прекъсване....и други проблеми..

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Вто 06 фев 2007 0:35


Няма нищо странно. На NZ са със шест.

Абе защо на една от другите снимки ми се вижда, че смучи само топъл въздух? :shock.

А тази чернилка в казанчето за спирачна течност какво ли представлява? :gruebel

Хубави снимки си направил. Всеки път като ги погледна - виждам нов недостатък. :lol:

Румбурако, да вземеш да си стегнеш колицата! :evil:




Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rumburak » Вто 06 фев 2007 18:52


stil написа:Няма нищо странно. На NZ са със шест.

Абе защо на една от другите снимки ми се вижда, че смучи само топъл въздух? :shock.

А тази чернилка в казанчето за спирачна течност какво ли представлява? :gruebel

Хубави снимки си направил. Всеки път като ги погледна - виждам нов недостатък. :lol:

Румбурако, да вземеш да си стегнеш колицата! :evil:

:oops: :oops: :oops: :roll: :oops:
Изображение
на тази снимка ли виждаш че дърпа само топло? ....а как трябва да е ? :037:
Изображение
а на тази се вижда че има чернилка в казанчето, да... :banghead: :037:
:013: :talk: от какво може да е и аз не знам... да взема да сменя спирачна течностли...:037:


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 09 фев 2007 1:11


Е сега погледнах снимките,които са направо перфектни и видях още нещо което не му е мястото на тази кола, а именно кабелите за свещите. Мисля че има огромна разлика между кабели от OPEL и VW нали?


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пет 09 фев 2007 12:13


Изображение


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот rumburak » Съб 10 фев 2007 16:30


УЖАС!!! :cry: ....това с кюнеца ще го оправя.....това с спирачната течност и него ще го "fix"...ама това с кабелите..... преди 4-5 месеца ги смених,щото старите бяха BOSCH вдървени и изпяли си песента и правеха проблеми......това че са ми ги сменили с Опел-ски и малко по-дълги проблем ли е? :?: :037:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 10 фев 2007 18:53


Ами всеки кабел си има определено съпротивление както и всяка свещ.Ако тези кабели са със съпротивление около 6 килоома както е три полото ,невиждам каккъв проблем може да има ,по ако ще и 30 метрови да са


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 12 фев 2007 13:56


Анбухе, никъде не съм твърдял, че тези 10 sm в повече са фатални. Казах, че кабелите изглеждат поне с 10 sm по-дълги, което ме навежда на мисълта, че не са за Polo. Сега, като се загледах и чашките са различни.

Румбурако, не е проблем да се кара с тях, но все пак провери поне тяхното съпротивление – трябва да бъде между 5.5 и 6 kohm.
На пазара има кабели със съпротивление от 1kohm до 20 kohm. Някой са с резистори в чашките, други с разпределено съпротивление (на лин. метър). Кой са най-подходящи за конкретения автомобил е решил производителя в зависимост от мощността и честотата на EMI и RFI, а също така и необходимата енергия на искрата, която да гарантира безпроблемно запалване при определени налягане, температура и качество на гориво-въздушната смес. Само несериозни производители и търговци на части предлагат "универсални" запалителни кабели.

Наблюденията ми показват, че доста често, отказът на запалителната система не се дължи на някакви ФАТАЛНИ дефекти, а е резултат на КОМПЛЕКСНИ, на пръв поглед маловажни причини.
Например ако съберем заедно:
– износени или неподходящи свещи;
– износени или неподходящи кабели (напр. вместо предписаните от производителя 8kohm на лин. метър, сме сложили 20kohm);
– наличие на нагар по контактите на разпределителя;
– не добре поддържана запалителна бобина (виж снимките);
– …………….
може да се получи, че в една прекрасна есенно-зимна утрин с едно съвършено съчетание на температура и относителна влажност на въздуха (на каквото само майката природа е способна), Polo-то на rumburak няма да запали.

Анбухе, това за 30-те метра сериозно ли го твърдиш или аз нещо не съм разбрал?
R = (ro . L) / S, съответно I = (U . S) / (ro . L)
Все едно ли му е на тока, ако на мясото на L сложиш веднъж 1m и втори път 30m?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Anbuch » Пон 12 фев 2007 15:17


stil , просто отговорих на този въпрос:
rumburak написа:това че са ми ги сменили с Опел-ски и малко по-дълги проблем ли е? :?: :037:


Това за 30-те метра го написах образно казано:
Пак го казвам кратко,точно и ясно: Няма значение дължината на кабела ,а общото съпротивление на кабела+ лулите което трябва да е около 6 килоома

има лули със различно съпротивление и кабели със различно съпротивление на линеен метър. Съответно естествено е ,че един къс кабел с голямо съпротивление на линеен метър ,ще има същото общо съпротивление както и един двойно по-дълъг кабел с двойно по-малко съпротивление. (това по никакъв начин не противоречи на формулите които е дал stil)
stil , ясно ми е и от други твои постове ,че доста се сещаш :respect , но просто не си ме разбрал :wink:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 12 фев 2007 17:49


Стига си ме четкал.
Знам, че си на ти с формулите, но като електричар малко по-внимателно с метрите кабел. mhihi
:да:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта