Здравейте колеги темата може да се повтаря но никъде не намерих отговор за моя проблем,колата е голф 3 гти 2е .Проблема е че когато колата загрее,включвам парното и започва да духа топло но след около 10-15 секунди започва да духа хладно и накрая студено,след като го спра и продължа да карам след около 1мин. го пускам и започва да духа пак топло и след няколко секунди започва да става хладък въздуха,накратко трябва да пускам и спирам парното за да може да духа по няколко секунди топло иначе ако е постоянно включено въздуха става студен и няма стопляне.Колата е със антифриз ако това има значение термостата работи перфектно,колата работи в нормални градуси и незнам защо няма парно ако някой се е сблъсквал с такъв проблем моля да сподели,по охладителната система не е пипано нищо от миналата зима когато колата имаше парно и всичко беше 6 само съм доливал антифриз при нужда и това е !
Последна промяна от ivostefanov на Чет 03 ное 2016 8:22, променено общо 1 път.
Няма нормална циркулация на вода през радиаторчето. Може да е задръстено или да е менте или водната помпа да не е читава или изпарителя, ако има такъв, да е вързан лошо. Поглеждал ли си струйката от тънкото маркуче в разширителния съд дали е добре?
Колата има изпарител защото е на газ но я карам от 5 години и до момента нямаше никакъв проблем с парното няма начин да е от изпарителя,за кое тънко маркучле говориш колега,това което от главата излиза и е закачено горе на казанчето,и ако е то как да проверя струята му ?
Моето излиза от радиатора, а не от главата, но предполагам, че маркучето върши същата работа. Махаш капачката на разширителния съд, ако е топъл двигателя внимавай да не се изгориш, и гледаш струйката от това маркуче при различни обороти на двигателя. Ама като не знаеш как трябва да е, не знам как ще разбереш дали е добре. Може би трябва да погледнеш струйката на някой друг голф и да я сравниш с твоята. Най-вероятно ти е задръстено радиаторчето, свали и двата маркуча и с дълъг маркуч от чешмата го промий и в двете посоки.
Или просто клапите са заминали, тоест тая за студен въздух дори и затворена няма дунапрен. Когато спре парното за определено време, въздуха се затопля в кутията и като го пусне.... Влиза хладен и няма топло. Но не отпада и варианта за радиаторчето. Така или иначе ще се сваля всичко, да сменя радиаторчето ибда облепи клапите.
забравих да напиша че клапите ги гледах и са здрави отварят и затварят не е от тях...на малкото маркучле струята на работещ двигател ли трябва да я гледам и ако е много слаба това какво ще означава от какво може да е ?
И аз си мисля за запушено радиаторче.Ако е в.помпа няма ли и мотора да почне да загрява? Или пък в.помпа да почва сега да дава фира и да не работи с пълния си капацитет и понеже радиаторчето е най-горе да не може да превърти течността.
Абе като знм мойта водна помпа как направо и парно изчезна, протече, почна да вие.... Едва ли ще го бави само на слабо парно. Да сваля всичко докато е време и не е станало студ.
Пипах маркучите и двата са нормално горещи както другите по системата,питах един познат дето разбира от коли той каза че може да е и от водната помпа,имам и едно виене като на развален лагер отпред при ангренажа но незнам точно от къде идва,дали не е от помпата това виене ?