Колеги може ли да ми дадете оригинален номер на горивопровода? Или линк към някой online магазин? Нещо не успявам аз лично да намеря .. Passat 5.5 1.9 AVF.
Благодаря !
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, купих си 2 китайски крушки за предните фарове за късите, но дават грешка, колко ома и вата резистор се слага за да не показва грешка, гледам, че за лампите на номерата отзад слагат и става работата, за предните светлини може ли? Търсих в нета, но не намерих инфо.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пишеше, че са такива, но пустите му китайци. И без това не стават, много слабо светят, ще ги махам!
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги,
Да попитам дали има възможност да се деактивира датчика за дъжд на Пасат 5.5 и чистачките да работят нормално на първата позиция на лостчето, и ако може от къде се прави деактивацията?
Да попитам дали има възможност да се деактивира датчика за дъжд на Пасат 5.5 и чистачките да работят нормално на първата позиция на лостчето, и ако може от къде се прави деактивацията?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мисля,че ако оставиш лоста на първата позиция и след това мръднеш джойстика за нагласяне на интервала,сензора се спира,но не съм 100% сигурен
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От потенциометъра на лоста се регулира чувствителността на сензора. Ако искаш да го "деактивираш" си вземи реле с номер 377 и замени твоето което е с номер 192. Тогава потенциометъра на лостчето ще регулира интервала. Ако не е тайна какъв е проблема?
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не намирам разлика в работата на чистачките след като преместя джойстика.
Иначе проблема, ако може да се нарече проблем, е в чувствителността на сензора. Има момента когато работи много добре, но има моменти когато стъклото е покрито цялото с вода и чистачките все още не се включват, а нищо не се вижда. Може би трябва да се промени чувствителността или ще пробвам да си играя с този джойстик, въпреки, че лично аз не намирам разлика в работата, независимо на коя позиция е.
Също така идва и момента, в който може и аз да не работя правилно с тази функция на лоста...
Иначе проблема, ако може да се нарече проблем, е в чувствителността на сензора. Има момента когато работи много добре, но има моменти когато стъклото е покрито цялото с вода и чистачките все още не се включват, а нищо не се вижда. Може би трябва да се промени чувствителността или ще пробвам да си играя с този джойстик, въпреки, че лично аз не намирам разлика в работата, независимо на коя позиция е.
Също така идва и момента, в който може и аз да не работя правилно с тази функция на лоста...
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Lup40 написа:Също така идва и момента, в който може и аз да не работя правилно с тази функция на лоста...
Може би тука е заровено кучето.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Може и така да е...
Бих бил благодарен, ако някой обясни как точно работи. Не ми се вижда кой знае каква философия, но все пак :D
Бих бил благодарен, ако някой обясни как точно работи. Не ми се вижда кой знае каква философия, но все пак :D
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има вариант и самия датчик да е за смяна.
По спомен е около 12лв в Порше.
Лично аз преминах на чистачки с програмируем интервал.Моят датчик беше приключил.
Колега от форума е доволен от своите автоматични чистачки.
Даже наскоро прави ъпгрейд на димираното огледало,сложи от Голф 5.
По спомен е около 12лв в Порше.
Лично аз преминах на чистачки с програмируем интервал.Моят датчик беше приключил.
Колега от форума е доволен от своите автоматични чистачки.
Даже наскоро прави ъпгрейд на димираното огледало,сложи от Голф 5.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги.
В момента в пасата съм със CD Pioneer като е направено да се включва или изключва независимо дали колата е на контакт. Мерак ми е да сложа временно един касетофон Gamma 5 и искам да си го ползвам по същия начин без да минава през контактния ключ. Така дали ще изтощава акумулатора или ще си е същото както в момента със CD-то?
В момента в пасата съм със CD Pioneer като е направено да се включва или изключва независимо дали колата е на контакт. Мерак ми е да сложа временно един касетофон Gamma 5 и искам да си го ползвам по същия начин без да минава през контактния ключ. Така дали ще изтощава акумулатора или ще си е същото както в момента със CD-то?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами ако тази Гама 5 е като Паинера и стои в Стенбай или има бутон за изгасване, няма да изтощава Акуто.
Просто трябва да видиш дали захранването на Гамата се изключва по някакъв начин. Но може и да не може, ако е предвидена за 5,5 защото точно този Пасат има позиция за изключване през контактният ключ.
Също дали има и двата +са отрзад на кабелите.
Аз така съм вързал и моят Пайнер.
Само незнам защо искаш да сложиш тая Гама 5 - ако е от моделите предвидени за фабрично вграждане в тия Пасати, са слаби като усилватели и мелодичност. И фабричните говорители на 5,5 не са стока.
До тука ме впечатли фабричната музика на Ауди А4 - 2010 и, А6 - 2013 и на Жената Мерцедеса С 180- 2007. Направи ми впечатление че лови радио почти на 100% по м. Хемус и до Павликени. Антената е Акулова перка и има явно усилвател. Но като мелодичност и усилване пак има какво да се желае !
Единствено на Аудито А6 -2013 музиката е 6 ! Но и то е с диодни фарове и комресор за поддръжка и помпане на гумите. Доста екстри има.
Та едва ли точно тази Гама ще може нещо повече и за Радиото даже, защото антените ни са с усилвател който е сдал багажа или има лоши връзки и тнт. Най много да получиш фабричната визия и шарения.
Единственото за което ме е яд на Пайнера че не може да лови Радиото както при тоя Мерцедес С180.
-----------------------
Колега сега изкарах картинка на този Гама 5.
Тоя си е с касетката още. Поне на мене ми излизат такива ...... Аз вече само на ЮСБ слушам и СДто не го ползвам почти на Пайнера, а ти с тия касетки....... По важното е че вътре почти няма усилвател.
Не виждам да има и бутон за гасене на Стабилизатора му и осветлението. Значи ще го минеш през Контактния ключ това ретро тенеке, или ще му сложш допълнително ключе на захранващият +.
Няма да свири хубаво но поне ще е в тон с централната ти конзола.
Просто трябва да видиш дали захранването на Гамата се изключва по някакъв начин. Но може и да не може, ако е предвидена за 5,5 защото точно този Пасат има позиция за изключване през контактният ключ.
Също дали има и двата +са отрзад на кабелите.
Аз така съм вързал и моят Пайнер.
Само незнам защо искаш да сложиш тая Гама 5 - ако е от моделите предвидени за фабрично вграждане в тия Пасати, са слаби като усилватели и мелодичност. И фабричните говорители на 5,5 не са стока.
До тука ме впечатли фабричната музика на Ауди А4 - 2010 и, А6 - 2013 и на Жената Мерцедеса С 180- 2007. Направи ми впечатление че лови радио почти на 100% по м. Хемус и до Павликени. Антената е Акулова перка и има явно усилвател. Но като мелодичност и усилване пак има какво да се желае !
Единствено на Аудито А6 -2013 музиката е 6 ! Но и то е с диодни фарове и комресор за поддръжка и помпане на гумите. Доста екстри има.
Та едва ли точно тази Гама ще може нещо повече и за Радиото даже, защото антените ни са с усилвател който е сдал багажа или има лоши връзки и тнт. Най много да получиш фабричната визия и шарения.
Единственото за което ме е яд на Пайнера че не може да лови Радиото както при тоя Мерцедес С180.
-----------------------
Колега сега изкарах картинка на този Гама 5.


