супер много неща, демпфер, турбина рециклирана, повдигачи на двг, накладки, лагери, карета, тампони и т.н. и също каза, че картера бил нов (сменян) интересно ми е каква може да е причината за това..? А и в момента не е с джантите от снимките а с едни умрели 15ки, което не ме бърка защото имам чисто нови зимни гуми 15ки мишелин :D и за лятото ще си търся джанти каквито аз искам, задните фарове също не ме кефят
http://www.cars.bg/c1794761 тази вчера звънях, сега била с спортно окачване и иска 5,500 лв (малко множко ми се вижда), обслужена преди 35к км ако не ме лъже паметта, турбината също е сменяна (пак с такава от АРЛ, не е рециклирана)
Друго не виждам аз за момента, общо взето искам с всичко да приключа горе-долу на 5,500 лв. т.е. колата трябва да е около 5к (примерно 131 к.с. тази по-нагоре от БС пасва идеално на това, ама е 131 и аз искам АРЛ ако излезе ама на :D )
АРЛ-та има доста малко, а още по-малко читави/или на добра цена, единственото което виждам към момента е:
http://www.cars.bg/c1855373 тука човека каза, че е сменял супер много неща, демпфер, турбина рециклирана, повдигачи на двг, накладки, лагери, карета, тампони и т.н. и също каза, че картера бил нов (сменян) интересно ми е каква може да е причината за това..? А и в момента не е с джантите от снимките а с едни умрели 15ки, което не ме бърка защото имам чисто нови зимни гуми 15ки мишелин :D и за лятото ще си търся джанти каквито аз искам, задните фарове също не ме кефят
http://www.cars.bg/c1794761 тази вчера звънях, сега била с спортно окачване и иска 5,500 лв (малко множко ми се вижда), обслужена преди 35к км ако не ме лъже паметта, турбината също е сменяна (пак с такава от АРЛ, не е рециклирана)
Друго не виждам аз за момента, общо взето искам с всичко да приключа горе-долу на 5,500 лв. т.е. колата трябва да е около 5к (примерно 131 к.с. тази по-нагоре от БС пасва идеално на това, ама е 131 и аз искам АРЛ ако излезе ама на :D )
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Един ALH с разпръсквачи от 110-ка и ремап е 150к.с. и ще ти излезе доста по-евтино. Друг е въпроса, че аз не виждам смисъл пак да си взимаш същия модел, или кола на същата платформа. По-смисления вариант за мен е да си търсиш Голф 5-ца, съвсем малко над бюджета ти са, а си заслужава отвсякъде.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Dagestan написа:Един ALH с разпръсквачи от 110-ка и ремап е 150к.с. и ще ти излезе доста по-евтино. Друг е въпроса, че аз не виждам смисъл пак да си взимаш същия модел, или кола на същата платформа. По-смисления вариант за мен е да си търсиш Голф 5-ца, съвсем малко над бюджета ти са, а си заслужава отвсякъде.
Може ли да ми покажеш някоя обява за Г5? Аз под 8к Г5 сякаш не съм виждал, а и ранните модели не бяха ли проблемни? Тези двулитровите мотори?
П.С. Ориентирах се пак към Г4 понеже ми харесва и ми е удобна, знам какво да гледам и какво често липсва/се чупи, просто е нещо познато :)
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Dagestan написа:Един ALH с разпръсквачи от 110-ка и ремап е 150к.с. и ще ти излезе доста по-евтино. Друг е въпроса, че аз не виждам смисъл пак да си взимаш същия модел, или кола на същата платформа. По-смисления вариант за мен е да си търсиш Голф 5-ца, съвсем малко над бюджета ти са, а си заслужава отвсякъде.
Голф 5 не е тодело,за под 7-8 свястна няма
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Soldier90 написа:Dagestan написа:Един ALH с разпръсквачи от 110-ка и ремап е 150к.с. и ще ти излезе доста по-евтино. Друг е въпроса, че аз не виждам смисъл пак да си взимаш същия модел, или кола на същата платформа. По-смисления вариант за мен е да си търсиш Голф 5-ца, съвсем малко над бюджета ти са, а си заслужава отвсякъде.
Голф 5 не е тодело,за под 7-8 свястна няма
Ти се опитваш да се заяждаш с хората по темите ли?
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Колеги, колеги, моля да не разводняваме темата :)
Обичам това което купувам да е възможно най-доброто за парите които мога да отделя, да обикновенно е свързано с доста чакане, но си струва. Не виждам как това може да се получи с Г5, дори и да взема някакъв Г5 примерно за 7к, регистрации обслужвания тва онова и отиде на 8+, които нямам намерение да давам за момента. Това което ме замисля обаче да разтегна бюджета до 5,5к за колата макс е ARL 4Motion (няма такива в момента). Но май ще падне доста чакане. Иначе тази седмица ще посетя и двете АРЛ-та които пуснах по-горе (но не ми изглеждат много обещаващо) както и АСЗ-то от Бургас от първият ми пост. Стискайте палци
Обичам това което купувам да е възможно най-доброто за парите които мога да отделя, да обикновенно е свързано с доста чакане, но си струва. Не виждам как това може да се получи с Г5, дори и да взема някакъв Г5 примерно за 7к, регистрации обслужвания тва онова и отиде на 8+, които нямам намерение да давам за момента. Това което ме замисля обаче да разтегна бюджета до 5,5к за колата макс е ARL 4Motion (няма такива в момента). Но май ще падне доста чакане. Иначе тази седмица ще посетя и двете АРЛ-та които пуснах по-горе (но не ми изглеждат много обещаващо) както и АСЗ-то от Бургас от първият ми пост. Стискайте палци
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Избор на Голф 4 ,но какъв
Колеги,здравейте отново и весело посрещане на новата година.Питането ми е тука го 1-2г мисля,да сменя една от мойте коли точно с голф4,но не знам кой двигател да избера.Фаворита към който гледам е АРЛ 150 к.с и АСЗ 131.
АРЛ. АСЗ
1.Слаби места на мотора по-често,които дават проблеми? има ли проблеми с дюзи,помпи,бутала и такива други разни това ще ми е първата дизелова колата от 4 коли до сега. За АРЛ съм чел ,че късал валовете,не знам дали е вярно.Общо взето взето слаби места плюсове и минуси на тези 2 двигателя.Обслужване масла,филтри,ролки,ремъци,накладки,антифриз.Разхода,не ме интересува :)
АРЛ. АСЗ
1.Слаби места на мотора по-често,които дават проблеми? има ли проблеми с дюзи,помпи,бутала и такива други разни това ще ми е първата дизелова колата от 4 коли до сега. За АРЛ съм чел ,че късал валовете,не знам дали е вярно.Общо взето взето слаби места плюсове и минуси на тези 2 двигателя.Обслужване масла,филтри,ролки,ремъци,накладки,антифриз.Разхода,не ме интересува :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
Чел си през редовете. Слабите места на тия двигатели не са по различни от на останалите помпа-дюзи.
За проблема с разбиването на леглата на дюзите предполагам си чувал, но този проблем го имат всички помпа дюзи на повечко километри. И никакви валове не се късат, а се износва разпределителния вал. Проблеми с бутала нямат, но нито едно бутало няма да издържи дълго на пикаеща дюза.
Обслужването е като на всеки 1.9 ТДИ двигател 1 ангренажен ремък, водна помпа, 2 ролки и един успокоител. Пистовия ремък е отделно и имаш един обтегач на пистовия. Маслото трябва да е стандарт 505.01 за този двигател.
Другото си го знаеш, демпферни маховици като при всяка по съвременна кола и турбина, но при правилна експлоатация турбината може и да не се обади.
За проблема с разбиването на леглата на дюзите предполагам си чувал, но този проблем го имат всички помпа дюзи на повечко километри. И никакви валове не се късат, а се износва разпределителния вал. Проблеми с бутала нямат, но нито едно бутало няма да издържи дълго на пикаеща дюза.
Обслужването е като на всеки 1.9 ТДИ двигател 1 ангренажен ремък, водна помпа, 2 ролки и един успокоител. Пистовия ремък е отделно и имаш един обтегач на пистовия. Маслото трябва да е стандарт 505.01 за този двигател.
Другото си го знаеш, демпферни маховици като при всяка по съвременна кола и турбина, но при правилна експлоатация турбината може и да не се обади.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на 1.9 TDI PD ASZ/ARL
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=h8627z гледал ли си този направи ми впечатление че е от Швейцария
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта