Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
А така навивай, развивай за да видиш какво ще стане. Наиграй се, после го разглоби и чак тогава го изхвърли. Даже първо разглоби някой изпарител и после го настройвай. Опита който ще събереш - безценен.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
С 5 литра не се засича разход.Сложи поне 10 и ще видиш разлика при засичането.Отделно за повечето изпарители се продава бронзовия винт като ремонтен к-кт.
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Изпарител съм разглабял, хич не ми се занимава да отварям този.
Разхода го засичам с 5 литра, защото карам малко и ако сипа 10, 20 литра имам поне за 10 дни дори и да ми гори много. В самия винт ли ми е пеоблема, че да го сменям с рвмонтен? Ремонт на целия изпарител не мисля да правя, тъй като в много теми е ставало на въпрос, че за турски няма смисъл да се ремонтира, ами е по-добре нов.
Разхода го засичам с 5 литра, защото карам малко и ако сипа 10, 20 литра имам поне за 10 дни дори и да ми гори много. В самия винт ли ми е пеоблема, че да го сменям с рвмонтен? Ремонт на целия изпарител не мисля да правя, тъй като в много теми е ставало на въпрос, че за турски няма смисъл да се ремонтира, ами е по-добре нов.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11932
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Megasquirt написа:Изпарител сменяш без да точиш. Всичко се прави при студен двигател, или сега за зимата при приятно топъл антифриз. Предварително отвиваш капачката и после пак я слагаш преди да разкачаш. Разкачаш тънкото маркуче към казанчето, и наливаш в шише. Набутваш го колкото се може по-надолу. пак го закачаш, и вече си разкачаш изпарителя. Пак в шишето колкото се може наливаш. Едно двулитрово няма да го напълниш и до половината даже. Като свършиш шишето обратно в казанчето и около 200мл. охладителна течност допълнително ще ти трябва.
Още по лесно е, да бутне налягането с отвиване на капачката, ако има налягане, да я завие и после се отвиват двата винта на разш съд и се сваля върху скоростната кутия, така няма да изтича течността от него. Откача се изпарителя отзад и се вдига нависоко, колкото позволяват маркучите. Така изтича само течността от самия изпарител и не се налага обезвъздушаване после.
kgkep написа:Май пак ще е турски щом си доволен и докарваш тоя разход. В няколко теми чета, че има доволни. muns също е писал че вносителя на турските и Ловатото бил един и същ и че работели добре. За смяната не ми е толкова проблем, но просто не ми се разправяше. Той е забутан до десния амортисьор зад маркуча на филтъра. Ако гори по 14 на 100 трябва да мина 35, 36км. с 5Л. Попринцип не карам много и 20/100 да гори няма да ми е огромен проблем, но ме дразни, че е така и по-добре да я карам на бензин ако ще гори по толко.
Въпроса е да си играя ли още с тоя или направо да го хвърлям?
Утре ще му навия месинговия винт, и без това при стегнат винт пак си пуска газ да видя какво ще стане.
Според мен високия разход ти е именно от това, че продължава да се цеди тоя изпарител, дали заради винт, обаче той подпира една мембрана за високото налягане май, та не е във винта проблема
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Сега ходих да я прместя на паркинга, че се прибрах снощи в 8 и стоя почти на сред пътя през ноща. Проверих винта при мен беше отвит около 1/4 а не оборот, оборот и половина както било стандартно. Навих до до края и я запалих на газ колкото е останала в бутилката, да работи само на място. Ниски си има и си работи нормално. Нормално ли е при напълно стегнат винт да няма разлика?
Ще сипа газ да има за тия дни, но ще взимам нов най вероятно.
Ще сипа газ да има за тия дни, но ще взимам нов най вероятно.
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Заредих за 10лв и покарах около 10км. с напълно затегнат винт. Никаква съществена разлика няма във вървежа сега и преди когато беше отвит на 1/4. Пали по-лесно топла, но пак се цеди и я дави. Ако я паля с пълна газ пали веднага иначе върти 5,6 пъти. Преди това въртеше около 20тина и понякога палех от втория път. На бензин пали най-много от второто завъртане, понякога дори не върти изобщо.
От къде в София да гледам изпарители, или няма значение? И от турските, какъв да взема? Сега е с Ферони, гледам че Мимгаз и общо взето всичките турски са на една цена и са абсолютно еднакви. Другото което се чудя е има ли значение кога е произведен, нали от стоене се прецаквали мембраните, или това не важи за нов?
От къде в София да гледам изпарители, или няма значение? И от турските, какъв да взема? Сега е с Ферони, гледам че Мимгаз и общо взето всичките турски са на една цена и са абсолютно еднакви. Другото което се чудя е има ли значение кога е произведен, нали от стоене се прецаквали мембраните, или това не важи за нов?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Всички засичания с 5-6 литра са нереални,незнам що,но е факт.
Винта като го отвиеш напълно, ще видиш върха му дали е здрав.Често се износва и спира да върши работа,затова се и сменя.
Аз лично много години карах с турски изпарител и никога не палеше лесно на газ/не ми и трябваше/.Сега съм с БРЦ и ми се е налагало,та си пали лесно и на газ.А минах на БРЦ,понеже на турския за 1 година ми се скапваше гумичката на клапана и просто нямаше от къде да се купи друга,нямаше такава просто.А БРЦ понеже водата и газта не ги дели само платно,а алуминий.Та внимавай като го сменяш да е с някакъв,за който има части.И виж първо дали изобщо е за смяна.
Аз в града на каране по 4-5км в посока горях 14/100 лятото.Така,че разхода е субективно понятие и зависи от много работи.
Винта като го отвиеш напълно, ще видиш върха му дали е здрав.Често се износва и спира да върши работа,затова се и сменя.
Аз лично много години карах с турски изпарител и никога не палеше лесно на газ/не ми и трябваше/.Сега съм с БРЦ и ми се е налагало,та си пали лесно и на газ.А минах на БРЦ,понеже на турския за 1 година ми се скапваше гумичката на клапана и просто нямаше от къде да се купи друга,нямаше такава просто.А БРЦ понеже водата и газта не ги дели само платно,а алуминий.Та внимавай като го сменяш да е с някакъв,за който има части.И виж първо дали изобщо е за смяна.
Аз в града на каране по 4-5км в посока горях 14/100 лятото.Така,че разхода е субективно понятие и зависи от много работи.
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Да, аз за това изчаквам още малко да видя как ще е. На газ студена пали като на бензин, само след палене веднага след като е изгасена пали по-тудно.
P.S.Eто как изглежда винта, колко остър трябва да е? Сега пак си го навих до край.
http://b1000.snimka.bg/automobiles/gaz.933352.37600721
P.S.Eто как изглежда винта, колко остър трябва да е? Сега пак си го навих до край.
http://b1000.snimka.bg/automobiles/gaz.933352.37600721
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Не мога да преценя,моя е като игла тънък.Ти прецени.
Пробвай дай на контакт,изчакай малко и тогава върти.И пробвай дай на контакт и по най-бързия начин завърти.Да преценим дави ли се или обратното...
Пробвай дай на контакт,изчакай малко и тогава върти.И пробвай дай на контакт и по най-бързия начин завърти.Да преценим дави ли се или обратното...
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Ами струва ми се горе-долу еднакъв и аз не мога да преценя.
Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай, винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата. Докато изгори газта ще го оставя така и сигурно направо ще сменям да се оправи тая газ веднъж завинаги.
Единственото което ме спира е да не махна здрав изпарител и да сложа същия. Днес като никога минах малко над 10км, но със сигурност ще имам газ за до края на седмицата, така че другата седмица ще го мисля.
Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай, винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата. Докато изгори газта ще го оставя така и сигурно направо ще сменям да се оправи тая газ веднъж завинаги.
Единственото което ме спира е да не махна здрав изпарител и да сложа същия. Днес като никога минах малко над 10км, но със сигурност ще имам газ за до края на седмицата, така че другата седмица ще го мисля.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
kgkep написа:Ами струва ми се горе-долу еднакъв и аз не мога да преценя.
Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай, винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата. Докато изгори газта ще го оставя така и сигурно направо ще сменям да се оправи тая газ веднъж завинаги.
Единственото което ме спира е да не махна здрав изпарител и да сложа същия. Днес като никога минах малко над 10км, но със сигурност ще имам газ за до края на седмицата, така че другата седмица ще го мисля.
При мен месинговия е развит 1 оборот но пластмасовия на изпарителя е почти завит.На троиника също е доста завит и си върви и пали нормално.Изпарителя е Волтран.Пробваи подобна конфигурация и виж как е
- beuchat
- Мнения: 1936
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Колега,вакумните нямат такъв месингов вин,той е само при ел.изпарителите и служи за постоянен приток на газ.При вакумните, се подава допълнително газ при палене от ключа.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Ами не е само за вакумните.Еле пък щом палиш и на газ...ти трябва байпасна газ.kgkep написа:Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай,
kgkep написа: винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата.
Може и за това да ти гори много.Бедна смес,при натоварване обеднява още....Отделно нямаш чувствителност на мемраните/динамика/.
Аз винаги съм гледал тоя пластмасов винт да е максимално отвит,да гоня най-високите стабилни тихи обороти...Бронзовия до 1,5 оборота макс.Но всяка настройка с тея 2 винта,предполага и донастройка от тройника.Явно ти не можеш да се справиш сам.
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Може би да. Ама като ходих на газджията и той не се справи. Странното е че студена при 0 градуса я паля на газ без проблем, без да е отвит месинговия, тоест и при стегнат има байпасна газ. Ще пробвам като отвия пластмасовия за чувствителността и коригирам другите два какво ще стане.
Вакумните знам че нямат винт, а се почерпва с втория бутон на ключа за да запали на газ. А ако е бедна не трябва ли да не върви, сега върви много повече, преди газаджията беше отвил този пластмасовия за чувствителността и беше стегнал крана? Колата беше супер спряла и не и достигаше гориво, при минаване на газ гаснеше. Аз само отвих крана на маркуча и навих пластмасовия винт за да смъкна нкските, че като отвих крана станаха около 1000об/мин. Общо взето съм я въртял съвсем малко, макс. 1/2 оборот и на двата винта.
Вакумните знам че нямат винт, а се почерпва с втория бутон на ключа за да запали на газ. А ако е бедна не трябва ли да не върви, сега върви много повече, преди газаджията беше отвил този пластмасовия за чувствителността и беше стегнал крана? Колата беше супер спряла и не и достигаше гориво, при минаване на газ гаснеше. Аз само отвих крана на маркуча и навих пластмасовия винт за да смъкна нкските, че като отвих крана станаха около 1000об/мин. Общо взето съм я въртял съвсем малко, макс. 1/2 оборот и на двата винта.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...
Не харесвам поднасянето на информации на порции...няма да пишем роман.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 22 госта