Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Здравейте, колеги ,имам следният проблем с пасата . Колата ми е с газов инжекцион пали винаги на бензин обаче много дълго върти преди да запали.Завчера ми свърши газта и покарах само на бензин . След 4-5часа когато вече беше изстинала запали без проблем.След това реших да пробвам пак само на бензин, след време запали много лесно. Обаче като сипах газ и карах следващото палене студена беше много трудно отново?! Някой ако се сеща моля нека сподели.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Да не ти изпуска газ в колекторите?
Може и дроселът да си "забравя" математиката, заради карането на газ...
Бензиновата помпа мерена ли е?
Може и дроселът да си "забравя" математиката, заради карането на газ...
Бензиновата помпа мерена ли е?
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Подкрепям мнението на колегата отгоре. Изпарителя ако е стар му се е напукала мембраната и дори на изгасена кола пропуска газ към колекторите. Колата се дави после ...
Над 1 година съм се нервирал с тоя проблем докато Мишо от Герман не ми каза ,че е много възможно да е от това. При мен се изразяваше обаче в тресене след палене.
Над 1 година съм се нервирал с тоя проблем докато Мишо от Герман не ми каза ,че е много възможно да е от това. При мен се изразяваше обаче в тресене след палене.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Изпарителя и да е стар ,дори и да изпуска,е без значение,защото след него е газовата рейка.Ако рейката изпуска,вече може да се пълнят колекторите. 

- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
pas1.8mi написа:Изпарителя и да е стар ,дори и да изпуска,е без значение,защото след него е газовата рейка.Ако рейката изпуска,вече може да се пълнят колекторите.

На тая снимка като гледаш, случайно да има и друг път до двигателя осен през рейката?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Да,и за това си прав!
В случая ,ако изпуска и през вакуума,не само паленето му е проблем ...

- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Толкова е просто всичко. Ако когато няма газ и се кара на бензин, и всичко е ок ,тогава кой е виновен?
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Всъщност не е толкова просто. Long trim, Short trim, гасиш на едни данни получени от горене на пропан бутан, палиш със същите ама на бензин.
Иначе това с изпратиеля беше проблема при колега с форд фокус на газ фабрично BRC, смени изпарителя и се оправи.
Иначе това с изпратиеля беше проблема при колега с форд фокус на газ фабрично BRC, смени изпарителя и се оправи.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
DoH_KuXoT написа:Всъщност не е толкова просто. Long trim, Short trim, гасиш на едни данни получени от горене на пропан бутан, палиш със същите ама на бензин.
Иначе това с изпратиеля беше проблема при колега с форд фокус на газ фабрично BRC, смени изпарителя и се оправи.
И кое не му е простото??? Ти сам го написа, газта променя short trim-a и после се е*ва на бензин. Кой е виновен?
Над една година брах ядове с тая газ. Газаджията упрекваше бензиновата система, ходя при майстор , той ме пита дали работи добре само на бензин. Като кажа да , той ми вика да ходя при газаджията и така един омагьосан кръг. Един ден Мишо от Герман ми обясни схемата с вакума и реших пак да отида при газаджията. Оня пак ми вика ,че не било от газта и това не било възможно(Горна баня - Еврогаз). Казвам му ,че си плащам да сменят изпарителя(беше на 80 000). Той пак ми дудне,че не вярва да е от него. Смениха го и вече над 20 000 колата си пали и върви без проблем.
Последна промяна от katmai на Сря 09 ное 2016 12:26, променено общо 2 пъти.
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
katmai написа:DoH_KuXoT написа:Всъщност не е толкова просто. Long trim, Short trim, гасиш на едни данни получени от горене на пропан бутан, палиш със същите ама на бензин.
Иначе това с изпратиеля беше проблема при колега с форд фокус на газ фабрично BRC, смени изпарителя и се оправи.
И кое не му е простото??? Ти сам го написа, газта променя short trim-a и после се е*ва на бензин. Кой е виновен?
не ме разбра, имам предвид, че не само от изпускащ изпарител става проблем, не съм изключил газовата от уравнението.

- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
DoH_KuXoT написа:katmai написа:DoH_KuXoT написа:Всъщност не е толкова просто. Long trim, Short trim, гасиш на едни данни получени от горене на пропан бутан, палиш със същите ама на бензин.
Иначе това с изпратиеля беше проблема при колега с форд фокус на газ фабрично BRC, смени изпарителя и се оправи.
И кое не му е простото??? Ти сам го написа, газта променя short trim-a и после се е*ва на бензин. Кой е виновен?
не ме разбра, имам предвид, че не само от изпускащ изпарител става проблем, не съм изключил газовата от уравнението.
Ти не ме разбра. Аз казвам ,че проблема е в ГИ. Какво точно в ГИ вече е друго нещо и се надявам "майсторите" на ГИ, при които ще отиде колегата да си разбират от работата.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Няма логика да е от адаптациите на компа (long trims) защото ламдата започва корекции след като достигне около 300 градуса и по-точно веднага след спиране на работата на помпата за вторичен въздух (прахосмукачката). Преди това компа изобщо не се интересува от нея, която преди да спре помпата няма и никакви показания. А че проблема е газта мисля че навсички е ясно остава само да се разбере къде точно-в мембраните ли в клапан ли.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
KBK написа:Няма логика да е от адаптациите на компа (long trims) защото ламдата започва корекции след като достигне около 300 градуса и по-точно веднага след спиране на работата на помпата за вторичен въздух (прахосмукачката). Преди това компа изобщо не се интересува от нея, която преди да спре помпата няма и никакви показания. А че проблема е газта мисля че навсички е ясно остава само да се разбере къде точно-в мембраните ли в клапан ли.
Ламбда сондата не прави корекции, ECU-то прави корекции. Ламбдата мери. Според теб ,какво ползва ЕКУ когато правиш студен старт?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
katmai, разбира се че ламбдата мери, не знам защо си такъв буквояд, да не си юрист? Ако нещо от по-горе написаното от мен не е вярно кажи, но няма смисъл да издребняваме за такива неща.
ECU-то ползва показанията на периферните датчици - температура на входящ въздух, температура на антифриза, положение на дросел клапата и си използва горивната карта. Защо според теб какво ползва от показанията на ламбда сондата преди да запалиш?
ECU-то ползва показанията на периферните датчици - температура на входящ въздух, температура на антифриза, положение на дросел клапата и си използва горивната карта. Защо според теб какво ползва от показанията на ламбда сондата преди да запалиш?
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 1.8Т 02г трудно първо палене
Тоя Long Term Trim нулира ли се при гасене на двигателя?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта