Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Плюсовете са 2, единия постоянен другия през контактния ключ. При мен и двата са свързани към постоянния. Касетофона се включва и изключва като се натисне бутона за усилване както на CD-to, но като се изключи остава да премигва едно червено диодче отпред, та това ме притеснява дали и крайното стъпало остава активно и от него да падне акумулатора. Иначе pioneer-a ще си остане разбира се просто ми харесва "ретро" вида на касетофона и ще постои временно :D
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги палеца на жилото на предния капак не се връща в изходна позиция,жилото е наред гледах механизма отпред няма чупено трябва ли да се гресира някъде пружината или да се капне масло?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По скоро ти се е откачила бронята вътре при лоста ! Но може и вънка при ключалката да е. Огледай ! Демек дърпаш цялото въже, а не само вътрешното жило.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:По скоро ти се е откачила бронята вътре при лоста ! Но може и вънка при ключалката да е. Огледай ! Демек дърпаш цялото въже, а не само вътрешното жило.
Ще огледам по подробно мисля че проблема се крие при механизма,когато дръпна палеца той отваря капака но когато навън се налага да го затисна той не се заключва и следователно се връщам в купето натискам го в изходна позиция излизам и след това вече се затваря.
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Със падането на температурите все по-често се сещам, че някои от пасати имат ел. радиатор към парното.
Сега на въпроса в мега партц излизат доста оферти за ел. радиатори за пасат 5 на скромни цени, но остава въпроса дали може да се монтира на всяка коруба?
Някой правил ли е такава интервенция?
прилагам снимка на радиатора, ще съм благодарен на всякаква информация, начин на свързване и т.н.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като ви казах едно време че ми е омазана Виско-перката никой не каза дали така приключват тези Виско муфи.
Е тя започна и да пръска по кората на мотора при каране на дълъг път. Явно тогава виско-гела се разширява най много и започва да излиза интензивно. А перката го изтрелва по мотора.
Иначе се каза че много било важно как се съхранявало във вертикално положение. Аз така и не виждам какво ще му стане на капсолованият гел в хоризонтално положение.
Та единственият проблем е като изтече. Явно на лято ще се махне предницата и ще се сложи нова виско-муфа.
Е тя започна и да пръска по кората на мотора при каране на дълъг път. Явно тогава виско-гела се разширява най много и започва да излиза интензивно. А перката го изтрелва по мотора.
Иначе се каза че много било важно как се съхранявало във вертикално положение. Аз така и не виждам какво ще му стане на капсолованият гел в хоризонтално положение.
Та единственият проблем е като изтече. Явно на лято ще се махне предницата и ще се сложи нова виско-муфа.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз сминих моето виско без да свалям муцуната. Не е лесно но става, изподрах си ръцете, но за 30 минути бях с ново китайски виско , което замени иначе здравото , набедено за проблемно ОЕ виско. Вече 2 години карам с китаеца и работи перфектно. Пазя си ОЕ -то изправено в мазето. При мен почна да вие и по прочетеното по форумите му дадох присъда. Уви нямаше промяна, оказа се , че вие изпарителя на газта, който беше сменен гаранционно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Я обясни как става номера да се свали без да се маха предницата. Понеже ако може ще си го сменя аз. Иначе ще е в сервиза.
Знам че има един шестограмен болт отпред между радиатора и перката. Какъв номер е шестограма и как бръкна там без да прецакаш радиатора и да счупиш перката.
Предполагам развиеш ли този болт и виското пада с перката.
Кажи че не искам пак да разглобяват всичко и да давам излишни пари за това.
А Виското заминава и трябва да го подменя.
Тя твоята беше Бензинова и имаше малки разлики. И според майстора не са абсолютно еднакви двете Перки и тнт.
Знам че има един шестограмен болт отпред между радиатора и перката. Какъв номер е шестограма и как бръкна там без да прецакаш радиатора и да счупиш перката.
Предполагам развиеш ли този болт и виското пада с перката.
Кажи че не искам пак да разглобяват всичко и да давам излишни пари за това.

Тя твоята беше Бензинова и имаше малки разлики. И според майстора не са абсолютно еднакви двете Перки и тнт.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Заставаш пред решетката, от дясната страна на виското леко надолу има две ушички процепени, вкарваш една здрава отверка. Отверката влиза в отвори на шайбата, която се върти от ремъка. Така законтряш ролката да не шава. Взимаш шестограм , мисля номер 7 беше и развиваш трите болта откъм мотора на шайбата която се върти от ремъка и самото виско. Сваляш горния маркуч на радиатора. После идва сложното, трябва хем да приближиш пекрата с виското към двигателя в горния край, за да излезе от дифузьора, хем да я отдалечиш от ДВГ за да прескочи шайбата. Малко усукваш перката и излиза с малко зор. Сваляш верката от виското, сменяш го, слагаш перката и по обратния ред събираш.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако от първият клип нищо не видях, то от втория клип съвсем пък не ми стана ясно как извади ремъка така лесно. Аз съм пробвал да напъвам тази ролка-амортисьор с гаечен ключ и не мога да го сгъна въобще. А да не говориме че ти колега не каза да се маха ремъка.
Та клиповете не помагат и нямат общо с твоето обяснение.
Дефакто от вторият клип, тоя извади цялата ролка която се върти от ремъка с клещи тип гарги и после разглоби нещата. Все едно е набита на оста към мотора. Обаче перката излезе първа и вече разглобена ?!
Абе нещо не е ........
Майче ще се сваля всичко.
Та клиповете не помагат и нямат общо с твоето обяснение.
Дефакто от вторият клип, тоя извади цялата ролка която се върти от ремъка с клещи тип гарги и после разглоби нещата. Все едно е набита на оста към мотора. Обаче перката излезе първа и вече разглобена ?!

