Spas написа:Не се отказвай....просто имам чувството, че говорим на различни езици.... някой по-горе даде пример с пилотите на самолет, представете си той да не знае за какво са всички бутони и режими? Да не говорим какво учат, за да станат пилоти. Имат ясна представа от цялостната конструкция на самолета..... а тези пилоти, сегашните? Макс Верстапен за пример, страхотен пилот, но на 18 години.....той знае само да пилотира, какво му е теоретичното обучение... Последното състезание какво каза по радиото? Нещо се счупи. Дали Бътън щеше да каже така или щеше да каже: Скоростите заминаха.

Пилотът на самолет мислиш, че не получава информация и препоръки от ръководителите на въздушното движение ли?
escrime написа:Да ги изпробваш - ОК.
Да си научиш огромното ръководство - ОК.
Ама смяташ ли, че по време на състезание ще вземеш по-добро решение от цял екип инженери въоражени с мощна изчислителна техника и телеметрия в реално време?
Невъзможно.
Между другото, точно за Верстапен се говори, че подготовката му и начина му на говорене по отношение на болида са на изключително високо ниво.
Рикиардо вече няколко пъти каза, че за някои неща се учи от него.
Не знам защо се заблуждаваш, че който и да е от модерните пилоти схваща в някакъв сериозен детайл системите по болида, който управлява. Или пък защо мислиш, че няма абсолютно никаква представа какво и как кара?
Не разбирам как помогнало умението да си "ремонтираш" болида в спорт, в който 5 секунди решават разликата между първи и втори на финала.
Ако е състезание за издържливост като WEC - да, важно е да си познаваш системите във фини детайли, защото за 24 часа най-важното е да си на пистата.
Zdravko Zankov написа:Колеги, знаете ли, че има фирма в България, която произвежда Ф1 симулатори?
Купете си, и карайте.
Не схванах намека.