Здравейте колеги!
Имам Туран 2007г. Highline на фабричен метан с електронен редуцир. Преди няколко месеца ми се наложи да карам около 80км на бензин поради липсата на метан станция в зоната, в която се намирах в Гърция. След изминаването на около 80км на бензин, усетих, че мощността рязко се понижи. На индикатора за наличието на бензин току-що беше изгаснала третата чертичка, което означава наличие на малко под половината резервоар. Двигателя не искаше да се изфорсира над 2000 оборота и така едвам се добрах до първата бензиностанция в Солун, където заредих до горе и с учудване установих, че резервоара събра около 9л бензин при капацитет от 13л. Очевидно има някакъв софтуер, който принудително ограничава разхода на бензин (след падане на нивото в резервоара под определено ниво), с цел максимален пробег с алтернативното гориво. Бих искал да Ви попитам, има ли някакъв начин да се избегне (деактивира) тази защита така, че колата да си върви нормално дори и с два литра оставащи в резервоара?
Благодаря предварително!
Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте налага ми се са сменя любимия голф 4 поради появата на две прекрасни същества. Препоръчаха ми туран с метан 2.0 109кс. поръди по-евтината подръжка и по беспроблемен в сръвнение с 1.9 и 2.0 дизел където всичко по съществени неща са над 1000 лв. Интересувам се какво да гледам при избор на закупуване освен дали редуктора е от новя, има ли нещо специфично. Аз съм с голф 4 с 1.8 125.кс. и тези 109 ми се струва че като го натоваря ще стане доста муден. Благодаря предварително!!!
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Хайде и аз да драсна в този форум, само чета. Преди няколко дена от Автотрейд Варна ми вкараха оферта, акция смяна на бутилките безплатно :(. А тука в BG няма нищо free , та някой минал ли е по този път.
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Илиан VW Touran написа:Очевидно има някакъв софтуер, който принудително ограничава разхода на бензин (след падане на нивото в резервоара под определено ниво), с цел максимален пробег с алтернативното гориво
Това ми се струва доста невероятно ! Кога за последно си сипвал бензин в резервоара преди този случай ?
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Ето една статия по въпроса
http://autobild.by/index.php?id=9089
Когато преди 2 години реших да купя такава кола проверих по VIN номера и нейната "история".Освен обичайните ремонти хората бяха сменили задните бутилки и изпарителя.
Сега се говори и за акция за смяна и на предните бутилки,но не съм проверявал.
http://autobild.by/index.php?id=9089
Когато преди 2 години реших да купя такава кола проверих по VIN номера и нейната "история".Освен обичайните ремонти хората бяха сменили задните бутилки и изпарителя.
Сега се говори и за акция за смяна и на предните бутилки,но не съм проверявал.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Днес подмениха и 4те бутилки, но за редуктор и изпарител дума не е ставало. Те гаранционно не ге подменят,че на акция ли :)
- pkmz
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте любители на метана!
Видях доста написано по темата, но забелязвам, че всички коментари са за Caddy и Touran. Kак стои въпросът с VW passat Ecofuel или пък Skoda G-Tec, която е с ремък? Има ли такива мотори с ремък при VW? До колкото разбирам, от чуждите форуми, по-големият проблем на Caddy и Touran е веригата и скоростните кутии. Механичните се чупят при тези модели, а автоматика, ако не му се сменя масло редовно и той се разваля. Дайте мнение за такъв автомобил на около 170 000 км.
Видях доста написано по темата, но забелязвам, че всички коментари са за Caddy и Touran. Kак стои въпросът с VW passat Ecofuel или пък Skoda G-Tec, която е с ремък? Има ли такива мотори с ремък при VW? До колкото разбирам, от чуждите форуми, по-големият проблем на Caddy и Touran е веригата и скоростните кутии. Механичните се чупят при тези модели, а автоматика, ако не му се сменя масло редовно и той се разваля. Дайте мнение за такъв автомобил на около 170 000 км.
- plamkata_pz
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 21:19
- Автомобил: CADDY LIFE - POLO 9N
- Двигател: BSX 2007 - BBY 2003
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Колеги, в Пазарджик има забрана Кадита и Турани да зареждат метан на OMV .Има ли такова нещо и в други градове
- plamkata_pz
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 21:19
- Автомобил: CADDY LIFE - POLO 9N
- Двигател: BSX 2007 - BBY 2003
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
При посещение в VW HAAS-Пловдив се указа, че има акция за безплатна смяна на метанови бутилки.Записах се и четирите бутилки на моето Caddy-2007 бяха сменени в рамките на един работен ден.Издадена ми беше и декларация която да показвам при поискване в OMV.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте, Колата от известно време взе доста да предърпа при ускоряване (Touran Ecofuel 2,0i; 2007г. двигател BSX). Това прочетохме с вагкома:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 06G 906 022 B HW: 06G 906 022 A
Component and/or Version: 4220 CNG 26AXV2 G 0363
Software Coding: 0020071
Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
VCID: 224B0C03FD3A2A0EA27-8077
4 Faults Found:
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
P3361 - 001 - - MIL ON
013157 - Cylinder 4 Misfire detected during Nat.Gas Operation
P3365 - 001 - - MIL ON
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - MIL ON
000772 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
Readiness: 0000 0000
На къде споре вас да се насочим за проблема: свещи, бобина, кабели или нещо друго може да е?
