Tеч от ГНП - Голф 4 ALH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Tеч от ГНП - Голф 4 ALH

Мнениеот tih » Вто 18 окт 2016 21:57


Случайно установих лек теч от ГНП-то, като не е 100% сигурно, тъй като прави капка в най-ниската точка на ГНП-то и съответно има леки съмнения, че евентуално се стича някъде отзад където няма видимост и пряк достъп, но въпроса ми е свързан конкретно с мястото където установих теча - най-ниската точкна на ГНП-то, едно издадено капаче, захванато с две болтчета, точно над фланеца с термостата, посочено е на примерните снимки по-долу, което може да се отвори на място без да е необходимо да се сваля самото ГНП, но незнам и неможах да намеря сигурна и точна информация за това какво има под капачето (освен проблеминия О-пръстен - евентуално) и дали е безопасно да го сваля сам, да не би да изскачат пружинки или нещо от сорта или да се разбутат някакви настройки или да търся помощ в сервиз? Помагайте, дайте някаква информация.

Снимките са примерни, но и на двете е посочено въпросното място, което и на двете снимки е идентично.
Изображение
Изображение

Последна промяна от tih на Нед 23 окт 2016 14:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот stefarata » Вто 18 окт 2016 22:00


Направи си пълно обслужване на ГНП-то - гарнитури, ще забравиш че имаш такова под капака, казвам го от опит


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот tih » Вто 18 окт 2016 22:16


По принцип и аз съм на такова мнение и при други обстоятелства бих постъпил така, но момента не е добър за такъв разход, а проблем с помпата няма, работи добре, стойностите и са идеални, а този о-пръстен поне на пръв поглед е възможно най-елементарното нещо което може да се смени и затова в случая всичко зависи от информацията която търся.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот Благовест » Сря 19 окт 2016 10:24


Това,което си оградил с червено е хидравличния възел за управление на предварението на впръскване.Флуида,разбирай-нафта,постъпващата там от частта под ниско налягане.Ако действително теча е от този капак,при развиването на тези два болта ще се покаже буталцето,което е вътре,тъйкато от другата страна пак има капак и пружина,с определен натяг.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот tih » Сря 19 окт 2016 12:43


Тоест още с развирането на болтчетата и отварянето на капачето, това буталце ще иска да излезе и от там каквото и да стане, ще се изгуби най-малкото центровката. Да разбирам, че няма да стане плъг&плей.

Благодаря за информацията.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот mshbul » Сря 19 окт 2016 18:36


Това там е авансатора.

Освен да изтече нафта и да трябва да пълниш помпата, друг проблем не вярвам да имаш.

Колегата имаше предвид, че е добре да се смени всичко гумено по помпата, за да не протече от другаде. Обикновено като се застуди се разтичат.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот tih » Сря 19 окт 2016 19:20


Въпроса ми най-вече се свежда до това, дали е безопасно и безпроблемно да отворя въпросното капаче, да сменя о-пръстена и да го затворя, без да налага да ходя за центровки, настройки и т.н.?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот dani_94 » Чет 20 окт 2016 5:10


Напълно безопасно и след това не ти трябва никаква центровка, само внимавай че има една черна подложка в капачето, да не ти изпадне...

Хубав ден


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот parno » Чет 20 окт 2016 6:09


като я разбуташ за една гарнитура помпата ще протече не след дълго от друга - свали я докато не е станало хептен студено за да не псуваш после в снега


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Теч от ГНП на Голф 4 ALH

Мнениеот Благовест » Чет 20 окт 2016 9:32


tih написа:Въпроса ми най-вече се свежда до това, дали е безопасно и безпроблемно да отворя въпросното капаче, да сменя о-пръстена и да го затворя, без да налага да ходя за центровки, настройки и т.н.?

Точно така.Като го затвориш и стегнеш с болтовете,буталцето ще се върне в позицията,в която е било.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 40 госта