Абе нещо не е ........
Майче ще се сваля всичко.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Клиповете са повече от ясни. Тази ролка амортисьор явно си я напъвал в другата посока
. За ремъка не съм казал да, то се подразбира. Значи над това да ми търсиш грешки си успял да се задълбочиш, но над клипа не
. Та клиповете на мен ми помогнаха, щом на теб не са значи няма да се справиш сам. Виско може да вземеш с шайба и без шайба зависи какъв производител избереш. Но и това ще ти се изясни като търсиш резервната част.
Дефакто с гаргите той си държи контра, за да не контрира с отверка в процепените уши. Въпрос на предпочитание. Набита на оста на мотора няма как да е , това не е струг. Перката я беше развил от болтчетата, което е доста трудно и ненужно според мен.
Ако свалиш всичко единственото което ще си спестиш е кълченето на перката, защото няма да ти пречи дифузьора, всичко останало ще ти е точно толкова трудно и според мен не си струва хамалогията, ако само затова сваляш муцуната. Виж ако си решил да сменяш ангренаж и ги обединиш най-добре.


Дефакто с гаргите той си държи контра, за да не контрира с отверка в процепените уши. Въпрос на предпочитание. Набита на оста на мотора няма как да е , това не е струг. Перката я беше развил от болтчетата, което е доста трудно и ненужно според мен.
Ако свалиш всичко единственото което ще си спестиш е кълченето на перката, защото няма да ти пречи дифузьора, всичко останало ще ти е точно толкова трудно и според мен не си струва хамалогията, ако само затова сваляш муцуната. Виж ако си решил да сменяш ангренаж и ги обединиш най-добре.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не ти търся грешките, ами търся как точно става номера ! От тия клипове се вижда само готовият резултат.
Аз така не мога да разбера какво и къде се отвива за да се разглоби перката с виското.
Амортисьора-ролка ми е сменен с другите ремъци и ролки. Като тръгна да го завъртам и целият мотор потъва но не и амортесьора- як е.
Ще се справя ако разбера къде и какво се отвива за да се свали виско/перката. А от тези клипове точно това не ми стана ясно.
Аз не подразбирам че ремъка се сваля, след като ти не го казваш !
А и ти доколкото разбирам не сваляш ремъка, защото не държиш контра с гарги а контрираш с отверка и ремъка си остава по осите.
Ако обясниш пак но по подробно може и да разбера. От тия клипове няма да стане явно. Постни са.
Аз така не мога да разбера какво и къде се отвива за да се разглоби перката с виското.
Амортисьора-ролка ми е сменен с другите ремъци и ролки. Като тръгна да го завъртам и целият мотор потъва но не и амортесьора- як е.
Ще се справя ако разбера къде и какво се отвива за да се свали виско/перката. А от тези клипове точно това не ми стана ясно.
Аз не подразбирам че ремъка се сваля, след като ти не го казваш !
А и ти доколкото разбирам не сваляш ремъка, защото не държиш контра с гарги а контрираш с отверка и ремъка си остава по осите.
Ако обясниш пак но по подробно може и да разбера. От тия клипове няма да стане явно. Постни са.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
мен ще ми е трудно да ти го обясня подробно , защото съм го правил преди две години и вече не ми е прясно в главата.
ето снимка на едно виско комплект с ролката , която се задвижва от ремъка.
Виж между трите болта че има един отвор-централен с резба. На втория клип на 8:42 минута се вижда вкарания инструмент с който се развива централния болт. Този болт държи ролката, която се върти от ремъка, на нея виското е монтирано с три болта с 12-остен, към него вече е хваната перката.

ето снимка на едно виско комплект с ролката , която се задвижва от ремъка.
Виж между трите болта че има един отвор-централен с резба. На втория клип на 8:42 минута се вижда вкарания инструмент с който се развива централния болт. Този болт държи ролката, която се върти от ремъка, на нея виското е монтирано с три болта с 12-остен, към него вече е хваната перката.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Допълнително за улеснение, ако се развият на очиларката болчетта дето са отгоре в края, ми се струва, че леко ще може поддаде в посока навън и да се измъкне още по-лесно
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Aма този инструмент се слага отзад към мотора. Аз поне там различавам нещо лъщящо. Защото аз си го представям че е отпред при радиатора този болт, обаче греша. Това е шестограм 7 мм ? Или е Тресчотка с шестограм 7мм ?
Кората на мотора ми пречи да видя този достъп от към мотора. И върху мотора остава паразитна ролка с лагер, така ли ?
Значи трябва да се свали ремъка и да се отвие централният болт като се държи контра или с Гарги или с Отверка, но трябва да видя къде точно на колата.
Почвам да загрявам.
Значи ключа върху амортесьор/ролката съм го натискал наляво като съм с лице към колата и нещеше. Незнам дали е правилно ? Сега може и да се е охлабил.
Грешно съм го натискал- на дясно е- към ролката и алтернатора !!!
Открия ли отзад централният шестостен................
А на Дизел трябва ли да се разкача маркуча на радиатора и какво пречи ???
Кората на мотора ми пречи да видя този достъп от към мотора. И върху мотора остава паразитна ролка с лагер, така ли ?
Значи трябва да се свали ремъка и да се отвие централният болт като се държи контра или с Гарги или с Отверка, но трябва да видя къде точно на колата.
Почвам да загрявам.
Значи ключа върху амортесьор/ролката съм го натискал наляво като съм с лице към колата и нещеше. Незнам дали е правилно ? Сега може и да се е охлабил.
Грешно съм го натискал- на дясно е- към ролката и алтернатора !!!

Открия ли отзад централният шестостен................
А на Дизел трябва ли да се разкача маркуча на радиатора и какво пречи ???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта