Аз, който пиша тук, съм Стефан, а колегата с дългата коса е Милен и той се занимава с таблата при нас.
За съжаление при подобни ремонти, където се разглобяват толкова много неща по колата, понякога се случва да се пропуснат подобни неща, понеже действително се свалят много компоненти от колата и заради това винаги казваме на всички клиенти, претърпяли подобна интервенция, ако забележат някаква нередност или нещо, което не е добре, без значение колко време след ремонта, да не се притесняват да се обадят или да се върнат, за да се направи всичко перфектно, както трябва да бъде. Не искам това да служи като оправдание, защото действително по тази кола са се събрали няколко неща, които да не са наред, което не е ОК действително, да не говорим за липсващи детайли... Забележката ще бъде предадена на колегата, за да има предвид за в бъдеще тези неща ( той не чете и не пише в този форум, само аз ).
Сега по ред на проблемите :
1. за уплътнението - да, така беше, аз бях свидетел на случката - ти си го потърси и колегата видя, че е останало при нас, след което помоли да дойдеш да си го монтира на колата, както и стана.
2. за пластмаста и за машинката за плафона в жабката - принципно нито една част от интериора на колата не напуска пределите на колата, когато се ремонтира таблото, защото всичко се оставя на задните седалки на колата, именно за да не се губят никакви части (понякога има разглобени повече от една кола за табло) и е много странно да липсва, каквото и да е, камо ли пък две неща, едното от които доста обемисто при това. Не е нормално и не е редно да липсва каквото и да било, камо ли да трябва да ходиш в някоя морга да си търсиш, както си се изразил, че ще направиш. Предвид това, най-добре е да се свържеш с колегата отново, за да се уточни поради каква причина са се случили тези неща и съответно да се намери решение на проблема, което не включва да ходиш в морга да си търсиш, каквото и да е, а ако вината е в нас и тези неща действително са пропуснати от колегата ми, да бъдат набавени и монтирани от нас, разбира се за наша сметка.
Ако желаеш (а се надявам да е така), звънни на колегата след почивните дни, за да се намери решение на проблема с плафона и липсващата пластмаса. Ако проблема с плафона вече е разрешен, понеже до колкото рабзирам, той е известен от по-рано, ще си покрием разходите, които си направил за решението му - цената на плафона и цената за монтажа му на място.
Освен да се извиня от името на колегата, друго май не ми остана. Съжалявам и че ще се наложи да се разходиш отново до сервиза, за да се оправят и тези неща, но действително ремонт от калибъра на радиаторче за парно, е свързан с тотално разглобяване на таблото и не е невъзможно да има пропуски...в крйана сметка, който не рбаоти и не прави нищо, той не греши, както казват хората, по-важното е как ще се постъпи после - дали ще се "мишкува" или ще се поеме отговорност.