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 06G 906 022 B HW: 06G 906 022 A
Component and/or Version: 4220 CNG 26AXV2 G 0363
Software Coding: 0020071
Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
VCID: 224B0C03FD3A2A0EA27-8077
4 Faults Found:
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation
P3361 - 001 - - MIL ON
013157 - Cylinder 4 Misfire detected during Nat.Gas Operation
P3365 - 001 - - MIL ON
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - MIL ON
000772 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
Readiness: 0000 0000
На къде споре вас да се насочим за проблема: свещи, бобина, кабели или нещо друго може да е?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 21:27
- Автомобил: vw touran 2 109
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте,някои можели да ми даде кординати и ориентировачни цени за София,на майстор за прословутия редъктор.Аз съм с Touran 2 109k. На когото звънях от темата искат да сменят системата, но никои не оправя фабричния.Благодаря ви може на лични.
- chuntko
- Мнения: 139
- Регистриран на: Нед 17 авг 2008 20:47
- Автомобил: Vw Touran Ecofuel
- Двигател: 2008-BSX
- Местоположение: Петрич
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
go6ko4 написа:Здравейте,някои можели да ми даде кординати и ориентировачни цени за София,на майстор за прословутия редъктор.Аз съм с Touran 2 109k. На когото звънях от темата искат да сменят системата, но никои не оправя фабричния.Благодаря ви може на лични.
Колега имаш ли развитие по темата .Намери ли човек който може да справи.На мен не иска да прехвърли на метан кара си само на бензин.Ако имаш резултат пиши.Благодаря.Туаран 2.0 ekofuel 2008.год.
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
go6ko4 написа:Здравейте,някои можели да ми даде кординати и ориентировачни цени за София,на майстор за прословутия редъктор.Аз съм с Touran 2 109k. На когото звънях от темата искат да сменят системата, но никои не оправя фабричния.Благодаря ви може на лични.
Любо от София тел:0876167516
Re: Проблеми при Ecofuel ( Екофуел ) т.е. на метан модификациите
Здравейте Колеги!
Преди няколко дни смених форума на Опел с този на VW, за което се радвам, но проблемите започнаха много рано.
Закупих от Германия VW Touran 1.4TSI 150к.с. ( 2011г) с фабричен метан.Преди да я взема са сменени бутилките.
Като тръгнах от Германия всичко си беше ОК, на Унгария напълних метан до дупка и веднага при тръгването ми от бензиностанцията като реши да премине на метан ми светна чека и колата отново мина на бензин.Угасих я, след което пак е запалих и чека вече не светеше, притресе малко и мина на метан.След около 350км., като ми свърши метана премина безпроблемно на бензин и забелязах, че чека вече е светнал постоянно.При следващото зареждане на метан в Белград ( пак автоматично изключи колонката), отново не искаше да прехвърли на метан, след няколко палене-гасене, премина. Преди София ми свърши метана и премина на бензин, така карах до първата метанстанция и реших да заредя само 10кг., тогава нямаше проблеми с преминаването на метан.Най-вероятно проблема се явява при голямо налягане, т.е. когато съм заредил на MAX.
Ще ми препоръчате ли човек в София, който да ми направи диагностика и да ми изчисти грешката, че този чек не мога да го гледам.
Другото което искам да попитам, нормално ли е тази сутрин да ми запали директно на метан?Колата беше в подземен гараж, но температурата беше около 7-8 градуса
Благодаря!
Преди няколко дни смених форума на Опел с този на VW, за което се радвам, но проблемите започнаха много рано.
Закупих от Германия VW Touran 1.4TSI 150к.с. ( 2011г) с фабричен метан.Преди да я взема са сменени бутилките.
Като тръгнах от Германия всичко си беше ОК, на Унгария напълних метан до дупка и веднага при тръгването ми от бензиностанцията като реши да премине на метан ми светна чека и колата отново мина на бензин.Угасих я, след което пак е запалих и чека вече не светеше, притресе малко и мина на метан.След около 350км., като ми свърши метана премина безпроблемно на бензин и забелязах, че чека вече е светнал постоянно.При следващото зареждане на метан в Белград ( пак автоматично изключи колонката), отново не искаше да прехвърли на метан, след няколко палене-гасене, премина. Преди София ми свърши метана и премина на бензин, така карах до първата метанстанция и реших да заредя само 10кг., тогава нямаше проблеми с преминаването на метан.Най-вероятно проблема се явява при голямо налягане, т.е. когато съм заредил на MAX.
Ще ми препоръчате ли човек в София, който да ми направи диагностика и да ми изчисти грешката, че този чек не мога да го гледам.
Другото което искам да попитам, нормално ли е тази сутрин да ми запали директно на метан?Колата беше в подземен гараж, но температурата беше около 7-8 градуса
Благодаря!
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта