Дайте някакъв акъл как да я направя
Кора за Passat B3
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- idkedikov
 - Мнения: 914
 - Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
 - Автомобил: VW Passat 3bg
 - Двигател: AVF
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Кора за Passat B3
Иска ми се да си направя друга кора ама така като я гледам оригиналната и си мисля че нещо няма да мога да я направя от по-дебел и здрав материал...  
 Мислех си да си взема 9mm някаква ПДЧ и да я метна върху оригиналната ама незнам как ще я захвана да не мърда  
 
Дайте някакъв акъл как да я направя
			
									
									Дайте някакъв акъл как да я направя
- pas1.8mi
 - Мнения: 5208
 - Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
 - Автомобил: Passat B5
 - Двигател: 1.8T AEB 1999
 - Местоположение: София,Плевен
 
Автомобила "Комби" ли е или "Седан"?На моят Седан мисля да демонтирам оригиналната"фазеро-текстилна",да я наложа в/у МДФ и изрежа нова.След това слагам първо новата,в/у нея старата и през всичко това с болтове към металната част.Има подходящи болтчета М6 неръждавейка с глави "еврейска звезда","имбусни".....Това за да стане все пак красиво. 
			
									
										
						- 
				BatGoro
 - Мнения: 116
 - Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
На първия си пасат нямах оригинална кора, за 4 години минах през два варианта selfmade 
. 
1. 5 бр. колчета от Мр Бриколаж по 1,2 метра (зелени, за подпиране на дръвчета и цветя), ушита "кора" от дебел плат с прецепи за нанизване на колчетата и Г-образен винкел, който да държи всичко това. Подобреният вариант е с П-образен винкел, за да не излизат нагоре колчетата.
2. Преди горния вариант, карах известно време с Г-образен винкел и 2 бр. плоскости от ПДЧ. Не е удобно, ако товариш обемисти неща често. И е опасно при катастрофа - по-добре е да са с П-образен винкел и да се нанизват.
Колкото и да е странно, и с двата selfmade варианта скърца по-малко, отколкото с оригинална кора. Бих казъл доста по-малко.
Естествено става въпрос за комби Б3.
			
									
										
						1. 5 бр. колчета от Мр Бриколаж по 1,2 метра (зелени, за подпиране на дръвчета и цветя), ушита "кора" от дебел плат с прецепи за нанизване на колчетата и Г-образен винкел, който да държи всичко това. Подобреният вариант е с П-образен винкел, за да не излизат нагоре колчетата.
2. Преди горния вариант, карах известно време с Г-образен винкел и 2 бр. плоскости от ПДЧ. Не е удобно, ако товариш обемисти неща често. И е опасно при катастрофа - по-добре е да са с П-образен винкел и да се нанизват.
Колкото и да е странно, и с двата selfmade варианта скърца по-малко, отколкото с оригинална кора. Бих казъл доста по-малко.
Естествено става въпрос за комби Б3.
- B_O_S_S_S
 - Мнения: 741
 - Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
NqKvo_GaDno написа:Ми да и това е вариант ама кой знае колко ще ме обръснат за оригинална кора пък и другото което е че незнам как се сваля![]()
братле ... сваляй оригиналната .. очертаваш я върху ПДЧ-то режеш с зеге новата след това старата и си 6+ по-горе някой колега беше казал същото за мен това е варианта но ... ти пък изкаш да махнеш 10" отвори .. тогава само с ПДЧ-то без старата отгоре и после
  
  
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта
			   
