Здравейте колеги.
Пускам не знам си коя подред тема за това инженерно недоразумение наречено Pierburg 2e2.
Пресните ми проблеми с него са:
-Когато е студена колата на бензин не работи като хората.Не мога да я запаля само с въртене на ключа,трябва да и се подава и гориво от педала на газта.След като запали колата се дави с бензин,защото отзад вдига сиво-черна пущилка.Същото го прави и като е загряла ако я прехвърля от газ на бензин,и има едно гадно притрисане в диапазона 1200-1500 оборота с минимално подадена газ.С баща ми човъркахме онзи ден винта за качеството на сместа,с цел да пуснем повече въздух,за да не се дави с гориво,но не се усети никакъв ефект нито на обедняване,нито на обогатяване.За сметка на това оборотите на газ на ПХ и ПХ в движение варират от 500-970,като напълно от самосебе си се променят без моя намеся.Отново си играх с винта за качество на сместа,но нищо не се случва.Един път са си нормални,друг път са ниски.
-Отделно от това имам проблем с черната кутийка за вакум в предната част на карбуратора.Доколкото знам,това е т.н pulldown механизъм,който има влияние само при студен двигател на смукач,но при мен явно и като загрее колата оказва влияние,защото преди когато работеше (не свиреше) проблеми с оборотите нямах и можех да си ги вдигам от изпарителя,а сега това не е възможно.
Ще се радвам да ме насочите ако мога сам да се опитам да си оправя проблеми,ако ли не,можете ли да ми препоръчате читав майстор в районите Пловдив,Стара Загора,Сливен?За съжаление нямам път към София при Люси...
Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
Ако под черната кутийка с вакуум визираш т.нар. "термо-ампула" мисля, че подходът ти е погрешен. Ако не се лъжа минава вакуум през нея - т.е. ако се е разхерметизирала да пипаш винта за качеството на сместа не е добра идея, щото после дори и да оправиш карбуратора, ще трябва да минаваш през газ-анализатор. Отиди в местното сплав-Комерс и си вземи друг карбуратор за части. Вчера ходих в нашето и видях поне 2-3 такива карбуратори, видимо здрави на пръв поглед. Има Пасат Б3 с такива.
https://www.drive2.ru/l/1849549/
И недей да даваш определения за "недоразумения" на по 25 години. Съвсем нормално е даден възел да се скапа след толкова години употреба. Просто прочети от руските източници кое как работи и се захвани сам си го оправи.
https://www.drive2.ru/l/1849549/
И недей да даваш определения за "недоразумения" на по 25 години. Съвсем нормално е даден възел да се скапа след толкова години употреба. Просто прочети от руските източници кое как работи и се захвани сам си го оправи.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
Това е вакума на автоматичния смукач,ако е ампулата не би ли следвало да работи на ниски обороти студена?
Като я запаля държи 1200-1500 оборота според зависи времето и плавно ги сваля понякога до 1000,друг път до 750 и като изключа от скорост на загрял двигател понякога падат на 500,а на следващото палене и след като загрее изключа,са примерно 900?Може ли това да е от клапата за топлия въздух от колекторите,ако от там бърка да вкарва топъл въхдух и затова да прави така?
Искам на първо време са си работи нормално на газ,че често пътувам и е кофти.Ще се радвам да помогнеш колега,понеже виждам че си доста по-запознат с тези карбуратори от мен
Като я запаля държи 1200-1500 оборота според зависи времето и плавно ги сваля понякога до 1000,друг път до 750 и като изключа от скорост на загрял двигател понякога падат на 500,а на следващото палене и след като загрее изключа,са примерно 900?Може ли това да е от клапата за топлия въздух от колекторите,ако от там бърка да вкарва топъл въхдух и затова да прави така?
Искам на първо време са си работи нормално на газ,че често пътувам и е кофти.Ще се радвам да помогнеш колега,понеже виждам че си доста по-запознат с тези карбуратори от мен
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
В шкафа си имам всички модели на 2Е резервни. Всеки от тях съм го разглобявал, но подробно не съм се занимавал да разследвам кое за какво служи. Иначе си отремонтирай това, което не ти работи или е счупено и предполагам, че ще ти се оправи колата. На първо време виж дали не му е скъсана мембраната - като леко смукнеш с уста, примерно.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
Мембраната е скъсана,проверил съм я отдавна,но интересното е,че смукачът работи,а тялото няма как да го сваля,защото е като капсуловано за карбуратора,иначе имам от друг карбуратор същото и явно ще трябва да го избивам и да му побългарявам захвата да работи,но на мен ми е по-интересно защо тези оборотие правят така ?
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
Когато имаш пробив във вакуумните пътища е съвсем в реда на нещата колата ти да прави каквото си иска.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1.6 EZ 1990-Pierburg 2e2 и неговите непрекъснати проблеми.
Интересно,защото се беше оправила и цяло лято нямах никакви проблеми с оборотите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта