Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравко линковете са невалидни?
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ще ги оправя.
Още един приятел ми сподели.
Още един приятел ми сподели.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
samo_pechka написа:Аха.. ами то аз показах доста . Кои точно и от чайна ли ги поръча?
Интересното е от коя страна се слага тоя Пергел. Понеже в темата със снимки е мушнат отзад. А на картинките в Сервизното не се вижда добре но по скоро е отпред.
Като пробвах ключа отзад понеже има леки раздути където са пиновете и ми е неодобно като не съм свалил нищо не можах да го вкарам. Обаче тия раздутите ще ги изпиля на настолният.
Отпред между виското и ролката пак не можа за малко да го вкарам понеже пиновете са близо по 1 см високи. Ама това го изпилвам още по лесно и влиза.
Та коя е правилната страна ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Отпред е . Видях на един клип. Незнам тия защо са го навряли отзад. Самоче ключа на клипа е леко закривен отпред за да може да легне на виското и да не се клати при контрирането.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
с коя ръка е по-удобно да се вкара ключа, с лявата или с дясната ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:с коя ръка е по-удобно да се вкара ключа, с лявата или с дясната ?
Точно ти не би следвало да го задаваш този въпрос понеже изобщо не си се сблъсквал с този проблем.
Незма кой какво бил сменял, но аз останах с друго впечатление вече, което ще запазя за себеси.

Действително изпадам в подобна дилема за пръв път, но и ключа е особен и с различни варианти при ползване. Даже и видовете ключове от този модел са няколко- огънати към пиновете, прави, огънати в горната си част и тнт.
Да не говориме че съм купил леко по различен ключ който трябва да доработя. Та трябва да знам къде да го доработвам- за отзад или за отпред.
ляв и десен няма

-----------
Всъщност отговора е - с която ти се отдава повече, тази ръка е твоята.

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Отпред е . Видях на един клип. Незнам тия защо са го навряли отзад. Самоче ключа на клипа е леко закривен отпред за да може да легне на виското и да не се клати при контрирането.
Отпред е да. Оригиналният ключ е дълъг към 21санта. Тоя от Армен колко е? И пиновете колко са дебели? Щот принципно с 5мм са каквито трябва да бъдат. Предполагам тоя от Армен е с тънки пинове и ще е добре да се сменят с по-дебели ( стругар )
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
4 мм / 16 см !
Няма да сменям нищо. Пиля и това е. Понеже са по дълги за отпред.
Няма да сменям нищо. Пиля и това е. Понеже са по дълги за отпред.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
4мм е добре. Лошо е ако са 3 мм примерно. Малко е късичък ама....ще е леко зор за контрата. Поне сила не ни липсва :D
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Евентуално може да се намота с микропореста гума за климатици за по удобно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:DoH_KuXoT написа:с коя ръка е по-удобно да се вкара ключа, с лявата или с дясната ?
Точно ти не би следвало да го задаваш този въпрос понеже изобщо не си се сблъсквал с този проблем.
Незма кой какво бил сменял, но аз останах с друго впечатление вече, което ще запазя за себеси.![]()
-----------
Всъщност отговора е - с която ти се отдава повече, тази ръка е твоята.
Изгледах един клип и го смених на улицата за няма и час, не съм се "сблъсквал" с проблем наистина. Не смятам да ти влизам в тона на заяждане. Още по-малко пък да се доказвам пред теб. Съжалявам, че се включих, обикновено подминавам мненията ти, много хора спряха да пишат в темата след безкрайните ти разсъждения и неблагодарно отношение. Съжалявам само за тях, тогава темата беше жива и разнообразна...
- zamfireca
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:50
- Автомобил: Golf 3 USA
- Двигател: 1.8 ADD
- Местоположение: BG
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги някой може ли да ми помогне viewtopic.php?f=24&t=462202
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- zamfireca
- Мнения: 47
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:50
- Автомобил: Golf 3 USA
- Двигател: 1.8 ADD
- Местоположение: BG
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От Лом съм започнал съм един проект и искам да работи това табло
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За София http://maximumkeyservice.com/ . Не знам в близост други
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 32 госта