Голф 4, тди, пуши след като е работила на място.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Голф 4, тди, пуши след като е работила на място.

Мнениеот plamen_kolev_94 » Чет 27 окт 2016 14:42


Здравейте колеги,

търсих във форума, но нищо не окрих. Става въпрос за Голф 4 АРЛ, 150к.с.
Колата пуши бяло след като е работила 1-2 минути на място. Сутрин при запалване няма никакъв пушек, пали от раз.
Но като спра на някой светофар, който ме държи повече от минута, като тръгна изпушва... като мина 2300-2400 оборота пушека изчезва и така до следващото спиране за по-дълго.
Сменени са повдигачите, разпределителният вал, турбото(рециклирано), О-пръстените на дюзите.
Колата иначе върви, няма никакви проблеми, масло гори едва доловимо :)

Поздрави :beer




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1131
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Голф 4, тди, пуши след като е работила на място.

Мнениеот nikolay_ss » Чет 27 окт 2016 16:53


Ако е бутано нещо по софтуера свързано с ЕГР може да го прави този номер. На един голф 5 2.0ТДИ БКД като беше бутната само картата за егр навсякъде написани най-високите стойности го правеше същият номер едно към едно с това което си описал. Като върнахме оригиналната карта и нещата се оправиха.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1024
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4, тди, пуши след като е работила на място.

Мнениеот megatronS » Пет 28 окт 2016 12:33


Много възможен проблем е шупла в главата или проблемна гарнитура, която се отваря само при определено създадено налягане и температура, много е тънка нишката при откриването на подобен дефект. Бял пушек, говори за изгаряне на охладителна течност, при студено време е нормално да се появява /от конденза в гърнетата, появил се от студения метал и горещите газове/, докато автомобила не загрее напълно, но при висока външна температура не трябва да има никакви индикации. При така описания проблем, трябва да се провери намалява ли антифриза/при много случаи, става много бавно/, или направо да се измери налягане на охладителната система при работещ автомобил, за да се изключи тази възможност.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта