Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
SPL
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: Поморие

Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот SPL » Пет 05 авг 2011 2:20


Имам следния проблем голфа пали трудно сутрин и при дълъг престой на 1 място , върти доста време и докато запали излиза бял пушек и после всичко се оправя ? Свещите са проверени , горивния филтър е чисто нов + клапан да не пада гориво , температурния датчик е чисто нов ? На ваг-ком не излиза никаква грешка ? И ако може да ми препоръчате майстор при когото да отида Бургаска област ??!?!




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот brum » Пет 05 авг 2011 12:47


На първа сигнална - центровката проверена ли е?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7902
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот goppa » Вто 01 ное 2016 20:59


Да не отварям нова тема, имам същия проблем. От около седмица (откакто захладня) шарана пали оттретия път с доста въртене, и като запали за секунда-две оборотите са нестабилни и избълва еднократно голям облак бял дим, след което мотора бачка като швейцарски часовник сякаш нищо не е било. Нямавъздух в прозрачния маркуч, нито течове на нафтапо помпа и филтър. Още не съм проверяваш всички свещи. Как се сваля тая токозахранваща рейказа свещите? При мен я затискат тръбичките към дюзите. И кое реле е релето за подгрева?

Колата е Saharan 1997 1.9 TDI 110 AFN


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот bobitur » Сря 02 ное 2016 9:09


103 е релето но махни буксата на температурния датчик и пробвай, трябва да имаш ток до свещите. Ако не бушона е аут. И ако са здрави пробвай сутрин с махната букса, как ще пали. Или нямаш подгрев или температурния датчик е дал фира.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6340
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот vanesto » Сря 02 ное 2016 10:13


И центровката на помпата трябва да се види.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7902
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот goppa » Сря 02 ное 2016 12:14


Тaя зaрaн пробвaх без дaтчик и пaк същото, сaмо чекa свети по- дълго. Центровкaтa преди месец я гледaх беше ОК, тaйминг 60 милигрaми 4. Остaвa дa сa свещи бушон или реле ще ги видя в Съботa, че сa нaврени нa Хенри Форд у aуспухa и е бaя рaзглобявaне.
Блaгодaря зa съветите!


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот stefarata » Сря 02 ное 2016 12:41


Направо вземаш един помощник, даваш му мултицет-а и му казваш да гледа под капака има ли ток на свещите като дадеш контакт.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот Zinoto » Пет 04 ное 2016 17:02


На тези температури сутрин свещите дори и всички да не работят трябва да си пали. Милиграмите 4... бедна идва сместа, но пък с изваден датчик трябваше да е по-добре. Абе трябва да се види, чак толкова да е издухана, не вярвам.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7902
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот goppa » Съб 05 ное 2016 10:10


Здравейте колеги. Днес проверявах свещите и токовете. Свещите работят, ток има но първото палене си остава трудно. Проверих центровката. Показва ми голямо закъснение, на графиката се вижда само точка на оста на температурата. Странното в случая е че колата работи нормално, има тяга и не пуши. На meas.blocks група 0 във второто поле ми показва 055, но щом цъкна switch to basic settings става 000.
Как разбира компютъра кога е момента на впръскване?
Възможно ли е тоя датчик да го лъже, защото допреди месец центровката си беше ОК?
От какво може да се измести центровката към закъснение?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот bobitur » Съб 05 ное 2016 17:13


На загрял мотор без консуматори даваш на канал 00 и тогава бейсик сетинг и отдоли вдясно ти излиза тди тайминг. Направи профилактика на стартера ако върти сутрин по тегаво. И на форда релето е под волана 103 и бушона е голям поне 60 ампера. Свали малко милиграмите поне на 3. И центровката над синята линия.
При разтегнат ремък отива на закъснение центровката.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот Zinoto » Съб 05 ное 2016 20:58


AFN разбива зъбното колело на коляновия вал, отивай да го сменяш, защото може да превърти. Толкова много назад не е от разтягане на ремъка. От това ти е и проблема с паленето. Нормално е да не усещаш разлика във вървежа. В движение авансатора регулира предварението, а на студен мотор стойността е зададена и като е назад статичната с 2-3 градуса, няма как да пали нормално.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7902
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот goppa » Нед 06 ное 2016 17:35


Днес проверих синхронизацията на валовете. Имаше закъснение на разпределителния вал с около един зъб на ангренажа. Вероятно колелото на коляновия вал е тръгнало. Превъртях разпределителния вал до центровано положение. И регулирах центровката на помпата. Според вас има ли опасност да продължи да се разбива ангренажното колело на коляновия вал? А има ли опасност да превурти напълно?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот Водния дух1 » Нед 06 ное 2016 17:53


Ходи го оправяй,че превърти ли ,става салата-все едно си скъсал ангр.ремък.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7902
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот goppa » Нед 06 ное 2016 18:13


Пак да попитам. Има ли опасност да превърти?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8962
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!

Мнениеот samo_pechka » Нед 06 ное 2016 22:35


Да! Може и да скъса болта!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot], MapTo_D и 141 госта