Колеги , от 10 години все карам VW голфове , пасати , до момента карам 2.5 V6 2003 180к.с доволен съм като цяло , но от известно време съм хвърлил мерника на Файтон за мен това е най-красивия VW .. в крайна сметка въпроса ми е да ме насочите към правилния двигател:
Сиреч , искам да върви но и да не е ламя , знам че обслужването на този автомобил няма да е като на голф 3 , но все пак да е рентабилно!
Покупка на VW Phaeton
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Покупка на VW Phaeton
Последна промяна от heady88 на Съб 05 ное 2016 0:26, променено общо 2 пъти.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Хахахха, Файтон и реантабилно, хахахаа... Само. Задната лайсна на бронята е около има няма 2 бона
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Верният двигател е 4.2 бензин или компромисно 3 литра дизел. Всички други варианти водят до още по-натоварена разходна част на един и без това не евтин за поддръжка автомобил.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Защо оставям с впечатлението че файтон-а е по-голям дерт от пасата v6 който и без друго доста го плюят безпричинно ?
Все пак сме в VW форум , коя според вас е класа от тази марка? Щото май всички се плюят малко или много.. разберете едно ... цената кеф няма... и хората който харесват , обичати т.н .. ще и ще продължават си купуват vw .
За мен това е колата независимо от негативизмите който тук 90% говорят .
Сега , Колеги искам чисто и просто хора който имат или са имали наблюдения да ми кажат нещо за прословутия Файтон!
Знам че реално кажи речи ще се поддържа S класа ... но това е VW! ( имам сантиментална цена и чуство за тази марка ) за хората който не би ме разбрали!
Все пак сме в VW форум , коя според вас е класа от тази марка? Щото май всички се плюят малко или много.. разберете едно ... цената кеф няма... и хората който харесват , обичати т.н .. ще и ще продължават си купуват vw .
За мен това е колата независимо от негативизмите който тук 90% говорят .
Сега , Колеги искам чисто и просто хора който имат или са имали наблюдения да ми кажат нещо за прословутия Файтон!
Знам че реално кажи речи ще се поддържа S класа ... но това е VW! ( имам сантиментална цена и чуство за тази марка ) за хората който не би ме разбрали!
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Покупка на нов Das Auto : )
Чудомир написа:Верният двигател е 4.2 бензин или компромисно 3 литра дизел. Всички други варианти водят до още по-натоварена разходна част на един и без това не евтин за поддръжка автомобил.
Щом идваш от пасат 5.5 80% като чувство за колата ще са ти познати. Остава да прецениш дали искаш да поддържаш на цени, отговарящи на поддръжката на друг нов автомобил, един стар фаетон с техника от миналия век.
к
колко стар?
Има няма , почти няма 10 години кола.. + това просто самия фейс лифт си ми харесва...пък и просто VW e моята кола.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов VW Phaeton
Няма негативизъм, просто аз не съм такъв, че да викам на сивото "бледо розово".
Първо, от Фаетон има тамън 4 фейса, така че кажи за кой говориш. Виж във интернет - GP0 до GP4.
Текущата поддръжка ще е смесица от Пасат 2.8 и Ауди А8 - скоростната е подобна на пасатовата, двигателя, който препоръчах, го има в Ауди. Спирачки, масло - все като при А8. Филтрите (особено към купето) може да са специфични за Фаетон, но едва ли са по-скъпи от тези на Ауди.
Истинската болка почва с типичните фаетонски болежки като ръждичка под лайсните на вратите, кабела към багажника, старата мултимедиа (в GP0 и GP1) и евентуално други, за които не се сещам сега. Там всичко се купува оригиналдъ, на съответните цени. Еле ако пък някое електронно устройство каже мяу - как ще го намериш втора ръка ти си преценяваш.
Колата тежи около и над 2200 кг - гориво, спирачки, гуми - износването е правопропорционално на теглото и нервния крак.
Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
Непобедим аргумент "за" Фаетон са седалките (18-степенните !) и начина на возия. Може би и други марки ги могат тези неща така, но определено по тези 2 точки Фаетон е все още в челните редици, според мен. Плюс изработката в купето - но тук вече минаваме на много гледане в детайл и почти ниво "личен фетиш към лукс".
Всичко това ти го пиша като човек, който е прекарал много време в сондажи по въпроса. Основния проблем на Фаетон от 2ра ръка е, че собствениците изведнъж се оказват изненадани от горните неща, почва се едно провлачване и отлагане на наложими неща, ако колата е вече извън гаранция и в крайна сметка "следващия" получава един грохнал екс-лукс.
Първо, от Фаетон има тамън 4 фейса, така че кажи за кой говориш. Виж във интернет - GP0 до GP4.
Текущата поддръжка ще е смесица от Пасат 2.8 и Ауди А8 - скоростната е подобна на пасатовата, двигателя, който препоръчах, го има в Ауди. Спирачки, масло - все като при А8. Филтрите (особено към купето) може да са специфични за Фаетон, но едва ли са по-скъпи от тези на Ауди.
Истинската болка почва с типичните фаетонски болежки като ръждичка под лайсните на вратите, кабела към багажника, старата мултимедиа (в GP0 и GP1) и евентуално други, за които не се сещам сега. Там всичко се купува оригиналдъ, на съответните цени. Еле ако пък някое електронно устройство каже мяу - как ще го намериш втора ръка ти си преценяваш.
Колата тежи около и над 2200 кг - гориво, спирачки, гуми - износването е правопропорционално на теглото и нервния крак.
Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
Непобедим аргумент "за" Фаетон са седалките (18-степенните !) и начина на возия. Може би и други марки ги могат тези неща така, но определено по тези 2 точки Фаетон е все още в челните редици, според мен. Плюс изработката в купето - но тук вече минаваме на много гледане в детайл и почти ниво "личен фетиш към лукс".
Всичко това ти го пиша като човек, който е прекарал много време в сондажи по въпроса. Основния проблем на Фаетон от 2ра ръка е, че собствениците изведнъж се оказват изненадани от горните неща, почва се едно провлачване и отлагане на наложими неща, ако колата е вече извън гаранция и в крайна сметка "следващия" получава един грохнал екс-лукс.
Re: Покупка на нов VW Phaeton
Чудомир написа:Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
И КВО ПЪК ТОЛКОЗ БРЕ ЧУДОМИРЕ???

Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?
Нека да започнем с положителното - дори след 20- години ще са малко автомобилите с такъв комфорт и возия. Говоря ти от личен опит - това лято сменихме Ауди А8 2001 с Тойота Авенсис 2013 с изключително ниво на оборудване. Извинявай, но Авенсиса е, като болнаво конче с неизвестен произход сравнено с расов жребец (Аудито). Много е икономичен - двулитровия D-4D мотор, на почти никакви километри - 32 хиляди, води се един от най-надеждно изработените автомобили в своя клас и пак казвам - много е назад от по-старата с 12 години А8-ца.
Следват и неприятните неща, за които вече е написано достатъчно, но допълвам нещо много важно - по моргите Фаетоните са голям кът докато А8-ци се намират в достатъчно количество.
Изборът е много сложен, но кефът от возията и поведението на пътя нямат равни на себе си.
В заключение: Аз лично конкретен съвет ДА/НЕ не се наемам да дам!!

- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Покупка на VW Phaeton
това лято сменихме Ауди А8 2001 с Тойота Авенсис 2013 с изключително ниво на оборудване. Извинявай, но Авенсиса е, като болнаво конче с неизвестен произход сравнено с расов жребец (Аудито). Много е икономичен - двулитровия D-4D мотор, на почти никакви километри - 32 хиляди, води се един от най-надеждно изработените автомобили в своя клас и пак казвам - много е назад от по-старата с 12 години А8-ца.
Сравнението е некоректно, авенсиса е аналог на пасат, на А8 отговаря Лексус, не съм запознат с моделите.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на VW Phaeton
heady88 написа:...съм хвърлил мерника на Файтон ...
Взимай го! Няма какво да му мислиш. Един път се живее.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на нов VW Phaeton
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Чудомир написа:Навигацията и музиката са били добри на времето, но в момента вече са морално остарели.
И КВО ПЪК ТОЛКОЗ БРЕ ЧУДОМИРЕ???![]()
Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?
Аз да съм дал някъде препоръка? Написал съм плюсове и минуси, той да си решава. Да, дребните подробности ме интересуват, защото съм свикнал всичко в колата ми да работи, а не шибидаха засича, носача на ел. стъклата е счупен, климатика не е напълнен и т.н.
Още веднъж в прав текст - поддръжката на употребяван Фаетон няма да е по-евтина от такава на Пасат Б8, където пък има доволно много елементи от Фаетон взаимствани и ще бъде по-лесно продаваем след Х години отколкото фаетон. Остава въпроса за кои Фаетони говорим, тия от 5к евро или ония от 30к++?
Ако те влече лукса - Фаетона е добро решение. Което обаче далеч не значи, че няма кусури.
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Покупка на VW Phaeton
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=gcrje3
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на VW Phaeton
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:...Ти такъв автомобил за возене ли би взел или те интересуват дребните подробности?...
Като почне през ден да ти светва различна ламБа по таблото евем ти возенето

drotomir написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478116681451833&slink=gcrje3
Ето го дарака на 90 000 км , ама колко ли подводни камъка ще има никой не знае.
Липсващата част от централната конзола предполага подводни рифове, не просто камъни

- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Покупка на VW Phaeton
Вземаш го и му продаваш накладките и ще ти дойде на цената на 20 годишен голф
Не разбирам подобни теми. Подобна кола бих купил само нова. За къв лукс говорим в гащи втора употреба

Не разбирам подобни теми. Подобна кола бих купил само нова. За къв лукс говорим в гащи втора употреба

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Покупка на VW Phaeton
icoico написа:...комплект дискове и накладки за файтоня излизат към 7 бона български пари....
Аз знам къде могат да ти сложат АТЕ за 1200 евро предни/задни с работата, но нарочно не го писах, защото не знам колко струват без работата...ама пък не се бях сетил, че при W12 има вариант с керамика, за която явно говориш ти

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на VW Phaeton
За W12 накладки Ate:
13.0460-2890.2 ATE задна ос ; 159.20
13.0460-7182.2 ATE предна ос ; 355.00
Дискове Ate:
24.0122-0212.1 ATE спирачен диск задна ос ; 148.30
24.0134-0100.1 ATE спирачен диск предна ос ; 227.40
Около 1260 лв без отстъпка за 4 диска и накладки на Ate. За TRW около 1000.
13.0460-2890.2 ATE задна ос ; 159.20
13.0460-7182.2 ATE предна ос ; 355.00
Дискове Ate:
24.0122-0212.1 ATE спирачен диск задна ос ; 148.30
24.0134-0100.1 ATE спирачен диск предна ос ; 227.40
Около 1260 лв без отстъпка за 4 диска и накладки на Ate. За TRW около 1000.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci, VWPASSATGL и 49 госта