Тоя си е с касетката още. Поне на мене ми излизат такива ...... Аз вече само на ЮСБ слушам и СДто не го ползвам почти на Пайнера, а ти с тия касетки....... По важното е че вътре почти няма усилвател.

Не виждам да има и бутон за гасене на Стабилизатора му и осветлението. Значи ще го минеш през Контактния ключ това ретро тенеке, или ще му сложш допълнително ключе на захранващият +.

Няма да свири хубаво но поне ще е в тон с централната ти конзола.

-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:
Единственото за което ме е яд на Пайнера че не може да лови Радиото както при тоя Мерцедес С180.
-----------------------
Купи си захранване към вградения усилвател и ще стане работата.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе имам такова, но го купих заради проблем със старото Сони. Почваше да пращи на радио когато му скимне. Та фантомното захранване не помогна. После го махнах и си купих Пайнера. Сега ми стой в джоба на задната седалка. Не ми е дошло на акъла пак да го слагам и да пробвам дали ще лови радио с Пайнера.
Но със Сонито не ловеше радио по добре с него. Тоест когато Сонито си работеше без да пращи съм го пробвал с това фантомно захранване и пак радиото изчезва по Хемус.
Така че или усилвателят на антената е скапан или няма. А може и да има лоша връзка някъде.
Но със Сонито не ловеше радио по добре с него. Тоест когато Сонито си работеше без да пращи съм го пробвал с това фантомно захранване и пак радиото изчезва по Хемус.
Така че или усилвателят на антената е скапан или няма. А може и да има лоша връзка някъде.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта