


Golf 3 1.8?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 21 яну 2012 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf 3 1.8?
Обмислям покупка на VW Golf 3 1.6 бензин. Бързо ли им се износват двеигателите? Според вас заслужава ли си покупката на толкова стара кола? Ако купя такъв Голф с проблемен двигател, заслужава ли си основния ремонт? Гледах един, който беше със запекли сегменти. Дали ще мога да го оправя за 1000лв?
Последна промяна от Pingvino на Чет 23 фев 2017 23:51, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Колега,според мен си заслужава да ремонтираш колата и ще се вкл.в посочената сума.Влязох в някои онлайн магазини и ето без да цитирам марки авточасти някои цени:
-Компл.гарнитури-240лв.
-Сегменти-4х35лв.
-Клапани-4х23лв.
-4х38лв
-Водачи/клапани/-8х4лв.
-Гумички-20лв.
-Ангренаж-компл.-ремък,ролка-110лв.
-Биелни лагери-4х33лв.
Труда на майстора-зависи от него-слагам 100 лв. за направа на главата и 300 лв. двигателя,или общо 400 за труд.
Като събрах-общата сума е-1 318 лв.
Това е относително,може да ти отпадне ангренажния комплект,ако скоро си го сменял-така,че може и по малка да е сумата,както и цените на частите и труда да са различни от посочените-пиша нещата за да се ориентираш.Успех!
-Компл.гарнитури-240лв.
-Сегменти-4х35лв.
-Клапани-4х23лв.
-4х38лв
-Водачи/клапани/-8х4лв.
-Гумички-20лв.
-Ангренаж-компл.-ремък,ролка-110лв.
-Биелни лагери-4х33лв.
Труда на майстора-зависи от него-слагам 100 лв. за направа на главата и 300 лв. двигателя,или общо 400 за труд.
Като събрах-общата сума е-1 318 лв.
Това е относително,може да ти отпадне ангренажния комплект,ако скоро си го сменял-така,че може и по малка да е сумата,както и цените на частите и труда да са различни от посочените-пиша нещата за да се ориентираш.Успех!
-
- VW експерт
- Мнения: 13404
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Сменете само сегментите и ревизирай главата.
Като свалите главата, ще се види състоянието на клапаните. Не вярвам да са за смяна.
Като свалите главата, ще се види състоянието на клапаните. Не вярвам да са за смяна.
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Не се хвърляй да правиш основен ремонт. Смени само износените части, останалото което е здраво си го остави. Имай в предвид, че оригиналното си е оригинално, а в магазините масово се продават 'китайски части' дето не се знае, колко ще изкарат. Успех с начинанието, и продължавай да споделяш с нас.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
абе колко да изкара този еднодневен блок ? И да смени сегменти набързо ще остържят неостаналото повърхностно покритие по алуминиевия блок. И пак лейка.
Да си сигурен,е е на реални 150/160 000км си заслужава, но на незнайни 200 и нагоре х1000 км не си струва. Лошото е ,че това става масово с алуминевите блокове и повърхностно покритие - в стил чупи-купи за да има оборот.
Да си сигурен,е е на реални 150/160 000км си заслужава, но на незнайни 200 и нагоре х1000 км не си струва. Лошото е ,че това става масово с алуминевите блокове и повърхностно покритие - в стил чупи-купи за да има оборот.
-
- Мнения: 653
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
От скромния ми опит знам че смяната само на сегменти на работили бутала и цилиндри е хвърляне пари на вятъра , най качествено е нови бутала със сегменти и шлай ф на цилиндрите или нов блок , при алуминиевите блокове поради специфичното покритие шлайфа е непрепоръчителен.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Ревизарай главата колега.По веротно е да е от клапаните ,щом след престой на място започва да пуши повече 

- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Разглобява се, всичко се мери за износване ако блока е заминал, лагерите също. Според мен не си струва, ако има надрано като сметнеш и шлайфа не си струва. Съвсем честно след пълен ремонт (ако двигателя е разбит) цената за труда и частите ще надмине стойността на автомобила. 1.4 и 1.6 масово вървят по 2000-2500лв и пак не се купуват... Лично аз имам 1.4 който в момента се кара от сестра ми иначе ще си седи е така със стикер на "джама".
Без да се отвори и замери не може да определиш цената, но ако ще сменяш всичко това, шлайфове и тн.. Не си струва продавай колата или друг мотор (сигурен) отваряш преглеждаш ако има нещо сменяш и забравяш повече за тази болка. Така бих постъпил аз..
Поздрави.
Без да се отвори и замери не може да определиш цената, но ако ще сменяш всичко това, шлайфове и тн.. Не си струва продавай колата или друг мотор (сигурен) отваряш преглеждаш ако има нещо сменяш и забравяш повече за тази болка. Така бих постъпил аз..
Поздрави.
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Минах по тоя път с тоя мотор, колата харчеше по 1л масло на 1000км.
Мотора се разглоби и се оказа, че маслените сегменти бяха тотална щета /никога не е пушила/, с тях и без тях все тая, отделно се оказа, че коляновия вал беше необратимо износен, маслената помпа също имаше луфт.
Колянов вал втора ръка - 200лв
Нова маслена помпа - 80лв
Комплект съединител 200лв и т.н., всичко ми стъпи на около 1200-1300лв преди около 2 години, но за труд ми взеха малко пари, защото майстора ми е приятел.
След сглобяването и разработка на мотора нещата коренно се промениха, мотора работеше като часовник, карах го само със синтетика 5-40 като за 10 000км не пипаше повече от 200-300гр, но за съжаление на около 20-25к километра след ремонта колата я откраднаха.
Моя съвет е ако си обичаш колата и мислиш да я караш още дълго време, да си ремонтираш мотора и да си караш спокойно без помисли, че може да те остави някъде на пътя, защо ... защото като я махнеш и отидеш да купиш пак някой "перфектен" милионник нов внос няма гаранция, че на излизане от автокъщата няма да ти изтропа мотора и пак да влезеш в чуденки дали да ремонтираш или да продаваш и така влизаш в един омагьосън кръг, а като си ремонтираш твойта ще си караш спокойно, защото мотора ще ти е "нов".
Даже съм на мнение, че е по добре да се купи кола с проблем в мотора на по тънка цена, след което да си направиш основен ремонт и да си караш колата с усмивка, а не да стискаш волана и да се молиш да изкара още един ден.
Мотора се разглоби и се оказа, че маслените сегменти бяха тотална щета /никога не е пушила/, с тях и без тях все тая, отделно се оказа, че коляновия вал беше необратимо износен, маслената помпа също имаше луфт.
Колянов вал втора ръка - 200лв
Нова маслена помпа - 80лв
Комплект съединител 200лв и т.н., всичко ми стъпи на около 1200-1300лв преди около 2 години, но за труд ми взеха малко пари, защото майстора ми е приятел.
След сглобяването и разработка на мотора нещата коренно се промениха, мотора работеше като часовник, карах го само със синтетика 5-40 като за 10 000км не пипаше повече от 200-300гр, но за съжаление на около 20-25к километра след ремонта колата я откраднаха.
Моя съвет е ако си обичаш колата и мислиш да я караш още дълго време, да си ремонтираш мотора и да си караш спокойно без помисли, че може да те остави някъде на пътя, защо ... защото като я махнеш и отидеш да купиш пак някой "перфектен" милионник нов внос няма гаранция, че на излизане от автокъщата няма да ти изтропа мотора и пак да влезеш в чуденки дали да ремонтираш или да продаваш и така влизаш в един омагьосън кръг, а като си ремонтираш твойта ще си караш спокойно, защото мотора ще ти е "нов".
Даже съм на мнение, че е по добре да се купи кола с проблем в мотора на по тънка цена, след което да си направиш основен ремонт и да си караш колата с усмивка, а не да стискаш волана и да се молиш да изкара още един ден.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Според мен не си струва всичката тази разправия, а накрая пак нямаш гаранция, че няма да гори масло. Карай си Голфа така, или го сменяй.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Основни и биелни лагери са само комплект за мотора, сегментите се продават на бутало. Тук проблемът мисля, че по скоро е в това, цитирам "но ако паркирам и оставя двигателя да работи за около 10мин. започва да пуши. След десетата минута моторът притриша и леко почуква" а не толкова в 2-та литра разход. Та без ремонт не е сигурно кога и къде ще изтрака.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Въпрос за основен ремонт на Голф IV 1.6i SR AKL
Майстора като отвори мотора и главата ще прецени какво да смени,дали съм купувал авточасти-мисля че няма нищо общо с темата!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6i SR AKL - Въпрос за основен ремонт
Темата е разчистена. Следващи мнения, които не помагат на автора ще получават предупреждения.
Re: Golf 4 1.6i SR AKL - Въпрос за основен ремонт
Колега когато разглобите двигателя вижте буталата най често леглата на сегментите са заминали.Ако са заминали взимаш бутала от голф 3 по здрависа,и щом си харесваш колата ремонтираш и си караш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 53 госта