Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Вто 08 ное 2016 13:45


Pet_rov написа:Не я закачай

ОК :th_up
Очаквам днес да свърши каквото има в бутилката и ще заредя да я засека.




kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Чет 10 ное 2016 11:37


Днес след каране около 3, 4км. и престой около 30, 40мин. запали много трудно с много въртене. Не знам не се ли дави. Студена стояла цяла нощ пали веднага. Иначе съм доволен как върви на газ и разхода е предполагам добър. Очаквах да е свършил газта, а още върви, сигурно вече е накрая. Крана на маркуча ли да навия малко или от винта на изпарителя за ниските?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19306
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот stefan4o » Чет 10 ное 2016 13:32


Според мен щом пали трудно на топла кола, значи газта й е в повече :wink


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Чет 10 ное 2016 13:59


На какво гориво я палиш?Нормалното е да палиш на бензин и да прехвърля на газ.
Има вариант да ти изпуска клапана на изпаритела и от там да я дави.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Чет 10 ное 2016 15:00


На газ я паля, който е слагал газовата я е направил ключа на едната страна газ, на другата бензин. В средата е нищо. Има и второ копче за почерпване при карбуратор което също не е свързано. Тя след 5 мин. работа не е много топла, но си я дави. Газта не мисля че и е много защото я отвих съвсем леко колкото да не гасне при минаване от бензин на газ и да не ми забива с пълна газ.
Пак не върви като на бензин така че не мисля че аз съм я удавил. Преди пак въртеше повече топла но не толкова като сега.
Тоя клапан на изпарителя как да го проверя?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот muns61 » Чет 10 ное 2016 18:22


Ключът ти май е за вакуумен изпарител.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Чет 10 ное 2016 21:16


Да, такъв са сложили газаджиите още 2004та като са я слагали. :banghead
Гледам, че има и за ел. изпарител без автоматично превключване. Просто липсва бутона за почерпване.
Преди години като я караше баща ми зимата си я палеше на бензин и си я караше така ако минава по около 5, 6 км. На газ слагаше когато позагрее, след 10, 15 минути.
Зимата и на мен не ми е проблем да си карам само на бензин ако щр я гася след 5 мин. и стрелката за температурата още не е мръднала. Въпроса е, че сега не е студено и няма нужда да се пали на бензин. Сутринта си запали като на бензин без никакви проблеми, след като я изгасих след 5 минути каране и тръгнах да я паля след престой около 15 мин. и се задави. Мисля че като стои и изпуска някак газ към моното. Защото преди да я отвия пак се давеше леко, и въртеше повече ако я изгася веднага, но не му обръщах внимание, а беше много спъната щом като сложех на газ и гаснеше. Няма как да е била много пусната газта от крана тогава. Сега просто я дави по-силно от преди.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот muns61 » Чет 10 ное 2016 22:10


Да, мислиш аналитично, което ме радва. Направи си ремонт на изпарителя, защото пуска газ след гасене на мотора. Или купи нов, както прецениш. Смени си ключа с такъв за електрически изпарител, с превключване на обороти и симулатор за дюза и ламбда сонда. Паленето и карането на газ при минусови температури е нещо нормално, не е нужно да е вътриш с бензин.


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот vovo6808 » Чет 10 ное 2016 23:52


И за какво му е този симулатор за дюза и ламбда сонда?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS майстор за центровка на делкото и газовата в София

Мнениеот Iezekil » Нед 13 ное 2016 8:51


К.Одаджийски написа:Има една разлика, аз съм с двигател PF, който по принцип с пълния инжекцион е 107 магарета, обаче аз изхвърлих колектора, дюзите и ЕКУ-то и монтирах моно от ABS двигател. Та по добрите показатели са може би заради разлики в главата на двигателите. Клапаните на моята глава май с с по голям диаметър и от там малко по добра динамика може би.

Ако главите са еднакви/според едно мнение/ и колектора е стоков за моно,то не виждам как с едни клапани ще се изкарат разлики.Основната разлика при теб според мен е в буталата.
Пиша това,понеже съм в дилема да сменям ли моята глава с друга,имат ли разлика в самите камери 1,8 главите.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12113
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 13 ное 2016 10:57


Аз мисля, че точно главите са различни, а блоковете са еднакви


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Нед 13 ное 2016 15:42


Ами да пише някой конкретика,в цифри.
Логичен въпрос-какво може да е различно в една глава/камера,вал/,за да се вадят различни коне?Щом бутала/диаметър,ход,чело,горивна камера,височина на бутало,дебелина на чело/,колянов вал и биели са еднакви?
За съжаление намирам само за PG и RP инфо и там със сигурност чарколяците в блока са различни.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот dreadx » Пон 14 ное 2016 2:01


Ами или степен на сгъстяване (предвид, че се управлява от по-съвършен multipoint инжекцион) и/или разпределителен вал.

Един приятел имаше теория, че на Голфа му били сложили умишлено смотано газоразпределение, за да изкарва по-малко коне по някакви си търговски или еко-изисквания - и го смятал нещо, поръчал си друг вал и колата започнала да харчи значително по-малко и да върви доста повече.

Въпросът между другото ме интересува, понеже бях взел да мисля някаква система на моно Пасат да се сложи газов инжекцион. Горе-долу го измислих как ще стане, след което мислих и по варианти да се ашладиса multipoint, както се слага нормално с 4-те отделни дюзи. После реших, че може би има и друга разлика в двигателя и няма просто ей-така да му дойдат повече коне. Но понеже нямам документация за тези двигатели, нито съм се занимавал с тях - ще се радвам, ако някой хвърли светлина по въпроса.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Пон 14 ное 2016 7:35


Степеннта на сгъстяване и компресионната височина,ако са различни показват именно,че има разлика в буталата/блока.Само със смяна на разпределителен вал ефекта е никакъв.Ако освен вала се смени и всмукателно/изпускателния тракт/портване,полиране на колекторите,разстъргване на дросела,/ефект ще има някакъв.Ако обаче се смени и нещо по долницата на мотора-например бутала,с цел увеличаване степента на сгъстяване-тогава вече вадим някаква мощност повече.Може би за определени мотори отношение има и коляновия вал+биели.
Тук пускам един цитат,засягащ само два от 1,8 моторите,хубаво е да се намерят данни и за останалите.
pe6kata написа:буталата са коренно различни...
ПГ с/у РП

- камерата е по-дълбока- 8.6мм/ 4.4мм
- самото бутало е по-дълго - 71.45мм/ 62.5мм
- разстоянието от средата на буталния болт до челото - 39.5/32.2мм
- издатината в/у челото на буталото - 1.95/1.3мм
- диаметър на горивната камера в буталото- 55/56мм
- дължина на бутален болт- 67/57мм
- диаметър бутален болт- 22/20мм

биели: 136/144

вала е еднакъв

г60 е с усилени биелни лагери- спутери. идват многократно по-скъпи от обикновениете


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот pe6kata » Пон 14 ное 2016 11:19


К.Одаджийски написа:Аз мисля, че точно главите са различни, а блоковете са еднакви

:th_up
всмукателните клапани са с 2мм по-големи, разпределителния вал е с други фази и бензиновите дюзи са монтирани в главата.
Долницата на ПФ/ПБ и ABS е абсолютно еднаква. При RP буталата са различни- с по-голяма камера са.
Добър мод за 1.8 моно е да се монтира глава от ПБ/ПФ заедно с вала, изпускателния колектор и двуцевката надолу...(затапват се отворите на дюзите).



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта